Witam Mam taki ciekawy przypadek z dziedziny elektryki :D Miałem błąd 003EED DDE: Power management, closed-circuit current violation. Więc oczywiście zacząłem po kolei wyłączać bezpieczniki, żeby zidentyfikować obwód, który to powoduje. Po długich poszukiwaniach zidentyfikowałem - F28 czyli bezpiecznik 5A, który odpowiada za przekaźnik wiatraka silnika (cut-out relay electric fan - oznaczenie K9137 w ISTA) Wszystko się potwierdziło w ISTA, bo po wyjęciu tego bezpiecznika błąd 003EED znika, a pojawia się: 0041F2 DDE: Electric fan, activation i po włączeniu z ISTY wiatrak silnika nie załącza się. Jak włożę bezpiecznik do znika 0041F2 a pojawia się 003EED No niby właściwa diagnostyka podstawą sukcesu, ale..... Ze schematów w ISTA wynika jednak, że bezpiecznik jest na sterującej (niskonapięciowej) części przekaźnika (styki 1 i 2). Część przekaźnika, która jest w obwodzie z wiatrakiem (styki 3 i 5) jest zabezpieczona innym bezpiecznikiem F92 50A. Zrozumiałbym, że naruszenie prądu spoczynkowego byłyby przez zwarte na stałe styki 3 i 5 (wiatrak cały czas załączony), ale tak nie jest bo przekaźnik chyba pracuje poprawnie skoro wiatrak mogę włączyć i wyłączyć. Nie wiem co mam teraz zrobić. Sprawdzałem mój przekaźnik omomierzem był OK. - wymienić na wszelki wypadek przekaźnik na nowy ? Sytuację komplikuje fakt, że na bezpieczniku f28, na którym jest przekaźnik jest też podłączenie do PINu 8 DCDC Wandler - przetwornicy napięcia 12V. I to ustrojstwo również powoduje błąd 00A733 JBE: DC/DC converter. Z tym, że tego błędu nie da się usunąć wyciągając bezpiecznik F28. Wymieniłem DCDC na nowy i to samo. Skończyły mi się koncepcje. Może coś podpowiecie ? Np - jak sprawdzić czy DC DC converter jest sprawny ? Pozdrawiam