Witam Potrzebuję pomocy i rady, a mianowicie od jakiegoś czasu dość często pracuje kompresor od NIVO a to zaraz przy odpaleniu poziomuje auto, a to jak kończę jazdę i wysiadam poziomuje auto... do tego również często zauważalna była rozbieżność pomiędzy prawą i lewą stroną (jedna wyżej od drugiej). Zaznaczę, że autem jeżdżę przeważnie sam z dzieckiem jako pasażer. Dziś rano wyprowadzając auto z garażu zauważyłem, że dość mocno jest z tyłu zglebowane i zaraz zaczęła pracować pompa, tak przez chyba 2 min i wyłączyła się z komunikatem "system control failure" i nie podnosiło się już :( zrobiłem kilka km i nadal to samo, dopiero po ponownym odpaleniu kilka godzin później podnosiło się ale chyba nie do końca jak powinno ale wygląda już o wiele lepiej. Zabrałem się więc za rozpoznanie tematu, rozebrałem nadkole i osłonę pod kompresorem i widzę ledwo trzymający się już wężyk który wchodzi do sprężarki. Foto poniżej - zaznaczone wejście tego wężyka po zdemontowaniu. http://imgur.com/TP3j4nI 1. Moje pytanie na chwilę obecną jest takie czy po zamontowaniu nowego wężyka problemy powinny zniknąć z pompowaniem i poziomowaniem auta? Czemu pytam ponieważ na mój rozum to jest wejście zasysające więc czy powietrze idzie przez dobry wężyk począwszy od filterka czy przez uszkodzony wężyk chyba nie ma znaczenia??? 2. Doczytałem, że najlepiej kupić zbrojony wężyk ze średnicą wew. 6mm polecacie jakiś konkretnie, bo cena org. to ponad 450 zł. 3. Czy powinienem jeszcze czegoś szukać, innych uszkodzeń??? 4. Czy mogę wymusić pracę sprężarki aby sprawdzić czy gdzieś nie ucieka powietrze??? (jako samouk beż profesjonalnych narzędzi) Z góry dzięki za wszystkie i szybkie odpowiedzi, temat bardzo dla mnie ważny bo jeździ obecnie tym autem moja Żonka w ciąży.