Skocz do zawartości

hans kloss

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E70 V8 4,8

Osiągnięcia hans kloss

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dzięki, wprawdzie to ten sam silnik ale fura inna (chyba 7 ka) u mnie ten czerwony kabel nie przeszkadza (jest o wiele niżej) na niemieckim forum podpowiedzieli żebym na silę cewkę wyciągnął tzn. ponoć końcówka jest elastyczna i można ja wygiąć :shock: jak pogoda się polepszy to zrobię 2 podejście a tak na marginesie kluczyk zajefajny
  2. nic, tam tylko piszą, tylko wymienić świece ale nie jak :x qrde tej ostanie cewki nie wyciągnę :twisted: Zdjęcia
  3. hans kloss

    wymiana świec w V8

    Witam@ przeprowadziłem dzisiaj inspekcje w moim autku, tzn. ogólna kontrola, wymiana kół, oleju, filtrów i świec wszystko przebiegło sprawnie, oprócz ostatniej świecy po stronie kierowcy, za chiny nie moglem wyciągnąć cewki :( na przeszkodzie stoi nadkole, brakuje kilka milimetrów żeby ja wyjąć. Od paru godzin szukam w necie, jakiejś informacji, niestety kicha :? Macie koledzy jakiś pomysł :?: Pzdr
  4. magiczna szklana kula czyli: Carfax + 5$ i wiesz wszystko o tym aucie :lol:
  5. ok, jerzy dzięki, ale właśnie wpadłem na pomysł: oryginalny dekielek filtra ma śrubę M12X1,5 :8) (chyba żeby spuścić olej przy wymianie i się nie upaprać) , czyli muszę poszukać odpowiedniego adaptera na dwa wyjścia 1/8 czujnika temp i ciśnienia :D
  6. no właśnie przez OBD się nie da bo komputer LPG jest podłączony, i nie można nic odczytać jak chodzi na gazie
  7. hans kloss

    Blokada Vmax

    .....Aporpo blokady to czy X5 nie jest ze stanów? Tam mają blokadę seryjną, o ile się nie mylę właśnie na 210 km/h, czyli by się zgadzało z prękością licznikową jaką widziałeś. ano jest ci on zza wielkiej wody :8) znacie kogoś w okolicy Gliwic?
  8. hans kloss

