Skocz do zawartości

AdamZdunek

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia AdamZdunek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Przepraszam za odgrzanie tematu ale pomyślałem ze to lepsze niż zakładanie nowego. Czy jest ktoś na forum kto podjałby się wymiany zwychlych polelektrykow bez pamięci na komforty wraz z nowymi boczkami ? Lokalizacja nie istotna
  2. Panowie Ze wzgledu ze duzo osob przeglada to forum i uzywa wyszukiwarki. Dla osob ktorym komputer wyrzuci kiedys taki sam blad i bedzie mial podobne objawy to do wymiany bedzie adapter mechatronika. Pozdrawiam wszystkich uzytkownikow i mam nadzieje ze komus ta wypowiedzia pomoge w przyszlosci!
  3. Dzieki Panowie, jestescie Swietni ! MNichu mi sie zdaje ze masz racje. Kiedys probowalem robic ta adaptacje z pedalem ale to chyba mozna miedzy bajki wsadzic bo zadnej zmiany nie odczulem po tym. Mam jezcze pytanie, moj mechanik nie ma chyba tego programu INPA. Bedzie Ok jak po prostu doleje oleju jak bede czul ze miska jest taka w miare letnia?
  4. Dzięki za odpowiedz! Chodzi mi jednak o dolanie litra oleju a nie o jego wymianę :)! Pozdrawiam !
  5. Panowie mam szybkie pytanie. Mam e60 523i LCI ze skrzynia automatyczna 6hp-19z Skrzynia nie łapała mi biegu D ani R i wyrzucała wszytsko na P Udało mi sie znalezc przyczyne. Peknieta była uszczelka miedzy mechatronikiem a skrzynia. (taki prostokatny plastkowy element jakby ktos kiedys mial podobny problem moge podac numer czesci na priv) Skrzynia przed zabiegiem chodzila :cool2: a teraz chodzi :nienie: bo lekko szarpie przy zmianie 1-2 i 2-3 na zimnym. Przegladam forum od kilku godzin i zdaje mi sie ze moga byc to albo tloczki mechatronika albo zbyt niski poziom oleju. Sam mechanik powiedzial ze troche mu oleju ubylo przy wymianie tej uszczelki bo musial sie dostac do mechatronika. Zamowilem juz Olej na dolewke. TERAZ GŁOWNY PROBLEM !! Jak dolac olej do tej skrzynii? Odkrecic wlew na zimnym silniku dolac az sie bedzie przelewało Pozniej Przewachlowac KIlka razy biegi i poczekac az temperatura oleju dojdzie do 40 stopni znowu odkrecic i znowu dolac az sie bedzie przelewało? I na jakiej pozycji dolewac olej P czy N? Prosze o porade z i gowy dziekuje za pomoc. Dodam ze przejrzalem cale forum ale niektore informacje dla mnie jako laika okazały sie nie jasne
  6. Cześć Tuiko, wybaczcie ze odkopałam ale chciałbym zapytać czy podjąłbyś się takiej regeneracji mechatronika ponieważ mam identyczne objawy jak Twoje
  7. Zmieniłem nazwe tematu według zaleceń. Olej nie wiem kiedy był zmieniany, auto kupilem 15 tys. km temu. Auto ma obecnie 250tys. Auto rano odpalilem na zimnym zadnych bledów, skrzynia prawie dziala jak powinna poniewaz jest duzy skok obrotów przy wrzucaniu na P (spadaja gdzies do 200 i odrazu do góry). NIe wywala auta na P aczkolwiek mialem wrazenie ze jak wrzuciłem raz R to auto chwile cofnelo i pozniej jakby nie chcialo dalej mimo to ze nie bylo górki (wrzuilem na D pozniej znowu R dodałem gazu i auto cofneło) Autem dalej nie bede jezdził dopoki mi ktos doswiadczony nie powie ze pownienem. Znalazłem filmik na YT gdzie ktos ma identyczny problem. Napisał ze zlał olej wymienił tuleje, zalał znowu ten sam olej i auto niby zaczelo działac jak powinno? Dla mnie to dziwne A co wy o tym myslicie? Dziekuje za pierwsza odpowiedz!
