Skocz do zawartości

darhan

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 5 E61, 2,5D, 2005r

Osiągnięcia darhan

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Również mam problem z nieszczelnością nivo. Konkretnie tam gdzie wchodzi przewód z prawej poduszki (niebieski) do zaworu kompresora (rozdzielacza?) Około dwóch miesięcy temu wymieniałem prawą poduszkę i już wtedy podczas dokręcania przewodu nie dokręcał się do oporu, oczywiście nie na siłę ale cały czas dokręcało się z jednakowym oporem. Wtedy sprawdzałem wodą z płynem i nieszczelności nie było, pojawiła się wczoraj, najpierw często pompował a później już nie był w stanie się napompować i wywalało błąd. Dziś sprawdzałem, jest duża nieszczelność, wygląda to tak jakby gwint w tym zaworku był zjechany. Orientuje się ktoś jak rozwiązać temat? Trzeba wymienić cały kompresor czy da radę wymienić sam ten rozdzielacz? Gdzie można kupić metalowe króćce do tych przewodów? Znajomy mechanik mi doradził, żeby spróbować wkręcić ten króciec np. na białą taśmę co się stosuje do hydrauliki lub jakiś klej ale mam mieszane uczucia. Pozdr.
  2. Witam! Panowie mam taki problem z nivo, że jest nieszczelność tam gdzie wchodzi przewód od prawej poduszki do kompresora - rozdzielacza. Wymieniałem około dwa miesiące wcześniej prawą poduszkę i już wtedy króciec nie chciał się wkręcić do oporu ale wtedy jeszcze było to szczelne więc zostawiłem to. Wczoraj prawa strona często się pompowała a po postoju schodziło powietrze, po sprawdzeniu ewidentnie widać tam nieszczelność. Mam pytanie, czy da radę wymienić sam ten rozdzielacz lub póki co jakoś to uszczelnić? Wygląda na to, że gwint w tym rozdzielaczu jest wyrobiony. W święta miałem jechać do rodziny 500km i trochę lipa się zrobiła... Gdzie można kupić te metalowe króćce do przewodów? Pozdr.
  3. Ja jej nawet nie odpinałem, powyciągałem tylko z takich plastikowych klipsów pod filtrem żeby kawałek więcej miejsca zrobić. Przewody w plastikowym pancerzu są wciśnięte, wystarczy podważyć. Ja się teraz zastanawiam jak umyć silnik bo ciekło mi z tej rury i z drugiej strony spod kolektora.
  4. Dzięki. Temat z uszczelką ogarnięty. Nie musiałem wyjmować obudowy filtra powietrza. Po odsunięciu wiązki co idzie pod filtrem dało radę dojść długim torksem. Jeśli ktoś nie ma takiego torksa to da radę również dojść po demontażu rury która idzie od filtra powietrza do turbo, robi się tam sporo miejsca. Tą śrubkę od strony silnika wystarczy poluzować i okręcić kołnierz rury tam gdzie jest uszczelka w prawo. Moja rada to nie wykręcać tej śrubki za mocno, żeby przy wyjmowaniu rury nie wyskoczyła i nie wpadła sobie do turbiny. Miałem trochę rebusa z uszczelką bo nowa wyglądała trochę inaczej, dopiero po chwili doszedłem, że trzeba ją wywinąć na drugą stronę :lol: Po wymianie auto już się nie przydławia i jest suchutko wokół.
  5. Witam! Panowie zamówiłem tą uszczelkę co łączy turbinę z rurą intercoolera. Mam wyciek z tej uszczelki dość konkretny, rura ma spory luz, kołysze się na boki i można ją unieść do góry blisko pół centymetra.Poza tym mam takie objawy. Początkowo czasami przydusił się najczęściej przy zjeździe z ronda i dodaniu gazu, lub na ostrzejszym łuku później szedł normalnie. Z czasem to się nasilało a dziś wracając z pracy na ostrym łuku go przydławiło, dostał muła i tak zostało aż dojechałem do domu. Słabo przyspiesza i ciężko go wkręcić ponad 3tyś obrotów. Może ta uszczelka być przyczyną takiego zachowania silnika? Dodam że żadna kontrolka się nie świeci a po podpięciu pod kompa były trzy błędy, dwa związane ze świecami a jeden z podgrzewam paliwa. Doradzi ktoś coś mądrego? Pozdrawiam Podpowie jeszcze ktoś jak najlepiej dostać się do tej śrubki od strony silnika? U mnie ta od strony nadkola jest na klucz 10 a ta od silnika na gwiazdkę. Da się to wymienić bez demontażu filtra powietrza z obudową?
  6. Witam! Orientuje się ktoś który lub które kable są odpowiedzialne za sygnał z kluczyka? Otwieranie i zamykanie działa mi czasami za pierwszym razem a czasami za dziesiątym. Diversity podmieniałem i bez zmian. W wiązce która idzie do Diversity miałem uszkodzone dwa cienkie przewody, biało niebieski i biało fioletowy. Polutowałem, zaizolowałem i nie ma zmiany. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.