Skocz do zawartości

luxus1989

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 3.0d m57

Osiągnięcia luxus1989

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. To jest czujnik ciśnienia jakie wytwarza progówka ( poprawcie jak się mylę) dalej czujnik położenia wału,walka jakiś czujnik temperatury ( ale który nie wiem, bo sam na to odpowiedzi nie dostałem i nie znalazlem) Więcej chyba nic nie odpowiada tak przynajmniej mi się wydaje
  2. Tak właśnie sądziłem że tak będzie ale całe szczęście 500 a nie 2500 jak w mojej sytuacji i objawy dalej te same, ja u siebie narazie temat gdzie odpuszczam na 2-3tyg a później podjade zaktualizować soft w kompie może to coś pomoże ://
  3. Dziura w obudowie wisko jest bo niestety jak zmieniałem pompę wody stuknalem wentylatorem o coś i pękł mi, niestety nie zauważyłem tego i założyłem do auta:// i tym o to sposobem mam właśnie dziurę w obudowie ale i nowa chłodnice i nowe wisko :p a obudowy jeszcze nie zdążyłem wymienić :p Teraz dalej podczas rzucania tego silnika korekty wtryskiwaczy bardzo mocno się rozjezdzadzaja na każdym garze a po przekroczeniu magicznej cyfry 70 na temperaturze silnika wszystko się uspokaja i silnik pracuje bardzo dobrze. 2,4,6 gar ma podniesiona prędkość do około 750 a 1,3,6 ma 736 no i korekty 3 gar ma -1,5 a reszta już jest bliska zera, po rozgrzaniu spada do 0,05 :/// i cholera wie o co jej chodzi kazdy rozkłada rece, dzisiaj odebrałem auto od elektryka po za jakimiś nieznaczymi pierdolami, cała instalacja jak i czujniki są ok ponoć wszystkie wyciągał i mierzył mi już naprawdę ręce opadły :// Edit: A właśnie bo chyba zapomniałem w sumie o najistotniejszy rzeczy ostatnio odłączyłem klemy od Aku i je łączyła ze sobą, ponoć tak się resetuje kompa, i powiem szczerze że po odpaleniu auta po tym resecie auto bujalo już silnikiem ale już bardzo nieznacznie tzn nie było to aż tak wyczuwalne i było delikatne
  4. Wiesz moja droga diagnozy jest dosyć kosztowna niestety za regenerację wyplulem ponad 2500 i niestety dalej, no to ja przed regeneracja miałem podobnie ale u mnie przerywał do tego stopnia że ciężko było na przysłowiowym sprzęgle ruszyc.... Teraz jest trochę lepiej ale dalej nie jest to co bym oczekiwal.... Fakt po regeneracji spalanie dosyć sporo mi spadło przy tej samej trasie z 9 do 6,5-7 l Edit : U mnie telepanie ustaje jak dostanie takie obroty jak ma "ssanie" ale jak gaz puszczę wraca do telepotania ale tylko jak silnik przestygnie. Wyjeżdżam z garażu robię trasę koło 5km silnik łapie 60 stopni i pasuje równo chodzi po chwili silnik odpalam i chodzi równo do 90 stopni, ale po zgaszeniu z 90 stopni i przestygnieciu do 60 stopni silnikiem rzuca :/ zresztą mój temat: viewtopic.php?f=72&t=313948&p=2313251#p2313251
  5. Słyszałem o tej wtyczce już nie raz z nią walczylem ale jutro jak będę kolektor na podmianę ściągać to zobaczę na nią jeszcze
  6. Koledzy kolejne "coś" co zauważyłem na zimnym silniku 2 wtryskiwacz trzyma 750 obr. Gdzie reszta się wacha od 732-736 czy to może mieć wpływ jakiś? Dodam że wtedy silnik chodzi rowniotko bez szarpniec. Zaś na ciepłym silniku każdy gar trzyma podobna prędkości 732-736
  7. Miałem lekkie poszarpywania przy przyspieszaniu jak i przy równej stałej jeździe obrotów dokładnie nie powiem bo nie zwróciłem na to uwagi, przy pedale w podłodze tego nie bylo, ą powiedzmy przy spokojnym rozpedzaniu się szarpalo i dlatego wtryski poszły na stół taka była diagnoza. I się okazało że na 6 szt 5 miało rozjechane końcówki a 6 było jako-tako, ale z racji że wszystko na stole to wszystkie zrobiłem. Teraz będę się czepiał elektroniki, a dokładnie spróbuję zaktualizować oprogramowanie komputera, bo być może ktoś u mnie coś grzebał w oprogramowaniu i coś zostało skopane ale to się okaże co i jak Edit: Odnośnie czujnikow to szczerze nie wiem skąd bierze kiedy wartości kiedy co i jak. No ja u siebie chyba jednak bym się wtrysku czepiał bo u mnie kwestia wygląda że jeden cylinder trzyma mi podniesiona prędkość obrotowa czyli np. Każdy ma 732-736 a jeden trzyma mi 750 i właśnie nie wiem czy to może nie tego wina :/ jutro spróbuję coś może powalczyc
  8. Hej kolego u mnie też występowało telepanie silnika, zregenerowalem 6szt a telepanie jak było tak jest niestety :/ i niestety mój mechanik rozłożył ręce
  9. Maniek masz nr do mnie jak będziesz miał dis-a dawaj znać bo ja już leżę z autem, podjade do Ciebie znowu :) może tym razem by się udało coś więcej ogarnąć :)
  10. mechanik do którego auto trafiło od tego zaczął i mówił ze kompresja jest bardzo dobra na poziomie 30atm +1/-1 , ale sma tego nie sprawdzałęm ;// niestety zamówiłem sobie taki manometr może uda mi sie w przyszłym tyg sprawdzic i napisze jak sprawa wyglada ;//
  11. Więc wracamy do tematu ponaciagalas dzisiaj paski osprzetu, zaślepilem egr, i dalej silnikiem rzuca:/ ma może któryś z kolegów jakiś pomysł co można jeszcze samemu sprawdzić?
  12. hej, bawilem sie troche ostatnio INPA i na przestygnietym silniku zauwazylem ze wartosc w okienku rate main-injecton strasznie skacze od 3 do 7 a jak sie silnik rozgrzeje to powiedzmy trzyma wartosci od 5 do 6. ktos moze mial taki przypadek? albo przynajmniej skad inpa bierze odczyt tego parametru?
  13. No właśnie nie ma błędu żadnego czujnika, ale zastanawiam się czy nie jest on może w jakiś inny sposób uszkodzony że no komp go widzi że jest ok a on jakieś fałszywe dane wskazuje do kompa czyli no. Za duże dawkowanie paliwa, i właśnie może problem polega na tym że jak stygnie to coś tam z nim się dzieje dziwnego
  14. Kolo pasowe walu wyglada ze jest ok. Ale jak będę miał chwilę gdzies może w weekend ściągnę pasek PK i sprawdzę może faktycznie to. A czujnik położenia wału nie może być w jakis sposób uszkodzony i właśnie tak się objawiać? Sprawdzę wszystko z mechanicznej strony, a jak nic nie wyjdzie odda auto do elektryka bo za cholerę się na tym nie znam
  15. Witam, nagrałem filmik jak silnik pracuje na zimnym Oraz film jak silnik pracuje jak przestygnie na filmie widać drgania i dziwny dźwięk pracy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.