  8. Witam. MAm polifringowe bmw e60 523i Okolo 2 tygodni temu oddałem auto do kompletnego serwisu, gdzie prosiłem aby przejrzano dosłownie wszytsko. Nic powaznego nie było poza wiazka elektryki z tyłu przez która nie dzialal mi jedna lampka od tablicy z tylu i jakas klapka która podobno mogla sie urwac i wpasc do silnika (nie wiem jak to sie dokładnie nazywalo) Teraz bedac na wyjezdzie w niemczech po zalaniu paliwa na stacji i zapieciu biegu D przerzucił mi on automatycznie na P. Ponowilem probe kilka razy ale za kazdym razem nawet po zgaszeniu to samo. Odpaliłem samochod jeszcze raz i wyskoczył na chwile żółty komunikat TRANSMISSION FAULTY. Transmission position P possibly not availible. Operate parking brake when car stationary. Have the probklem checked. (Transmission position P faulty. Z racji ze autem musialem jechac to poproóbowałem i udało mi sie zeby auto złapało bieg kiedy wcisnalem na D i szybko dodalem gazu zanim zmieniło sie na P. Auto wtedy ruszylo z lekkim szarpnieciem. Skrzynia jechala przez nastepne 400km poprawnie bez szarpniec zmieniala idealnie nie wlaczala sie w tryb awaryjny ani nic + sport tez dzialal. POzniej przeczytałem na naszym forum które przejrzałem aby znalezc przyczyne problemu i ktos napisał zeby wrzucic na N dodac gazu i wtedy spróbowac przerzucic na D. Faktycznie Działa. ODpalam auto przerzucam z P na N i szybko dodaje troche gazu zanim zmieni sie spowrotem na P (Bez dodania gazu skrzynia wraca na P z kazdego innego Biegu). Po zmianie z N na D auto jedzie bez szarpniecia. Wrzuca Tez R. Kiedy znowu sie zatrzymam i przerzuce na P problem jest ten sam i musze ponawiac ta sama procedure wrzucana na N dodania gazu i zapiecia biegu D. Bardzo mnie ten problem martwil wiez zszedłem po odstawieniu auta i spróbowalem normalnie jescze raz zapiac bieg w aucie. Znowu to samo jak wrzuce D i szybko dodam troche gazu to auto rusza po 2/3 sekundach z lekkim szarpnieciem i wrzucił sie tryb awaryjny i komunikat (Transmission faulty drive moderately. Possible to continue journey. Reduced Acceleration Have checked by.. . Auto odrazu zgasiłem i odpalilem na nowo probojac wrzucic na N dodac gazy i wtedy zapiac bieg i znowu wrzusyko lux. skrzynia po takim procederze pracuje perfekt zanim sie nie wrzuci biegu P. Auto odpalalem z 5/6 razy z czego 2 razy wyskoczyl pierwszy blad i raz drugi o ktorym pisalem. Jak auto zaskoczy i jedzie to zadnego bledu w idrive nie pokazuje. Szukałem IDentycznego problemu na forum ale znalazłęm tylko podobne daltego zalozylem oddzielny temat. Ludzie pisali ze moze byc to spowodowane akumulatorem (co jest teoretycznie mozliwe poniewaz nie wiem jak jest stary ale nigdy nie mialem problemu z nim a ladowanie alternatora powiedzieli mi 2 tygodnie temu ze jest bardzo dobre). Ktos inny napisal o dosc podobnym problemie ze byl to jakis blokujacy sie przy niskiej temperaturze zawor w skrzynii biegów jeszcze inni pisali o oprogramowaniu ale zaden z ich problemow nie byl taki sam jak mój. Mam nadzieje ze opisałem sytuacje byc moze obszernie ale dosc zrozumiale aby post nie tylko pomogl mi ale rowniez innym uzytkownikom bmw i naszego forum. Chciałbym wiedziec co to w waszej opinii moze byc poniewaz mieszkam w danii a godzina w bme kosztuje tutaj 2300 koron plus vat czyli ponad poltora tysiaza zlotych. Nie chce dopuscic do tego aby zanim usterka zostala znaleziona to napraw juz bedzie mnie kosztowala wiecej niz przenty na swieta na nastepne kilka lat :). Bede naprawde bardzo wdzieczny za kazda wskazówkę. Ostatnie pytanie. Czy auta moge uzytkowac czy lepiej je zostawic na parkingu. Tak jak pisałem autem przejechałem do domu bez problemu 400/500km autostrada bez zadnych szarpniec bez bledu w idrivie i z dzialajacym trybem sportowym, wiec mysle ze bez problemu po zapieciu dojade 600km do bardzo polecanego warsztatu bmw w szczecinie z uslug ktorego zawsze korzystam. Chcialbym wiedziec czy mam szykowac wyjazd juz na poniedzialek, czy moge auta uzytkowac kilka dni. A byc moze jest to jakas mala naprawa ktora moglbym zlecic u mechanika na miejscu po zamowieniu czesci? Wczoraj ogladalem F10 i chyba moja slicznotka sie na mnie obraziła ale po tym jak usiadlem w f10 nie poczulem sie tak dobrze jak w e60 i zdecydowalem ze zadnej zamiany nie bedzie. Naprawde kocham to auto i dopoki nie dowiem sie co mu dolega to nie zasne wiec panowie naprawde prosze o pomoc i wesolych swiat !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.