Skocz do zawartości

marekosowski1

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e36 320i m50b20 vanos 1993 b/lpg

Osiągnięcia marekosowski1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany: wymieniony czujnik wałka na oryginalny Siemensa wymieniony elektrozawór vanosa Śmiga jak należy :)
  2. Chodzi mi o wysokość tłoczka między zębatkami. http://i64.tinypic.com/4ugab4.jpgy Na zdjęciu z lewej, u mnie jest dużo wyżej niż na zdjęciu znalezionym w internecie (z prawej). Myślałem że da się wywnioskować po tym czy tłoczek jest prawidłowo ustawiony. Stąd pytanie czy gdy silnik jest wyłączony to tłoczek powinien być w pozycji wysuniętej czy wsuniętej.
  3. Witam ponownie. Pytanie, w jakiej pozycji powinien być tłoczek vanosa gdy silnik jest wyłączony ? Czy powinien być maksymalnie wysunięty czy schowany ? u mnie wygląda to tak: http://i65.tinypic.com/alk8dl.jpg Jeśli nie powinien być w takiej pozycji czy to wina zatkanej ODMY ? Pozdrawiam.
  4. Walka trwa a końca nie widać. :mad2: :cry2: Komputer nie pokazał żadnych błędów. Lewe powietrze całkowicie wykluczone, czujnik wałka wymieniony, wału działa (odpala bez problemu, po odczepieniu czujnika wałka odpala i chodzi tak samo) strzela bardziej na benzynie, mniej na gazie, cykanie pozostało, mulenie raz większe raz mniejsze. Nie czuć benzyny, mimo to pali strasznie dużo 30-40litrów na 100km. Luty sprawdzone, wszystko ok. Na drugim biegu nie ma siły kręcić do odcięcia. Już nie wiem gdzie szukać. Internet przekopany i żadnych podobnych przypadłości nie znalazłem. Mój Vin : WBACB11090FC68148 Czy sterownik to ms40.1 ? podczas łaczenia z programem diagnostycznym (Delphi, INPA nie działa) brak sterownika ms40.1 testowane na motronic 3.3.1 , 3.2 , 3.1 Błagam o pomoc.
  5. zauważyłem dziwną rzecz. Przy odpaleniu zimnego silnika podczas pierwszego dodania gazu aż do puszczenia jest moc taka jaka być powinna, po pierwszym odpuszczeniu gazu kiedy obroty same z siebie spadną do ok 700rpm silnik przechodzi jakby w tryb awaryjny. Komputer pokazał spalanie stukowe na 3 cylindrze. lany tylko na sprawdzonych stacjach, i tylko ron98 (Statoil,Orlen i Shell)
  6. Czujnik firmy EPS - czytałem pozytywne opinie na jego temat. Z olejem była sytuacja awaryjna ponieważ przez pewien czas miałem zatkaną ODMĘ a po wyciągnięciu bagnetu stan był poniżej minimum, dolałem to co miałem w garażu z poprzedniego samochodu. Po przejechaniu ok 200km odma puściła a olej na bagnecie sięgał 1 centymetr powyżej stanu MAX... olej bezzwłocznie został odessany do prawidłowego poziomu, silnik nie pali oleju, nie kopci, nie czuć benzyny. Po wlaniu paliwa SHELL V POWER silnik częściowo odzyskał wigor (nie kręci do czerwonego pola na 3,4 i 5 biegu oraz czuć niższą moc niż przed wystąpieniem wyżej wspomnianego cykania) mimo to jest znacznie lepiej niż było, jednak cykanie pozostało i nie wiem dokładnie skąd się dobywa, wtryski były wymieniane więc nie wiem co może być przyczyną.
  7. Witam ponownie. Silnik łapał lewe powietrze (naprawione) , czujnik wałka był uszkodzony (wymieniłem na nowy) zrobiony ponowny reset adaptacji, jest znacznie lepiej mimo to cykanie pozostało, silnik nie rozwija pełnej mocy, vanos zaczął szumieć. -Przy odkręconym korku oleju i gwałtownym dodaniu gazu mocno strzela w filtr (na benzynie) -Co może powodować cykanie w tej okolicy ? -Dzisiaj lub jutro zostanie zdiagnozowana INPĄ (ciężko znaleźć w okolicy diagnostę z ww programem). -Czy wymiana oleju (7000km- Valvoline longlife 10w40 SYNTETYCZNY + dolewki Castrol Magnatec 10w40 PÓŁSYNTETYK) na nowy może przynieść pożądane efekty (zniknięcie cykania, moc do górnego zakresu obrotów) ? Jakieś pomysły ? proszę żeby wypisać wszystkie możliwości. Dziękuję i pozdrawiam.
  8. https://youtu.be/IaTSWBODvJo Nagranie pracy silnika, świece sprawdzone trochę okopcone elektrody czyste ale wydaje mi się że to przez reset adaptacji.
  9. W tym sęk że jedyny błąd który pokazało to "bład sterowika DME" bez żadnej numeracji, diagnostyka przeprowadzona w programie delphi. Jak mówiłem, live data nie zadziałała poprawnie stąd temat na forum.
  10. Mój problem wygląda następująco, słychać wyrazie cykanie (plastikowo-elektryczne) które wzrasta wraz z obrotami w okolicy drugiego lub trzeciego wtryskiwacza (wtryskiwacze gazu wykluczone) przeprowadzona została diagnostyka która wykazała błąd sterownika DME i nic więcej, live data pokazała głupoty, wymieniona została kompletna listwa wraz z wtryskami a problem pozostał, cykanie na drugim lub trzecim wtrysku, brakuje mocy, czuć benzynę, czasem strzeli w dolocie, o dziwo na LPG jest odrobinę większa moc, silnik trzyma kompresję, na 99% nie łapie lewego powietrza, przeprowadziłem reset adaptacji po którym jest lepiej (silnik pracuje gładziej i ciszej) jednak cykanie oraz pozostałe ww objawy pozostały. Proszę o sugestie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.