Skocz do zawartości

sagan3

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 2.2i Cabrio 2002r.

Osiągnięcia sagan3

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam Ja mam taki problem z pilotem w swojej e91 2006r Kroki jakie podjąłem: 1. Sprawdziłem kable w klapie są OK 2. Zrobiłem test pilota na lotce ( przylozyłem pilot do lotki i naciskałem otworz zamknij nic sie nie dzieje) 3. Bezpieczniki - OK 4. Odczyt błędów ISTA D - brak jakichkolwiek błędów. 5. Radio jak i wszystkie szyby działają. 6. Centralny z przycisku na descy rodzielczej normalnie zamyka i otwiera auto. 7. Moduł diversity po otworzeniu był wilgotny. (Jeżeli byłby zepsuty to powinien pokazać błąd w ISTA D?) 8. Otworzyłem nierozbieralny kluczyk i napięcie na akumulatorku wynosi 3.30V 9. Jak nacisnę guzik otwierania na pilocie to zapala się na pomarańczowo przycisk "start - stop" 10. Otwierając samochód manualnie z wkładki pojawia się alarm i dopiero się wyłącza po włożeniu kluczyka do stacyjki. Nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić, jestem w kropce. Może Panowie wiecie czy pilot trzeba zakodować tak aby otwierał i zamykał auto? Jeżeli trzeba kodować pilot tak jak w e46 to proszę o poradę jak to zrobić. Pozdrawiam.
  2. Dopiero jutro wieczorem będę miał czas zerknąć w ISTĘ D i dam znać co i jak.
  3. Jutro sprawdzę jeszcze raz wszystkie błędy w ISTA D, oraz INPĄ w module haku, może coś przeoczyłem.
  4. Witam, BMW E91 2006r, 320d 163km. Problem jest tego typu, że na desce rozdzielczej widnieje ikona czerwonego haku z wykrzyknikiem i do tego jest dźwięk nie zapiętych pasów. Dopóki nie wyjmę bezpiecznika, albo wyłączę zapłon to się w ogóle nie wyłącza. Co najdziwniejsze hak składa się i rozkłada bez problemu. Guzik, którym składa się hak miga na czerwono, nie ważne czy jest złożony czy rozłożony. Na komputerze w programie ISTA D, zero błędów. Ktoś miał taki przypadek, ewentualnie gdzie mogę szukać przyczyny?
  5. Nowe wieści, mianowicie zauważyłem, że mam przerwane dwie taśmy idące od klapy bagażnika (od czego one są?), oraz był wypięty bezpiecznik od haku. Po podpięciu bezpiecznika pali się kontrolka (zdjęcia poniżej) na desce rozdzielczej i jest dźwięk niezapiętych pasów. Ktoś coś wie na ten temat? A kluczyk jak nie działał tak nie działa, kabelki nie są urwane w wiązkach, patrzyłem. https://tufotki.pl/tIJYx
  6. Nowe wieści, mianowicie zauważyłem, że mam przerwane dwie taśmy idące od klapy bagażnika (od czego one są?), oraz był wypięty bezpiecznik od haku. Po podpięciu bezpiecznika pali się kontrolka (zdjęcia poniżej) na desce rozdzielczej i jest dźwięk niezapiętych pasów. Ktoś coś wie na ten temat? A kluczyk jak nie działał tak nie działa, kabelki nie są urwane w wiązkach, patrzyłem. https://tufotki.pl/tIJYx
  7. Witam, BMW E91 2006r, 2.0D 163km. Problem polega na tym, że jak zamknę samochód z kluczyka i później otworzę go również z kluczyka i jak pociągnę za klamkę (nie ważne które drzwi), to włącza się alarm i wyłączyć się go dopiero da po włożeniu kluczyka w stacyjkę. Otwieranie i zamykanie samochodu z pilota mi nie działa, bateria trzyma napięcie na poziomie 3.30V. Drugi problem mam z elektrycznym hakiem, po prostu jak wciskam przycisk to się nie wysuwa. Kontrolka miga na czerwono, a z tego co wiem to powinna się palić na zielono. Podpinałem samochód pod komputer, program ISTA D i nie pokazywało żadnych błędów, tzn pokazało, ale od dodatkowej pompy wody, która nie ma raczej nic z tym wspólnego. Gdzie szukać przyczyny w jednym jak i drugim przypadku?
