Skocz do zawartości

kiler07

Zarejestrowani
  • Postów

    79
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia kiler07

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tak Karol ;) jakbyś potrzebował pomocy z czymś to pisz śmiało.
  2. Fajnie dzialasz :) Skad jestes? Na lawecie tablice znajome :)
  3. Polecam przeczytac pierwszy post :p od razu bylo napisane ze auto idzie do sprzedania :) Ps. W końcu czarną ruszy ;)
  4. Kup z 335is po prostu, ceny kosmiczne bo tylko tam występowały i dostępne tylko w ASO ;)
  5. Wrzucic otwarty termostat olejowy + w sofcie ustawic wczesniejsze otwarcie termostatu od plynu chlodzacego. Na drogowych warunkach olej 110stopni wtedy nie przekracza.
  6. Dla e9x przod et34, tyl et39 - w e92 nie wiadomo ile tego miejsca nie ma, tyl na et39 + 10mm dystans i opona 265 przyciera na nierownosciach. Et40 i 10mm + 255 opona powinno byc ok i pewnie bede w to celował (15mm trze jak cholera :) ). Przod i et29 to nie wiem, 5mm aby ladnie siadlo ale pewnie wyrwie błotnik zaraz bez gwintu. Za dużo jezdze autem i po roznych drogach aby robic idealny spas ;)
  7. Jak odpalisz to jest zamknieta, otwiera sie po rozgrzaniu.1-4bieg jest otwarta, 5-6zamknieta.
  8. W trybie sport w programie reakcja na gaz już jest zacna ;)
  9. Moje 313 są z Z4, przód ET 29, tył ET 40 - tył mocno schowany i 10-12mm myślę, że rozwiąże problem ale dwa razy kupowałem w tym roku dystanse i szlak mnie trafił bo 15mm okazało się za dużo, a na forum kolega sprzedawał 10mm (2x5mm... :duh: - mógł wcześniej o tym wspomnieć, później kontakt się urwał) i nie chciało mi się już dalej bawić. Na wiosnę spróbuję z 10mm na stronę wrzucić i powinno być ok.
  10. Sprawdź jakie temp masz na tym IC i jakie czasy auto robi :) Zdrowe n54 to poniżej 10s 100-200to nie problem, 335is robi 9s powtarzalne na mhd + wagner evo1comp.
  11. @BMK Dzięki, całym filmowanie zajmuje się mój kolega, na wiosnę/lato jest plan zrobić 2-3minutowy filmik, może zbierzemy więcej ciekawych aut i wyjdzie jeszcze lepszy materiał :) @maly Dziękuję ;) Czas zrobić aktualizację w temacie, auto cały czas jeździ, czasem focha strzeli :) Niżej wrzucam fotki + opis co się działo. Postanowiłem z tyłu trochę odmienić auto i wleciał dyfuzor + końcówki + lotka. Serwis auta - uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka podstawy filtra oleju + olej w skrzyni biegów - przebieg około 78k, uszczelki to już twarde jak kamień i ciekło z nich strasznie, cały silnik był zasyfiony olejem ale już ogarnięte i wyczyszczone na tip top. Wleciały zimowe opony + felgi, chociaż zima w tym roku to ... :niepewny: Pod koniec listopada postanowiłem wgrać xhp i mapę stage3 - jeden z lepszych modów, trochę już na nim jeżdżę i nie mam do czego się przyczepić, skrzynia działa dużo lepiej: tryb D - działa jak stock, do zwykłej jazdy okej, nie zamula jak alpina tryb S - zmiana biegów szybciej jak w alpinie + redukcje są agresywniejsze, skrzynia lepiej "myśli" niż alpina, bardzo przyjemnie na tym chodzi tryb M - potrafi kopać po plecach jak w DCT przy zmianie biegów (oczywiście soft drugiego sprzęgła nam nie dorzuci ale i tak jest ogień ;) ) Różnica między stock, a xhp to przepaść - jeśli ktoś się zdecyduję wgrać od razu xhp bez alpiny w międzyczasie to niezły szok przeżyje :super: [youtu_be] [/youtu_be] Wrzuciłem w końcu normalny intercooler, miałem przez chwile jakąś chińską replike wagnera - może 10% był wydajniejszy niż stock, może nawet nie, jedynie silikony się przydały z tego chińskiego gówna ;) Udało się wyrwać wagnera evo 3 w dobrej cenie Różnica temperatur przy 0.0*C - 60-210km/h. chińczyk : start 9*C - koniec 38*C - różnica 29*C evo 3 : start 5*C - koniec 8*C - różnica 3*C Zobaczymy jak w lato będzie przy +20/30*C, na chińskim to 70/80*C nie było problemem... w zimę potrafił spuchnąć przy mocnej jeździe (na trasie ok bo się wychładzał, ale miasto to potrzebował chwili), na evo3 nie ma tego efektu, moc jest cały czas - w lato przejdzie ostateczny test. Tak mniej więcej wyglądają czasy z dragy Turbo n55 PWG jest jakie jest, powyżej 5k rpm tam już nie ma co dmuchać, porażka ;) bez hybrydy zrobić więcej niż 360/380koni nie ma opcji. Ostatnio auto zrobiło małego psikusa i rozszczelnił się zbiorniczek wyrównawczy. Na szczęście kolega miał taki w domu i na miejscu ogarnęliśmy temat, dobrze mieć kumpli z takimi fantami :hurra: Teraz to już chyba tylko hybryda została, na pewno nie w najbliższym czasie :) Pozdrawiam
  12. https://drive.google.com/file/d/1XnqpAKXLUiPqPbr0Wps_8J6KrHe09f4d/view Taka krótka zajawka z grupowego spotu ;)
  13. Chodzi o rdzeń, a te z turboworksa czy fmica dedykowane to zwykłe chińskie gówna ;) custom ok, ale nie dedykowany. Oprócz wielkości bardzo duże znaczenie ma przeplyw powietrza przez rdzeń - potwierdzone na kilku n54/n55 i dedykowane to tylko markowe coolery.
  14. Tak, iAT Cie bedzie interesowal. Przez cobba chyba tez sie da.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.