Skocz do zawartości

Peter93

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F16 X6 M50d 2016
    E87 130i 2006
    E53 X5 3.0D 2006
  • Lokalizacja
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Peter93

  1. Wystawiam na sprzedaż swój samochód BMW E87 130i z 2006 roku z przebiegiem 186000km, którego jestem właścicielem od 7 lat. Auto ma swój temat na forum dla chętnych, którzy chcą zobaczyć co w nim robiłem. Cena dla forumowiczów: 47999 do negocjacji. Link do ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-seria-1-bmw-e87-130i-265-km-bardzo-zadbana-ID6FAX40.html
  2. Dzięki za wyrażenie swojej opini:) W zwykłym M paku brakowało mi troszkę agresywnrgo wyglądu. Teraz auto nabrało trochę pazura!
  3. No witam!:) Dzięki wielkie! Trzeba się jakoś spotkać na jakiś spocik w Warszawie! Super, że kiera dobrze służy:)
  4. Dawno nie było żadnego postu więc nadrabiam zaległości. Od ostatniego czasu 1er przeszło kilka drobnych napraw ekslatacyjnych takich jak: - wymiana tarcz i klocków tył ATE - nowe świece Beru - wymiana sondy lambdy za katem - nowa pompa wspomagania - przegląd i nabicie klimatyzacji - wymiana 2 czyjników PDC Dodatkowo zgodnie z planem jedynka przeszła kolejne zmiany wizualne: - Nowy przedni zderzak ala 1M - Ciemne kierunki Depo - Nowy emblemat BMW na klapę bagażnika - Kilka poprawek lakierniczych Obecnie auto prezentuje się tak:
  5. Dzięki Panowie za miłe słowa! Cieszę się, że nie tylko mi się podoba:)
  6. Tak jak wspomniałem wcześniej 130i dostało nowy komplet obuwia:P W następnej kolejności nowy zderzak od 1M i przy okazji delikatne poprawki lakiernicze, w dalszych planach zmiana wydechu w RCP Exhaust, żeby BMW naprało troszkę bardziej drapieżnego charakteru.
  7. Zrobiłem regenerację dwumasy ze względu na słabą dostępność nowej oraz jej cenę, która troszkę odstrasza no fakt ja nam jeszcze ok ale nowa najtaniej znalazłem za 1900zl co wydaje mi się że i tak jest ok rozumiem że po regeneracjii jest OK daj proszę tak na przyszłość namiar gdzie robiłeś pozdro Jeżeli myślę o tej samej ofercie co znalazłeś to jest problem z dostępnością niestety, co do ceny to regeneracja wyszła ok 600 zł więc rożnica spora. Odezwij się na PW to dam Ci namiary do firmy, która ją robiła:)
  8. Dzięki wielkie! Z kierownicy jestem bardzo zadowolony, wykonanie 1 klasa i świetnie się ją trzyma, zdecydowanie polecam!
  9. Zrobiłem regenerację dwumasy ze względu na słabą dostępność nowej oraz jej cenę, która troszkę odstrasza
  10. Czas na mały update:) Jedynka spisuję się bardzo dobrze i bez żadnych problemów, w nagrodę dostała trochę wcześniejszy serwis po 9 tys. km. Co zostało zrobione: - płukanka silnika Liqui Moly Engine Flush Pro - wymiana oleju Valvoline 0W40 Syncpower - wymiana filtrów powietrza, oleju i kabinowy - wymiana oleju w skrzyni biegów i moście - wymiana płyny hamulcowego Motul - wymiana płynu chłodniczego Prestone - czyszczenie czujnika MAF Dodatkowo zaczynam już przygotowania do sezonu letniego, jedynka dostanie nowe koła oraz zderzak od 1M :wink:
  11. Zgodnie z zapowiedziami w jedynce zostało naprawione koło dwumasowe oraz za jednym zamachem wymieniony komplet sprzęgła. Dziś auto zostało wyczyszczone w środku + detalingowe mycie z zabezpieczeniem woskiem.
  12. Metamorfoza auta robi bardzo duże wrażenie :wink: Moim zdaniem pierwsza propozycja koła lepiej by siadła. Ja osobiście chcę do siebie wrzucić JR 18 albo coś w tym stylu:)
  13. Nie wytrzymałem i pierwszy mod wpadł przed zapowiedzianą wizytą u mechanika:D Dorwałem nową kierownicę, z spłaszczonym dołem i z kolorową nicią. Docelowo blenda kierownicy będzie zrobiona hydrografiką na carbon:) Moim zdaniem zmiana na duży plus i dodało to troszkę sportowego charakteru wnętrzu, w planach obszycie gałki M pakietowej tak żeby pasowała idealnie do kiery.
  14. Czas na mały up-date! W zeszłym tygodniu jedynka była u mechanika i udało się zrobić/naprawić kilka rzeczy: - wymiana podstawki filtra oleju - wymiana drążków kierowniczych - wymiana gum stabilizatora - wymiana mechanizmu tylnej wycieraczki na nowy - wymiana uszczelki prawej półosi Dodatkowo został podciągnięty ręczny :twisted: oraz poprawiono montaż czujników od ABS i jednego przewodu hamulcowego:) W następnym tygodniu oddaję BMW na wymianę dwumasy, sprzęgła oraz vanosów i tym sposobem jedynka będzie w perfekcyjnym stanie mechanicznym, a co za tym idzie w końcu zajmę się modami przez duże M! Stay tuned:P
  15. Bardzo dobry wybór!:) Czekam na galerie, żeby zobaczyć Twoją!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.