@BMK Dzięki, całym filmowanie zajmuje się mój kolega, na wiosnę/lato jest plan zrobić 2-3minutowy filmik, może zbierzemy więcej ciekawych aut i wyjdzie jeszcze lepszy materiał :) @maly Dziękuję ;) Czas zrobić aktualizację w temacie, auto cały czas jeździ, czasem focha strzeli :) Niżej wrzucam fotki + opis co się działo. Postanowiłem z tyłu trochę odmienić auto i wleciał dyfuzor + końcówki + lotka. Serwis auta - uszczelka pod pokrywą zaworów, uszczelka podstawy filtra oleju + olej w skrzyni biegów - przebieg około 78k, uszczelki to już twarde jak kamień i ciekło z nich strasznie, cały silnik był zasyfiony olejem ale już ogarnięte i wyczyszczone na tip top. Wleciały zimowe opony + felgi, chociaż zima w tym roku to ... :niepewny: Pod koniec listopada postanowiłem wgrać xhp i mapę stage3 - jeden z lepszych modów, trochę już na nim jeżdżę i nie mam do czego się przyczepić, skrzynia działa dużo lepiej: tryb D - działa jak stock, do zwykłej jazdy okej, nie zamula jak alpina tryb S - zmiana biegów szybciej jak w alpinie + redukcje są agresywniejsze, skrzynia lepiej "myśli" niż alpina, bardzo przyjemnie na tym chodzi tryb M - potrafi kopać po plecach jak w DCT przy zmianie biegów (oczywiście soft drugiego sprzęgła nam nie dorzuci ale i tak jest ogień ;) ) Różnica między stock, a xhp to przepaść - jeśli ktoś się zdecyduję wgrać od razu xhp bez alpiny w międzyczasie to niezły szok przeżyje :super: [youtu_be]
[/youtu_be] Wrzuciłem w końcu normalny intercooler, miałem przez chwile jakąś chińską replike wagnera - może 10% był wydajniejszy niż stock, może nawet nie, jedynie silikony się przydały z tego chińskiego gówna ;) Udało się wyrwać wagnera evo 3 w dobrej cenie Różnica temperatur przy 0.0*C - 60-210km/h. chińczyk : start 9*C - koniec 38*C - różnica 29*C evo 3 : start 5*C - koniec 8*C - różnica 3*C Zobaczymy jak w lato będzie przy +20/30*C, na chińskim to 70/80*C nie było problemem... w zimę potrafił spuchnąć przy mocnej jeździe (na trasie ok bo się wychładzał, ale miasto to potrzebował chwili), na evo3 nie ma tego efektu, moc jest cały czas - w lato przejdzie ostateczny test. Tak mniej więcej wyglądają czasy z dragy Turbo n55 PWG jest jakie jest, powyżej 5k rpm tam już nie ma co dmuchać, porażka ;) bez hybrydy zrobić więcej niż 360/380koni nie ma opcji. Ostatnio auto zrobiło małego psikusa i rozszczelnił się zbiorniczek wyrównawczy. Na szczęście kolega miał taki w domu i na miejscu ogarnęliśmy temat, dobrze mieć kumpli z takimi fantami :hurra: Teraz to już chyba tylko hybryda została, na pewno nie w najbliższym czasie :) Pozdrawiam