Skocz do zawartości

Ketsam

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ketsam

  • Urodziny 17.12.1985

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 530 [E61] M-Pakiet
  • Lokalizacja
    Biedrusko
  • Zawód
    Koordynator

Osiągnięcia Ketsam

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wielkie dzięki za foto :D
  2. Witam Potrzebuję pomocy i rady, a mianowicie od jakiegoś czasu dość często pracuje kompresor od NIVO a to zaraz przy odpaleniu poziomuje auto, a to jak kończę jazdę i wysiadam poziomuje auto... do tego również często zauważalna była rozbieżność pomiędzy prawą i lewą stroną (jedna wyżej od drugiej). Zaznaczę, że autem jeżdżę przeważnie sam z dzieckiem jako pasażer. Dziś rano wyprowadzając auto z garażu zauważyłem, że dość mocno jest z tyłu zglebowane i zaraz zaczęła pracować pompa, tak przez chyba 2 min i wyłączyła się z komunikatem "system control failure" i nie podnosiło się już :( zrobiłem kilka km i nadal to samo, dopiero po ponownym odpaleniu kilka godzin później podnosiło się ale chyba nie do końca jak powinno ale wygląda już o wiele lepiej. Zabrałem się więc za rozpoznanie tematu, rozebrałem nadkole i osłonę pod kompresorem i widzę ledwo trzymający się już wężyk który wchodzi do sprężarki. Foto poniżej - zaznaczone wejście tego wężyka po zdemontowaniu. http://imgur.com/TP3j4nI 1. Moje pytanie na chwilę obecną jest takie czy po zamontowaniu nowego wężyka problemy powinny zniknąć z pompowaniem i poziomowaniem auta? Czemu pytam ponieważ na mój rozum to jest wejście zasysające więc czy powietrze idzie przez dobry wężyk począwszy od filterka czy przez uszkodzony wężyk chyba nie ma znaczenia??? 2. Doczytałem, że najlepiej kupić zbrojony wężyk ze średnicą wew. 6mm polecacie jakiś konkretnie, bo cena org. to ponad 450 zł. 3. Czy powinienem jeszcze czegoś szukać, innych uszkodzeń??? 4. Czy mogę wymusić pracę sprężarki aby sprawdzić czy gdzieś nie ucieka powietrze??? (jako samouk beż profesjonalnych narzędzi) Z góry dzięki za wszystkie i szybkie odpowiedzi, temat bardzo dla mnie ważny bo jeździ obecnie tym autem moja Żonka w ciąży.
  3. Witam Panowie, Co to takiego i gdzie powinno się znajdować? :) http://imgur.com/1J7tQSb http://imgur.com/LfpTntO Dziś znalazłem to pod wykładziną koła zapasowego.
  4. Witam Potrzebuję pomocy i rady, a mianowicie od jakiegoś czasu dość często pracuje kompresor od NIVO a to zaraz przy odpaleniu poziomuje auto, a to jak kończę jazdę i wysiadam poziomuje auto... do tego również często zauważalna była rozbieżność pomiędzy prawą i lewą stroną (jedna wyżej od drugiej). Zaznaczę, że autem jeżdżę przeważnie sam z dzieckiem jako pasażer. Dziś rano wyprowadzając auto z garażu zauważyłem, że dość mocno jest z tyłu zglebowane i zaraz zaczęła pracować pompa, tak przez chyba 2 min i wyłączyła się z komunikatem "system control failure" i nie podnosiło się już :( zrobiłem kilka km i nadal to samo, dopiero po ponownym odpaleniu kilka godzin później podnosiło się ale chyba nie do końca jak powinno ale wygląda już o wiele lepiej. Zabrałem się więc za rozpoznanie tematu, rozebrałem nadkole i osłonę pod kompresorem i widzę ledwo trzymający się już wężyk który wchodzi do sprężarki. Foto poniżej - zaznaczone wejście tego wężyka po zdemontowaniu. http://imgur.com/TP3j4nI 1. Moje pytanie na chwilę obecną jest takie czy po zamontowaniu nowego wężyka problemy powinny zniknąć z pompowaniem i poziomowaniem auta? Czemu pytam ponieważ na mój rozum to jest wejście zasysające więc czy powietrze idzie przez dobry wężyk począwszy od filterka czy przez uszkodzony wężyk chyba nie ma znaczenia??? 