    Blokada Vmax

    jadąc ostatnio na A2 w Rzeszy wkurzył mnie gostek z VOLKSSCHROTA jakiś TDI Touareg , godzina szczytu, 3 pasy i wszystkie zajęte, a on siedzi mi na zderzaku i mruga światłami żeby "polaczek" mu natychmiast zrobił miejsce, normalnie to puszczam takich idiotów niech se jada, ale że za kierownica siedział jakiś pie...ony ciapaty z długą czarna brodą to nie ustąpiłem brudasowi :evil: jak się trochę rozluźniło to pogoniłem moje 355 koniki, ale niestety przy +/- 220km/h włączyła się blokada :mad2: no i ścierwo wprawdzie bardzo powoli ale z triumfującym wyrazem mordy :nana: coś tam krzycząc i wymachując łapskiem mnie wyprzedziło. Czytałem gdzieś, że można Vmax szperę ściągnąć Kto to robi? Koszt nie gra roli :8) "...nie będzie arab pluł mi w twarz..."
  9. witam jako że w naszych e70 V8 nie ma żadnych zegarów podających parametry oleju, wymyśliłem sobie że takowe po prostu sam sobie zamontuje, wyczaiłem czaderski wyświetlacz http://www.defi-shop.com/products/advance_zd/summary_zd/ i nawet by fajnie nad popielniczkę pasował ale nie wiem gdzie zamontować czujniki, (przy głowicy jest za mało miejsca na właściwie trzy sensory) nawet znalazłem taki dekielek filtra ale niestety tylko do M-xx silników. https://www.amazon.de/%C3%96lfilter-Adapter-%C3%96ltemperatur-Geber-8-Zyl/dp/B009I165FQ http://www.ebay.de/itm/181220576313?_trksid=p2057872.m2749.l2649&clk_rvr_id=1225576379272&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&rmvSB=true ktoś ma jakieś pomysły, rzeźbił może ktoś coś takiego?
  10. OK, kabelek wymieniony, przy okazji i na wszelki wypadek 2 przekazniki glowne (typ z niemieckiego forum) na razie cisza :D :lol: mozna to zrobic samemu, nic strasznego,trzeba zdemontowac filtry powietrza zeby dostac sie do rozgaleznika, uwaga na kolory kabelkow bo sie nie pokrywaja, trzeba przedzwonic, ot cala filozofia :8) Kabel BMW# 12517602973 -30pln Przekazniki # 61316919113 + 61366980177 - 80pln
  11. parę dni był spokój ,żadnych usterek wczoraj ledwo co ruszyłem po niecałych 500m wyświetliło mi się że 4x4, DSC, DTC nie działa prawidłowo, odczytałem błąd w napędzie 4x4: 0x55C3 55C3 VGSG-Allrad-Notlaufregelung aktiviert. Keine DXC Sollmomentenvorgabe. przy okazji sprawdziłem w silniku: 0x2D32 CDKDPSRPL 0x2D32 - Differenzdrucksensor, Saugrohr: Plausibilität PROSZĘ POMÓŻCIE! Zdjęcia
  12. Witam@, od kilku dni meczą mnie znowu błędy w moim X5, :mad2: ale po kolei: jakieś dwa miechy temu wywalało mi błąd przepustnicy, oporność potencjometru nie teges itd... wyczytałem ze często siada wiec wymieniłem na nowa, ogólnie było git fura jeździła bez problemów, a tu od nowa, za to inne: - 0x2D00 CDKDVEF 0x2D00 - Drosselklappensteller, Federprüfung schliessende Feder - 0x2D05 CDKDVEUW 0x2D05 - Drosselklappensteller, Abbruch bei UMA-Wiederlernen co ciekawe po skasowaniu jest ok , ale pojawiają się na następny dzień jak chce odpalić Zdjęcia ma ktoś pomysła :idea: gdzie dalej szukać
  13. hans kloss

    Dymienie z v8

    zgadzam się w 100%ach ale zanim się wyda gruba forsę na wymianę, warto spróbować tych "medykamentów" koszt to +/- 100pln jak napisałem powyżej w moim V8 nie na razie spokój, zero zużycia, a wcześniej już po 1tkm musiałem ~0,5L dolać, czyli coś w tym jest, 80% userów na forach USA/DE zarzekają się że to pomaga ( za duża ilość pozytywnych wypowiedzi, żeby sądzić ze wciskają kit, bojąc się przyznać że wtopili 20-30€-$) lista wszystkich mi znanych "medykamentów": LecWec Xenum Oil Stop Petec Leck-Stop CRC Oil Drip Stop Bizol Leak Stop+ o92 Midland oil stop leak Bardahl Öl Leck Stop STP Engine Stop Leak Dr. Wack BAR'S Oil Stop Errecom Stop Up Engine Liqui Moly Öl-Verlust-Stop Mannol 9423 Oil Leak-Stop ERC Stoppt Motoröl Verlust Voltronic E70 Oil Stop Leak Wynn's Engine Oil Stop-Leak Pro-Tec Engine Oil Stop Leak XADO AtomEx Stop-Leck Motor Lucas Oil Engine Oil Stop Leak Toralin Motor Leckstopp EXTRA Eurolub Öl-Verluststop EAP 120 Mathy DropStop Dichtungs-Additiv Wagner Dichtungsregenerator Oil-Stop Auprotec Normfest Motordicht Mot Seal https://www.youtube.com/watch?v=9HOG0Q39klQ
  14. hans kloss

