Skocz do zawartości

adkor21

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60 530d 2003 rok

Osiągnięcia adkor21

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. okazało się, że kabel od baterii do rozrusznika jest zjarany, wiecie może jaki jest ewentaulny koszt jego wymiany? i gdzie on dokładnie idzie pod samochodem?
  2. miernikiem głowny czerwony + oraz do jakiejś masy. naprzyklad obudowy rozrusznika? jakie powinno byc około 12 V?
  3. Znacie jakiegoś dobrego elektryka w Gdańsku, który moglby podjechac i zdiagnozowac problem?
  4. jak odłączyć ten ibs? kabel idący od klemy minusowej do plusowej?
  5. Panowie, poddaje sie! rozrusznik sprawny, akumulator AGM nowy, dalej słysze cykanie, jedyny teraz pomysl to immo
  6. Byłoby super gdybyś wysłał zdjecia, w którym miejscu podpiąc na króko i ogólnie jak naprawić jakbym sie już tego podjął, a co w przypadku automatu?
  7. podpiąłem drugi akumulator, też te same objawy, jakby jakieś zabezpieczenie odcinało, kręci jedynie wtedy gdy podłącze kable rozruchowe i to max 2 razy i odcina, może to wina immo? może by zaprogramować kluczy? a może wina instalacji, może gdzieś po drodze jest zerwany lub zalany? może ktoś powiedzieć gdzie dokładnie idzie ta instalacja, a może jest jakiś sposób by odpalić na krótko, aby tylko dojechać do mechanika PS. Dalej nie chce mi sie wierzyć by bez żadnych objawów w ciągu 11h zepsuł sie rozrusznik, mimo ze kręci z kablami rozruchowymi jak podpiąć rozrusznik na krótko?
  8. Nie sprawdzę napięcia, bo nie jestem w żaden sposób uruchomić samochodu. Próbowałem kablami rozruchowymi to jedynie zakręcił max 2 razy po dłuższym podłączeniu, a są jakieś systemy zabezpieczające przy niskim napięciu, ze komputer blokuje podawanie napięcia na rozrusznik?
  9. dzięki Panowie za wszelką pomoc, sprawdziłem napięcie na akumulatorze było 11,8 V, mam drugi akumulator, który wskazywał 12,4 V, podładuje go i podłącze może to coś pomoże, a jak nie to sprawdze czy coś mi nie pobiera prądu, a jęśli coś pobiera w jaki sposób mogę sprawdzić które to urządzenie? odłączając po kolei bezpieczniki w fazie uśpienia?
  10. a jeżeli rozrusznik kręcił, po 1-2 razy po podłączeniu kabli rozruchowych? może po prostu mam mocno roz....y aku i nawet naładowanie prostownikiem nie daje prądu o odpowiednim napięciu, mam drugi akumulator, spróbuje go naładować i sprawdzić
  11. ale to możliwe, że bez żadnych wcześniej objawów w ciągu 12h się popsuł?
  12. Jeśli chodzi o kabel idący od rozrusznika do plusa pod maską to wszystko jest ok. Przy dłuższym przytrzymaniu zapłonu są podwójne cyknięcia Może rozkodowany kluczyk? a jeśli kręcił przez kable rozruchowe cokolwiek to może wina akumulatora?
  13. Nic nie przygasa, radio, klima, światła działają bezproblemowo
  14. witam Jak powyżej w temacie posiadam BMW e60 530d 2003 rok i wczorajszego dnia bez żadnych oznak i dolegliwości nie mogłem odpalić samochodu. Cała elektryka, otwieranie samochodu z kluczyka itd działa bezproblemowo. Przy przekręcaniu stacyjki w pozycji zapłonu wydobywa się jedynie cykanie, podejrzewam, że z rozrusznika. Samochód stał około 16h. Rozrusznik ani drgnął, byłem pewny, że akumulator ma za małą moc, więc próbowałem odpalić kablami rozruchowymi. Po chwili ładowania zakręcił raz, po dłuższym 2 razy. Sprawdziłem bezpieczniki w schowku nr 7 i 15 niby odpowiedzialne za rozrusznik, wydają się być w porządku. Czy może ktoś pomóc w zdiagnozowaniu problemu? Za słaby i do wyrzucenia akumulator? Zaciął się rozrusznik? Nap.....lać w niego? Może inne pomysły? Powiem, że czasami mam dość tego samochodu, zawsze coś bez żadnego ostrzeżenia. Mam czasami ochote wziąć butelke z benzyną, oblać samochód i podpalić :cry: :cry: :cry: :cry:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.