Ja tam sie nie znam dlatego place, wiem tylko ze jak robil mi wypalanie dpf i chcialem zobaczyc jak wyglada praca na wtryskach ktore on oddawal mi do regeneracji to sprawdzal sprawdzal i nie znalazl nic.... pozniej doczytalem ze trzeba wtryski programowac czy przypisywac ale wiem ze tego nie zrobil do tego podejrzewam ze mam problem z przeplywka ale koniec koncow to nie ja jestem mechanikiem. dlatego gdyby pomocna reka sie trafila z doswiadczeniem i disem badz innym programem oczywiscie nie za darmo bylbym wdzieczny. nowego tematu nie bede zaladal nigdzie bo jest juz takich mnostwo chocby tu ale po krotce problem pojawil sie po zatankowaniu paliwa ktore stalo pozniej tydzien w bankach i wygladalo jak mydlo, mechanior oddal wtryski gdzie wymieniono uszczelniacze jakies sprawdzono na stole i tyle, po zmaontowaniu autko chodzilo rowniotko a pojawil sie blad przepustnicy. wymienilem sam, i bmw zaczelo miec czkawke na na wolnych na jalowym biegu, blad mech wykasowal zrobilismy wypalanie dpf (strasznie smierdzialo z rury, spaliny czuc bylo w kabinie na postoju) i dalej szarpniecia na jalowym, teraz sprawdzilem szczelnosc doloty do kolektora, wymienilem separator odmy i jeszcze bardziej czuc takie czkniecia silnika po jego rozgrzaniu i na jalowym, do tego czuc ze nie jedzie jak przed akcja z paliwem. gdyby ktos chetny byl pomoc zapraszam.