Skocz do zawartości

Melonek

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Szczecin

Osiągnięcia Melonek

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. A ktoś wie może czy de diody są zasilane 12voltami? Można by w prosty sposób dołożyć na przykład pod diody z lamki oświetlenia wnętrza.
  2. A w mojej przed lifcie tego dodatkowego podświetlenia też brak.
  3. Witam. Wie ktoś może w które miejsce podłączyć zasilanie foteli komfort? Chciałbym je podłączyć aby działała regulacja nie koniecznie z pamięcią i podgrzewaniem oto fotki wtyczki foteli komfort http://zapodaj.net/2a72bb581fe07.jpg.html http://zapodaj.net/b95a359d3f342.jpg.html http://zapodaj.net/884ee57dc1ac0.jpg.html a tu zdjęcia moich wtyczek przy siedzeniach półelektrycznych bez podgrzewania http://zapodaj.net/65d791a27b7ba.jpg.html http://zapodaj.net/e6873f48d9d66.jpg.html i sterowanie komfort http://zapodaj.net/ed4ec117c6132.jpg.html
  4. Witam. Wymieniam sobie komplet foteli przedliftowych pół elektrycznych bez funkcji grzania na poliftowe wypasy w komforcie http://moto.allegro.pl/komforty-bmw-e60-lci-full-opcja-rolety-drewno-lift-i3065225817.html W związku z tym mam pytanko.Czy taki przedliftowy panel sterowania podejdzie? http://allegro.pl/bmw-5-e60-panel-podgrzewania-foteli-wentylacji-dtc-i3090200152.html Co ewentualnie trzeba jeszcze dokupić aby to wszystko funkcjonowało??? Moja wersja jest bez elektrycznej regulacji kierownicy czy to ma jakiś związek z działaniem takowych komfortów. Prosze o wszelkie sugestie i jakie kolwiek porady. Pozdrawiam
  5. Kolego zanurkuj głebiej za silnik gdzie jest filtr FAP. Tam są dwa czujniki. Ciśnienia i chyba sonda. Jeden z tych czujników będzie szedł do twojej tajemniczej kostki :D http://realoem.com/bmw/diagrams/v/b/246.png
  6. Witam. Uporałem się z tymi wałkami okazuje się że nie trzeba było odkręcać wcale trybów. Od razu stopki panewek i pięknie wyszły. Ponieważ już rozebrałem silniczek i wcale pierścionki nie były zapieczone a na tuleji cylindra widać jeszcze ślady po honowaniu fabrycznym skąd się wzieły takie rozbieżności w ciśnieniu kompresji? czy to normalne w tego typu silnikach? prosze podpowiedzcie mi jakie powinno być ciśnienia w barach na cylindrach? zaczynam mieć wątpliwości czy dobrze postąpiłem rozbierając ten motorek. sam już nie wiem dlaczego tak okrutnie przelewał ten pierwszy wtrysk.
  7. Witam. Opisze może swój problem. Po kupnie tego auta nigdy nie byłem zadowolony z pracy silnika. wolne obroty falowały.szarpanie silnika. czasami na zimnym podczas ruszania klepanie typowe dla wtrysku. Więc go po inpe i co się okazuje pierwszy wtrysk przelewa az do wykrzykników. Dalej allegro wymiana pierwszego wtrysku na używke kodowanie ima i co sie okazuje? dalej leje jak lał.Podmianka z trzeciego na pierwszy, kodowanie i zonk dalej przelewa. Kolejno allegro miernik ciśnienia kompresji. cylinder 1 18bar. 2 24bar. 3 26bar 4 24bar 5 24bar 6niestety nie sprawdzony ze względu na podejście. Wyjaśniło mi to sytuacje . Kompresja za słaba. Wydają się pierścienie zapieczone więc wziąłem się za rozbieranie i tu mam problem Jak odkręcić wałki rozrządu? w opisie TIS wałki są przykręcone po jednej śrubie typu torx. u mnie są inaczej montowane prawy pod pompą wakum nie posiada śruby typu torx jest tylko jak by plastikowa zaślepka z trzema małmi otworkami. a lewy trzy torxy około 6 lub 8mm. wydaje mi się żeby odkręcić wałeczek trzeba jeden trybik odkręcić tylko jak? a może oba wałki na raz się popuszcza i nie ma potrzeby odkręcania kółek? Prosze o jakies sugeste w tym temacie a moze jest gdzieś opis. Pozdrawiam Ech miałem kiedyś tdsa to wszystko wiedziałem. :D TIS http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/14/70 foto http://www.fotoszok.pl/show.php/1349252_imag0610.jpg.html foto http://www.fotoszok.pl/show.php/1349258_imag0609.jpg.html
  8. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=HG71&mospid=47396&btnr=11_1411&hg=11&fg=40 Pozdro.
  9. Czyżby ten sam?http://moto.allegro.pl/item208660808_tds_2_5_idealny_stan_bmw_525.html
  10. Są trzy rodzaje pomp. Końcówki numerów to 993, 994, 995. Musisz zanurkować z jakąś lampką lub halogenem pod kolektor ssący i na pompie od lewej strony odczytać numer. Składa on sie jak dobrze pamiętam z 9ciu cyfr, ale najwarzniesza jest końcówka numeru o której napisałem wyżej.
  11. Znam gościa co pociągnął żonie niedzielne czarne pończochy!!! i naciągnął ładnie na tylne lampy. Cóż za talent! a jaka wizja!!
  12. Melonek

    układ chlodzenia 2,5tds

    Witam ponownie. Wyczytałem gdzieś na forum że ktoś był autkiem na warsztacie , mechanik mu wsypał specjalny środek do płynu chłodzącego i stwierdził w 100 % że ma uszkodzoną uszczelke albo głowice. Czy ktoś słyszał o takim środku i jak on ma niby wykazać uszkodzenie? U mnie po odetkaniu zbiorniczka wszystko wróciło do normy.to znaczy temperatura silnika nie idze ponad 90stopni. A ten test który wykonałem wyraznie pokazywał uszkodzoną uszczelke albo głowice. Sam już nie wiem. I nie chciał bym się narobić na darmo.
  13. W mojej e34 gdy tak się zrobiło odłączyłem akumulator na 10min. wyświetlacz biegów się odblokował. odłącz akumulatr na noc może komp nałapał jakis błędów.
  14. Melonek

    Olej w 525tds

    Rozumie że chodzi o olej w chłodnicy z automatycznej skrzyni biegów. odkręć wężę przy skrzyni. Chyba śruba na kluczyk 10tke. i wydmuchaj (górny wąż) powietrzem ze sprężarki. Uważaj żeby nie zgubić małych oringów na wężach. I ciśnienie ze sprężarki nie za duże.
  15. Melonek

    E34 SKRZYNIA AUTOMAT

    Wjeżdżasz samochodzikiem na kanał. Zostawiasz na odpalonym silniku. od spodu w skrzyni jest duża śruba imbusowa. śmiało ją odkręcasz na pracującym silniku. Jeżeli wyleci troszke oleju to jest ok. Jesli nie to trzeba w ten otwór dolewać aż się przeleje olej. Ja wykorzystałem cienki wężyk i dużą oliwiarke. Pamiętaj silnik musi pracować. A swoją drogą to proponuje ci wymienić w niej olej i filtr to podstawa w automacie. Wiem coś na ten temat gdyż troche mnie kosztowała wymiana skrzyni. Oczywiscie odpowiedni olej. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.