Skocz do zawartości

HawkGDA

Zarejestrowani
  • Postów

    104
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 Coupé 320Cd LIFT 2003

Osiągnięcia HawkGDA

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Od dawna mam podobny problem. Auto wg mnie słabnie coraz bardziej, a czesci wymienilem juz prawie wszystkie. Jesli masz korekty wtryskow w normie, Pompe poscisnienia VACUM masz 100% sprawna weze i wezyki 100% szczelne , przepływke 100% sprawna .....to obstawiam umierajace turbo. Moje np niema luzów i nie zyga olejem ale przeładowuje i auto potrafi mi przydusic przy za slabym wcisnieciu gazu przed rondem. porzadnie zerwie dopiero przy 2 tys obr. Sumarycznie moze silnik osiagnie pelna moc ale z dołu w ogole nie jedzie. 23 lipca zakladam nowe turbo Garretta.
  2. Odebrałem dzisiaj auto i mysle ze jeszcze nigdy tak dobrze nie jechalo. Cały osprzet zostal przelozony z mojego silnika w wiekszosci nowy ;). turbina jak sie okazuje byla wymieniona na nową przy poprzednim nazwijmy to "remoncie" Do tego nowe rolki i pompa wody. teraz to poprostu lata
  3. Juz znaleziony jutro jade zobaczyc / przywieźć. cena 1800
  4. Mechanik nie chce mi za bardzo doradzac. Boi sie konsekwencji. Jednoczesnie oczekuje decyzji co robimy. Prosze niech ktos powie czy warto szukac nowego słupka czy lepiej nawet przepłacic a zrobic swoj silnik?. Gładzie cylindrow wygladaja na oko oki nie czuc nic pod paznokciem. Sa delikatne slady. Moze wystarczy szlif i nowa uszczelka?? wału nie widzialem bo nie zdarzyli rozebrac dołu . Jest jakas szansa ze wal sie wykrzywił czy cos? Jedyne duze uszkodzenie to ten nieszczesny pekniety cylinder. Co ciekawe autem normalnie przyjechalem. silnik brzydko pracowal ale generalnie jezdzil. Poradzcie cos
  5. Nie wiem czy ktos kojarzy moje posty na temat problemow z moim 2.0 ale troche ich bylo. Ostatecznie nic z wydanych kilku ładnych tysiecy nie przyniosło skutku. Dobrze ze chlopaki od wtryskow powiedzieli zeby ich nie regenerowac bo sa dobre , ale powiedzieli ze ta brzydka praca silnika brzmi jak lancuch rozrzadu. Kupilem wiec caly zestaw , uszczelki itp. mechanik odpalil i zrobil dziwna mine. Ostatecznie zrzucil głowice a w srodku..... Jeden cylinder pekniety na reszcie slady po uderzeniach klapki. Zawory polowa wymieniona połowa zostawiona. Slady na gniazdach. Ktos probowal to kiedys reanimowac jak najtanszym kosztem. Mam kolektor bez klapek wiec ktos go zamienil po calym zabiegu. Łudzilem sie ze profilaktycznie. Nie wiem jak wyglada wał i czy cos jeszcze nie jest rozwalone. Samo szlifowanie/ frezowanie/ pierscienie itp itd z 1500. Jesli wał oberwał to koszta do gory.zestaw rozrzadu 1800 bo jest zajechany. Jestem troche załamany ze trafilem na tak mine. Chyba bedzie trzeba zaryzykowac nowy słupek z gwarancja rozruchową. P.s. zmienialem mu olej co 10 tys pewnie dlatego tak długo pozyl.
  6. Kupie silnik (caly słupek bez osprzetu) BMW e46 320d 150koni M47N Euro3. W jak najlepszym stanie. Bardzo prosze o polecenie mi kogos sprawdzonego.
  7. Zle sie zrozumielismy :D Zaluzje dzialaja poprawnie. Otwieraja sie i zamykaja kiedy trzeba. Brak bledow. Chodzi mi o to ze wyrobily sie w mocowaniach same łopatki i calyczas sa postukiwania na dziurach. Moje gumy w lopatkach czesciowo same sie pozrywaly wiec nie sa w najlepszym stanie. Warto kupic uzywke ? czy wszystkie tak lataja i skutaja? P.S. co do silnika masz racje . moj blad ;) M47n
  8. Witam. Łopatki w mojej zaluzji lataja i halasują przy kazdej nierownosci, uskoku w jezdni. Zawiecha Mpakietowa napewno nie poprawia sytuacji ;) Macie jakies patenty na to ? Czy warto kupic uzywke w dobrym stanie i bedzie cisza?
  9. kanał odpływowy odmy w dieslu 2.0 to jest jakas rurka metalowa ? czy waz gumowy? nie odkrecalem podstawy odmy/filtra powietrza wiec nie wiem. Czym to profilaktycznie przepchac zeby nie uszkodzic?
  10. Sprawdzane duza strzykawka. Tak powinna chodzic sztanga ? czy cos nie halo?
  11. w starej odmie w ogole nie bylo uszczelki i to ... jezdzilo. Wymienilem na kompletna z obudowa + nowe uszczelki. Wszystko spasowane i dobrze przykrecone. Od 3 lat walcze z problemem dymienia i brakiem elastycznosci, poszarpywaniu. Do serwisu nie chce oddawac bo pol samochodu mi wymienia zanim znajda. Z reszta sam juz pol wymienilem. W kazdym serwisie mi mowia to samo. Jezdzic az sie calkiem wysra bo szukanie tego bedzie kosztowne.
  12. To by tłumaczylo dlaczego w necie nie ma w ogole info o ich wymianie. Cos poza odma mozebyc zapchane?
  13. Witam. wczoraj chcialem wymienic uszczelki dochodzace do turbo. Po zdjeciu osłon zobaczylem olej w okolicach odmy. Do tego mam wrazenie ze wymieszany z płynem chlodniczym:( (lekko zarowniasty kolor) Odme wymienialem w zeszlym roku. Stara była praktycznie czysta. Nie wymienilem przewodow. Mozliwe ze to przez zapchane przewody?:( Ktoredy one w ogole ida? przy wymianie odmy nie moglem ich zlokalizowac. HELP
  14. Ok to tez kupie ta rurke pewnie ori bo z zamiennika wezy intercoolera nie jestem za bardzo zadowolony.
  15. Rozumiem... Myslalem ze poprzednik uznal opaski za zbedny balast :D Dziwne patenty ma BMW. wg mnie kazda pierdola powinna byc maksymalnie szczelna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.