    Dymienie z v8

    siema@ mój V8 tez ma/miał problem z uszczelniaczami (dymi po postoju), zużycie miałem około 0,5L/1000km. Wyczytawszy na amerykańskim/niemieckim forum ze dodając Liqui Moly Öl-Verlust-Stop można temu poniekąd zaradzić,toteż spróbowałem, na początku myślałem że to coś co zagęszcza olej itp. ale to kompletna bzdura :D środek ten że tak powiem "odświeża/regeneruje" uszczelki nadając im początkowa "elastyczność". Zrobiłem ostatnio +/- 1tkm i na bagnecie nie zauważyłem ubytku, ale to za mało km żeby faktycznie stwierdzić czy to faktycznie działa. A skąd się to bierze to zużycie, niestety wszystkiemu są winne oleje (bo to nie jest tylko problem BMW) Dzisiejsze oleje są coraz bardziej kompleksowe, bo muszą sprostać ciągle rosnącymi normom czystości spalin a do tego nie utracić własności smarnych itd. skład dzisiejszych olejów to sama chemia: Molibden, Fosfor, Siarka, Cynk, Bar, Bor, Magnez, Wapn, Cynk ....... Zdjęcia A teraz uszczelki, one maja najbardziej przesrane bo raz chemia olejów a dwa temperatura je powoli morduje, staja się twarde i kruche (moje uszczelki spod dekli rozsypały się w rekach) nie jestem mocny w chemii ale dzisiejsze uszczelki to nie tylko guma i kauczuk ale w skład wchodzą złożone elastomery Acrylat, Hycar, Europrene AR, Cyanacryl, Polyurethan, Vulkollan, Estane, Phoenolan, Sylomer Neoprene, Chloroprene, Baypren, Polyethylen, Hypalon, Noralon,Keltan, Buna AP, Dutral, Royalene, Vistalon, Celrez, Kalrez, Simriz, Chemraz Nie, bo nie jesteś w stanie bez rozbierania silnika sprawdzić w jakiej kondycji są pierścienie, ( sprawdzenie ciśnienia w cylindrach też nie daje jednoznacznej odpowiedzi bo w grę wchodzą nieszczelności na zaworach) niektórzy uważają że jak pali >1L/1tkm to są pierścienie do wymiany, ale np.Volksschrot podaje że takie zużycie to norma. Temat jest tak kompleksowy, że nie sposób tego TU ogarnąć powiem tylko, OLEJ, OLEJ i jeszcze raz OLEJ Nie oszczędzajcie na oleju, toż to elixir / krew w waszym silniku niektórzy wydaja kupę kasy na rożne gadżety i inne tuningowe pierdoły a jeżdżą na najtańszych olejach a lepiej wydać teraz trochę złotych więcej na olej niż później tysiące na naprawę Króciutko o oleju: jeśli jeździcie na gazie, to polecam specjalne oleje LPG/CNG (ci którzy piszą że to bzdura to nie maja pojęcia) oleje te maja mniejsza zawartość sulfatow czyli tzw. nisko-popiołowe lowSAPS ACEA C3 a dlaczego: jak wiecie gaz jest czystym paliwem w przeciwieństwie do benzyny gdzie jest mnóstwo dodatków miedzy innymi czyszczących, które w jakimś tam stopniu wypłukują/oczyszczają komorę, tłok, zawory, pierścienie z nagaru. Gaz nie ma tych właściwości i zwykły/normalny olej spalając się zostawia osad który może posklejać pierścienie, co wpływa na większe zużycie tegoż oleju. Temat rzeka... :lol: uff ale się rozpisałem, zainteresowanych tematem zapraszam na PW mam mnóstwo informacji na ten temat większość po niemiecku/angielsku
  15. Witam@ śledziłem ten temat bo moje autko tez drżało w przedziale 120-140kmh, a w międzyczasie miałem problem z przepustnicą, wyskakiwały jakieś śmieszne błędy, że potencjometr etc... w końcu się wkurzyłem i wymieniłem na nową, no i musiałem ją zarejestrować (nie wiem czy to właściwe określenie) albo inaczej wykasować ustawienia silnika, i zaadoptować od nowa. I wiecie co, drżenie całkowicie ustało :D czary-mary jakieś :lol: ale najważniejsze że już nie "osikuje" :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.