  8. Zrobiłem synchronizację EWS za pomocą Inpy (swoją drogą banalna czynność) i ku mojemu zdziwieniu błąd zniknął na zawsze, ale nadal zostaje problem z kluczykiem - po prostu nie działa otwieranie i zamykanie.
  9. Wielkie dzięki za pomoc, skoro Inpą idzie to zrobić to na bank znajdę na forum informacje na ten temat. Na weekend dam znać czy się powiodło. (=
  10. Mam drugi kluczyk i on też nie reaguje. Chodzi mi o instrukcję jak zrobić synchronizację EWS za pomocą Inpy, ewentualnie Ista D. Dopiero w przyszły piątek będę miał możliwość podpięcia interfejsu do samochodu. Dziwna sytuacja z tym kluczykiem, 3 dni temu wszystko pięknie działało. *Edit: Za co jest odpowiedzialny ten błąd?
  11. Usunąć usunąłem, ale powrócił. Co do synchronizacji EWS to tego nie robiłem, niestety. Mógłbyś w skrócie napisać na czym to mniej więcej polega? Mam Inpę, NCS i Ista D. *Edit: Jest możliwe, że przez ten błąd kluczyk przestał reagować?
  12. Witam, Mam problem ze swoim E46, mianowicie pojawia się stały błąd "4A42 DDE: Błąd złącza EWS" O co w tym chodzi? Dodam tylko, że przestał działać kluczyk, tzn, że nie otwiera, ani nie zamyka wszystkich drzwi (bateria dobra, bo rozbierałem kluczyk i napięcie wynosi 2.90V),Samochód normalnie się odpala. Ostatnio chciałem odpalić samochód i po przekręceniu kluczyka brak jakiejkolwiek reakcji ze strony rozrusznika (kontrolki się paliły tak jak na zapłonie). Poklikałem guziki na kluczyku i ku mojemu zdziwieniu samochód odpalił normalnie. Spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś?
  13. Witam, udało mi się zainstalować iste D 4.03.31.18804. Problem polega na tym, że przy każdym odpaleniu ISTY pokazuje się błąd "Proszę skontaktować się z lokalnym oddziałem pomocy technicznej (DSS #00046632EN)" kliknę "ok" i niby wszystko działa normalnie elegancko. Następnie biorę "odczyt danych samochodu" później "pełna identyfikacja" i wszystko wie wczyta itp. Biorę się za odczyt błędów z DME, klikam, żeby odczytać i w ogóle nie mogę przejść w zakładkę do odczytu błędów, jest na szaro tak jak ma screenie. I za cholerę nie wiem gdzie leży problem. Mógłbym liczyć na pomoc z Waszej strony? :-) będę bardzo wdzięczny. Dodam tyle, że inpa działała bez zarzutu i wykrywała zapłon. https://tufotki.pl/9Zaid *EDIT: Poradziłem sobie, nie miałem dodanego pliku "OTHER" w "SQLiteDBs", oraz dodałem na nowo plik REG. do rejestru. (=
  14. Witam, Bmw e46 n42, pali się check. Podpiąłem inpę i wyskoczył błąd taki jak na screenie. Jak skasuję błąd to po 100km wraca. Ktoś coś wie na ten temat? Tam gdzie zaznaczone na czerwono, to tamte wartości nie ruszają się podczas jazdy i na postoju. Pozostałe pola zmieniają swoją wartość zależnie od szybkości jazdy. Im więcej gazu wcisnę tym większa wartość. http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/923/f4HFRW.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/922/fFKCJ6.png http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/922/EveXtT.png http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/923/20Mgbc.png http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/924/pKz4ds.png
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.