Skocz do zawartości

wasiu86

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 325i N53

Osiągnięcia wasiu86

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Berben, mam pytanie czy udało Ci się rozwiązać problem tego rezonansu w środku kabiny? Mam f30 320d i w trybie COMFORT zrzuca mi biegi na bardzo niskie, co przy niskich obrotach rzędu 1100-1400 RPM daje bardzo nieprzyjemny dźwięk. Czy udało się Ci z tym problem uporać? Pozdrawiam Szymon
  2. dzięki za podpowiedź. Czyli felgi są za szerokie? A zmiana opon coś pomoże?
  3. Cześć, zamierzam kupić do mojej BMW f30 komplet kół zimowych 255/40 r19, ET 29, 9J felgi styling M 641. Czy te koła zmieszczą się w nadkola i nie będą ocierać? Drugie pytanie: czy te felgi nie powinny występować w dwóch szerokościach to jest: przód 8,5J i tył 9J? Pozdrawiam forumowiczów
  4. Witam wszystkich, mam podobnie i również ubywa mi olej w silniku N53. Czy ktoś już próbował wymienić te śruby w pokrywie zaworów? Rozumiem, że wymieniając śruby nie trzeba będzie wymieniać uszczelki? Pokrywa zaworów zostaje na swoim miejscu tylko stare śruby zastępujemy nowymi, dobrze rozumiem? pozdrawiam
  5. Witam, Chciałbym dołożyć trochę mocy w mojej BMW e90 325i N53 z 2009r. Ile koników jesteście w stanie wygenerować tak aby autko nie paliło więcej a poprawiło swoje osiągi? pozdrawiam Szymon
  6. Cześć Piotrek, ja korzystałem z tej usługi pod koniec marca http://www.czyszczeniezaworow.pl i jestem bardzo zadowolony mam silnik N53...miałem dużo nagaru, który zalegał na zaworach ssących i na ściankach kanałów dolotowych, po czyszczeniu (czyli piaskowaniu z granulatu z orzecha włoskiego) cały układ dolotowy wygląda jak nowy :lol: , wszystko było wykonane profesjonalnie i czysto. Także polecam ten zakład :cool2: pozdrawiam Szymon
  7. Witam wszystkich, obiecałem, że po zdiagnozowaniu błędu 29F2 napisze co było przyczyno :lol: :lol: . Tak więc powodem szarpania, czasem dłuższego kręcenia, wyskakiwania żółtej kontrolki silnika (Engine fault. Reduced power) i załączania się wentylatora była POMPA HPFP (wysokociśnieniowa). Koszt takiej pompy w granicach 3tyś. Wymienić wymieniłem sam także zaoszczędziłem chociaż na robociźnie :cool2: . Przy okazji pod czas ściągania kolektora ssącego zobaczyłem dużo nagaru, konieczne było piaskowanie zaworów ssących i kanałów dolotowych (za pomocą granulatu z orzecha włoskiego) finał jak nowe!!! Teraz autko śmiga :lol: pozdrawiam Szymon
  8. masz rację powstrzymam się jeszcze od zakupu pompy HPFP. Czytałem trochę o tym "obniżeniu ciśnienia paliwa" ale to już wyższa szkoła jazdy. Dzwoniłem po autoryzowanych serwisach BMW ale nie dają 100% gwarancji znalezienia usterki, mówią, że przyczyną błędu mogą być " jego składowe" czyli jeżeli pierwsza sugestia (w tym przypadku np czujnik wysokiego ciśnienia paliwa) jest nietrafna wymieniają kolejną (czyli kolejną np. pompę HPFP) aż do znalezienia przyczyny (czyli może nawet wtrysków)... i tak może się to ciągnąć w nieskończoność :mad2: . Więc na razie oddaje samochód do zaufanego mechanika, posprawdza mi ciśnienie w całym układzie paliwa... wykluczy pewne części i może coś znajdzie. A jeżeli nie to pewnie zostanie mi ten serwis pozdrawiam Szymon
  9. Witam jestem już po wymianie zest. napraw. filtra paliwa z regulatorem ciśnienia niestety wymiana nie pomogła. Wciąż wyskakuje błąd 29F2, czyli wyświetla się żółta kontrolka Engine fault! Reduced power, do tego załącza się jeszcze wentylator (raczej przez winę tego błędu). Wymiana filtra paliwa nie pomogła więc w poniedziałek zamawiam pompę wysokiego ciśnienia (HPFP) mam nadzieję, że znów w pełni będę mógł cieszyć się z jazdy moją BMW. Po wymianie napisze czy już jest wszystko OK pozdrawiam
  10. ...dziękuję za odp. też o tym słyszałem, gdy będę już miał dostarczoną część napisze czy wymiana pomogła. Na razie sam filtr z regulatorem ciśnienia (miejsce montażu tylna kanapa za kierowcą). Jeżeli to nie pomoże wymienię jeszcze pompę paliwa (miejsce montażu tylna kanapa za pasażerem)
  11. Dzień dobry wszystkim, jestem nowy na forum i poszukuje pomocy, kupiłem niedawno BMW e90 325i N53 rocznik 2009 i mam problem, wyskakuje mi błąd 29F2 (błąd regulacji wysokiego ciśnienia paliwa) silnik nierówno pracuje, w trakcie jazdy szarpie i traci moc. Nie wiem czy dobrze robię ale jutro przychodzi mi zest. naprawczy filtra z regulatorem ciśnienia oczywiście oryginalna część koszt ok. 560zł (z tyłu za kierowcą w baku, pod tylną kanapą) i będę go wymieniał. Mam nadzieje, że to jest przyczyną i po wymianie znowu wszystko będzie w porządku. Może ktoś miał już podobny problem i mógłby mi coś podpowiedzieć? pozdrawiam Szymon
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.