Skocz do zawartości

Turtlests

Zarejestrowani
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e60 523i 2005

Osiągnięcia Turtlests

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Robiłem remont u siebie w Pile u gościa co typowo robi bmw sam ma swoją e 60 bardzo kumatu gość. Zrobiłem 200km i jest okej :-) Przedewszystkim nie kopci wcale
  2. Witam zrobiłem remont silnika Wymiana pierścieni uszczelniacze usunięcie całego nagaru. Zalany liquit molly 5w40 topteck żółty Przejechałem 50 km i stan pokazał mi jedną kreskę mniej Czy to normalne? Że olej rozprowadza się po silniku i filtrach? Boję się że wydałem 5 tyś a problem nadal pozostał
  3. No właśnie napisałem do niego, ale czy on odpisze dawno się tu nie logował.i odpowiadając na pytanie, Tak dikrecali głowice by zlikwidować ten wyciek jednak Po przejechaniu 100 km znowu pojawil sie wyciek malo tego muszę dolać z 300ml , mechanik pokazywał mi gdzie to cieknie i rzeczywiście na łączeniu głowicy po stronie gdzie jest kolektor czy wydech. Widać strużke oleju jak by kapalo na rurę czasem czuć smród spalonego oleju w kabinie. Mechanik tłumaczył mi że remont polegał by na zdjęciu głowicy zastosowaniu blokad na vanosie i szlifie powiedział że koszt tej zabawy to 5 tyś po najtańszej lini oporu. Jestem załamany
  4. Mi chodzi o zlikwidowanie wycieku przy głowicy, tłumaczą mi że tu wszystko trzeba rozbierać i robić szlif, Z boku przy głowicy pojawia się olej czasem kupnie na wydech i czuć smród. Koszta jakie uświadomił mnie mechanik żeby zlikwidować ten wyciek to mnie przerosła Dlatego wolę zapytać was ,może ktoś miał taki problem i da się wykombinować coś mądrego?
  5. Cieknie przy głowicy próbowali to wcześniej dociągnąć ale znowu puscilo. I kapie na rure wydechowa.Na czym będzie polegał remont , przybliżone koszta? Bo wyjaśniając mi to wyszło około 6 tys niby po najtańszej linii oporu,ktoś mógł by się wypowiedzieć?
  6. Czyli co dokładnie musiał bym zrobić żeby nie brał oleju Wymiana pierścieni i uszczelniaczy? Czy da się to ogarnąć bez ściągania głowicy? Wytłumaczcie mi po kolei jak wygląda remont tego żebym miał świadomość co i jak , domniewam że koszt tego graniczy będzie z dostaniem depresji... Mam nadzieję że da się to ogarnąć sensownie.
  7. Słuchajcie po wymianie odmy bo byla cala popekana oraz separatora oleju przejechałem pół tys km I pokazała mi się kontrolka od oleju Komunikat dolej 1 l oleju,Co zauważyłem to przepalony olej z tyłu na zderzaku i nawet na klapie , drobinki sadzy , końcówka tunika też cała od sadzy, dziś go przegonilem i moment ubyło olej. Dolałem 1 litr oleju żeby wyrównać stan. Kolejna rzeczą jaką zauważyłem co jakiś czas czuje smród spalonego oleju i kabinie Jak by gdzieś był wyciek i kapało na rurę wydechu i spała logo go , raz zauważyłem otwierając maskę że leci dymek z tego miejsca leci dymek jest to lewa strona od pasażera, z jakich miejsc może to wyciekac jak myślicie? Kolejne pytanie odnośnie dymienia , jak jadę nie dymi jak jest na jałowym biegu wcisnąć mu gaz puści chmurę. Co to będzie do wymiany uszczelniacze zaworowe? Pierścienie? I czy da się to ogarnąć bez planowania głowicy od czego to zależy?
  8. Wymieniłem odme i separator oleju na nowy tamta była popekana zasyfiała. Po pierwszym dniu Dymi mniej ale dymi , mechanik uspokaja że też wypala się syf z kolektora i układu wydechowego. Jak myślicie jest to możliwe?
  9. Dzięki za rady od tego zacznę sprawdzanie, słyszę diagnozy że remont silnika to mnie strzela... mam nadzieję że pomoze
  10. Sprawdziłem zasysa korek mocno, jest głośny syk przy odkrecaniu.
  11. No bardzo podobnie trochę lżej, ale właśnie na takiej zasadzie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.