Skocz do zawartości

strzela

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O strzela

  • Urodziny 08.04.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Golf GTI mk7 PP
    Będzie M2
  • Lokalizacja
    Poznań, Wielkopolskie
  • Zawód
    Digital Marketing Manager

Osiągnięcia strzela

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Oczywiście to jest 2er - chodzi o porównanie zmian.
  2. Troche inna deska rozdzielcza Więcej ekoskóry zamiast plastiku na desce Dodatkowe srebrne akcenty (napoje, venty) Troche inny design schowka iDrive 8.8" dotykowy jak kolega napisał Zegary piano black - to akurat najlepsza zmiana. Białe cyfry na szarym tle to jakaś pomyłka. W szare dni cały zegar zlewał się w jedno a podświetlenie się nie włącza dopóki nie włączysz świateł mijania - wiele osób na to narzekało na Bimmerposcie. Plus ujednolicone wskazówki - wszystkie czerwone, nie wiedzieć czemu ta od paliwa była w innym kolorze. Connected Drive + Full Leds w cenie auta (w DE) ale cena poszła 2k EUR do góry także racjonalna podwyżka
  3. No i mamy LCI: http://f87.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1383405
  4. Prawda jest taka, że DCT idzie do lamusa w niedalekiej przyszłości zastąpione przez 10ZF etc. Ostatnio był o tym artykuł i wywiad z jakimś executivem z BMW: http://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1376991 DKG miało przewagę w szybkości przełożeń i wadze, ale automaty po latach usprawnien są tak samo szybkie i oferują więcej biegów, czyli mniejsze spalanie i niższą emisję. Z manuałem jest ten problem, że powyżej 500-600 Nm nie wytrzymują obciążeń. Dlatego tunerzy kupują M2 DCT, bo standardowo uciągnie 700 Nm momentu. 8ZF jest super skrzynią i gdyby BMW chciało mogłoby programowo zrobić bardzo podobne doświadczenie (bo to przecież tylko program) szarpania w SPORT+
  5. @Darekme - byłeś może wczoraj w Bawarii w Warszawie? Mam tam zamówioną 1-szą sztukę po LCI, która przyjdzie w Lipcu i Pan Przemek mi mówił, że był u niego jakiś klient, który też M2 chce kupić. Co do całej tej dyskusji tutaj - chłopaki mają ból dupy, że M2 jest najlepszą Mką w tej chwili (Przypominam claim marki BMW - "Radość z jazdy", nie ze skóry na fotelach, czy braku plastików we wnętrzu :D - jeśli ktoś tego nie rozumie albo nie akceptuje to powinien kupić Audi i po sprawie - tam ma super hiper wnetrze i nudnego haldexa/torsena) mówią o tym wszyscy zarówno Ci opłacani i nieopłacani użytkownicy, blogerzy, dziennikarze. Dostałem ją na kilka dni w Poznaniu od dealera i ani razu nie zwróciłem uwagi na wnętrze, tylko na balans, dźwięk, fun, emocje, jakie to auto daje. Kupuje je na DD i na Track Day's na Torze Poznań - nie mam miejsca na drugie auto na razie. Bedzie trzeszczeć i skrzypiec jak każda 2-jka szczególnie po ciśnięciu na torze, ale w tej cenie auto z takimi osiągami i rabatem jaki dostałem to jest taka okazja, ze aż żal przepuścić. Zastanawiałem się nad Caymanem 981 S lub GTS ale ciężko w mieście wyjść z 2 biegu (ciągnie do 120 km/h) żeby usłyszeć ten piękny silnik. Mam też złożony depozyt w Porsche na 718 GT4 jak/jeśli wyjdzie za rok/dwa lata. Sławek nie przejmuj się - haters gonna hate. Ty wiesz dlaczego kochasz to auto i dlaczego je wybrałeś, ja też :wink:
  6. strzela

    Pierwsze BMW M2

    Wstępnie mówili, że 6 miesięcy, ale może tak jak Sławomir pisał - mówią wszystko byle byś wpłatę zrobił. Jest możliwe, Select Automotive oferuje taką opcję tutaj link do opisu: http://www.select-automotive.pl/Finansowanie Ja akurat mam sp. komandytową gdzie komplementariuszem jest sp. w UK i chcę sprzedać jej udziały spółce w CZ i na tą firmę wziąć auto. Szukam tylko kogoś kto mi pomoże w ogarnięciu tematu. Co do akcyzy to według najnowszego projektu zapłacimy 3025 PLN za auto miedzy 2500-2999 cm3 [źródło: http://www.motofakty.pl/artykul/akcyza-na-samochod-jakie-stawki-w-2017-roku.html] W przypadku M2 to oszczędność rzędu 36.5k PLN, gdyby jeszcze pozwalali chociaż połowę VATu odliczać to bym został w PL. Dla informacji obecnie M2 za 310k PLN: Akcyza - 39.5k PLN VAT - 58k PLN cena netto 212.5k PLN Także oszczędność prawie 100k PLN dzieki rejestracji w CZ
  7. strzela

    Pierwsze BMW M2

    Tutaj w innym temacie kolega krzychuRR1 pisze:
  8. strzela

    Pierwsze BMW M2

    Cześć wszystkim, Zacząłem przygodę z autami 2 lata temu od mk 7 GTI i jako, że jestem z Poznania bywam na track day's na Torze Poznań. Byłem tam kilka razy w GTI i raz Caymanem S 981. Ponieważ na razie mogę mieć tylko jedno auto to szukam czegoś na DD ale i na tor. M2 jest idealnym wyborem (SS linie hamulcowe + Pagidy i można jechać na tor). Tym bardziej, że zrobiłem ostatnio jazdę testową M2 w Poznaniu (po prawie roku czekania) i jestem oczarowany - teraz rozumiem, co znaczy M Power :D. Chciałbym zamówić sztukę w LBB dla siebie (auto jest przecudne i na torze będzie petarda :)), mój aktualny leasing kończy się w Czerwcu i chciałbym odebrać ją Lipiec - Sierpień (albo poczekać na FL do końca roku jak cos się okaże w Q1). I tak z pierwszych rzeczy chciałbym rozeznać się jakie są opcje nie płacenia haraczu dla US. Możecie mi pomóc w temacie rejestracji w Czechach/Słowacji, albo dać kontakt do kogoś, kto by mi pomógł to ogarnąć (nawet bez rejestrowania tam firmy, bo gdzieś tu czytałem, że jest taka opcja?). Orientujecie się, czy leasing za granicą też wchodzi w grę, czy trzeba całość płacić z góry? Pozdrawiam serdecznie, Piotrek z Poznania - nowy entuzjasta BMW :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.