2. Doczytałem, że najlepiej kupić zbrojony wężyk ze średnicą wew. 6mm polecacie jakiś konkretnie, bo cena org. to ponad 450 zł. 3. Czy powinienem jeszcze czegoś szukać, innych uszkodzeń??? 4. Czy mogę wymusić pracę sprężarki aby sprawdzić czy gdzieś nie ucieka powietrze??? (jako samouk beż profesjonalnych narzędzi) Z góry dzięki za wszystkie i szybkie odpowiedzi, temat bardzo dla mnie ważny bo jeździ obecnie tym autem moja Żonka w ciąży.
  5. Teraz jak już wiem gdzie to jest to na pewno będę to robił co zmianę kół sezonowo.
  6. Witam Przejrzałem już wiele tematów, ale nie trafiłem na problem który odpowiadałby mojemu, a przynajmniej nie udało mi się znaleźć. Mam problem jak w temacie, a mianowicie po przekroczeniu 70-90 km/h w górę odczuwane są drgania na kierownicy, nie są to może jakieś bardzo mocne drgania ale dość odczuwalne i mało komfortowe przy jeździe. Prawdopodobnie nie ominie mnie wizyta w serwisie, ale chciałbym dopytać o Wasze doświadczenie i opinie w tym temacie. Jestem dopiero po zmianie opon na letnie i dzieje się to zarówno na 16" zimowych jak i 17" letnich; opony są jedno sezonowe firmy Bridgestone. Przy hamowaniu nie ma żadnego drgania - tak więc nie tego dotyczy ten temat. Z góry dzięki za podpowiedzi.
  7. Witam wszystkich :) Jestem Rafał, od jakiegoś czasu (w sumie to już 2 lata) posiadacz BMW 530 E61 2004r. Zaczynają się pojawiać jakieś problemy z autem (jak na razie nie są poważne i mam nadzieje, że tak zostanie) i postanowiłem poszukać tutaj pomocy :) Pierwszy problem już rozwiązałem dzięki Wam, a mianowicie woda po stronie pasażera... Jako laik i "świerzak" mogę zadawać jakieś głupie pytania, więc jak coś z góry Sorry :p
  8. Witam Jestem nowy :) to na wstępie ponieważ nie mogę znaleźć podobnego tematu na forum. Mam problem ze sterowaniem fotelem pasażera a mianowicie nie działa mi suwak do podnoszenie i pochylania (kołyskowego) fotela, natomiast w przód i tył działa. Jak pewnie wiedzie ten suwak ma trzy funkcje czyli przód, tył; góra, dół oraz pochylanie. Dwie ostatnie nie działają. Reszta suwaków działa. Proszę o pomoc oraz pomysły co mógłbym zrobić własnymi silami. Będę wdzięczny również za wskazówki w rozbieraniu itp. :D
  9. Witam Panowie, dzięki za pomoc :) Faktycznie w skrzynce modułu komputera zbierała się woda, zatkany był odpływ z tej skrzynki który znajduje się za nadkolem po stronie pasażera. Jakiś szlam się musiał osadzać tam już od dłuższego czasu. Lewarek, zdjęcie koła oraz szybkie odkręcenie nadkola i temat rozwiązany; kto by pomyślał, że tamtędy dostaje się woda do środka. Zastanawia mnie właśnie fakt tylko jak woda dostaje się do tej skrzynki, wygląda na dość szczelną, sama pokrywa ma uszczelkę i zamykana na 5 wkrętów...??? No nic trzeba poczekać czy podłoga wyschnie i czy temat jest rozwiązany :D Czy jednak polecacie aby rozebrać podłogę i osuszyć od spodu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.