Skocz do zawartości

darek1971

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e90 poj. 2000 bezyna 150 koni 2005 rok

Osiągnięcia darek1971

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. witam zastosowalem sie do twojej porady i faktycznie okazalo sie ze uszkodzona jest pompa olejowa smok i podstawa filtra oleju .wczoraj zmienilem smok ,podstawe filtra i kompletna pompe olejowa .silnik zalalem swiezym olejem po czym wszystko dokladnie oczyscilem ,przekrecilem samochod na sucho u gory na klawiature ladnie podalo smarowanie oleju lancuszek sie naciagnal i welwelator sie ustawil .skrecilem pokrywe zaworow ,uzbroilem wszystko jak nalezy auto podpialem pod komputer ,nie wykazalo zadnych bledow poza jednym brak cisnienia paliwa .zaczalem krecic rozrusznikiem i popuscilem zawor paliwa i faktycznie cisnienia nie ma .sprawdzilem bezpieczniki i niby wszystkie sa ok.niewiem co dalej robic moze posluzysz mi jakas rada.obecnie w aucie mam popuszczone sanki z uwagi na to ze montowalem miske olejowa i przyczym mam lekko silnik uniesiony do gory ,zastanawiam sie wiec czy to moze byc przyczyna braku cisnienia paliwa
  2. tzn ze gdyby opilki uszkodzily mi pompe olejowa to jest powodem nie odpalania auta?
  3. dziekuje za twoja odpowiedz ktora mnie bardzo zaciekawila bo te opilki wygladaly jak skrawki plastikowe
  4. wqitam jestem wlascicielem bmw e90 2005 rok2000 bezyna r4 150 koni ostatnio zmienilem oring pod podstawa filtra olejowego i po 2 dniach w aucie zaczelo sie zapalac cisnienie oleju na wolnych obrotach .Auto bylo mi niezbedne na codzien więc jezdilem okolo miesiaca starając się aby cisnienie nie palilo się tzn gasilem go na sygnalizacji swietlnej na czas postoju lub trzymalem na obrotach .Auto tez nie raz podczas jazdy zaczelo przycinac jakby paliwa nie dostawal i niekiedy tracilo moc .Nastepnym objawem byl zapalajacy sie hamulec reczny ,abs, esp ,otwarta maska ,i warjujacy autoalarm .Gdy pojechalem do mechanika zmienilem olej na pelny syntetyk castrol edg .Kontrolki przestaly sie zapalc natomiast z cisnieniem nadal byl problem .Pokilku dniach podjechalem pod market i juz nie moglem samochodu uruchomic .Scholowalem go do mechanika ,mechanik rozebral podstawe filtra oleju i okazalo sie ze w zaworku otwierajacym cisnienie oleju do filtra tkwily opilki starego oringu przez co zaworek byl przyblokowany .mechanik wyczyscil zlozyl i auto nadal nie odpala .powiadomil mnie tez mechanik ze przyczyna nie odpalania jest zepsuty zawor w podstawie filtra olejowego dlatego nie odpala bo komputer pokazuje blad -serwo motor.jezeli jest ktos w stanie mi pomoc i doradzic to bardzo bylbym wdzieczny bo juz mialem tylu doradcow ze juz nie mam pojecja co dalej robic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.