Skocz do zawartości

Marek_e34

Zarejestrowani
  • Postów

    225
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528iA 1997
  • Lokalizacja
    Kędzierzyn - Koźle

Osiągnięcia Marek_e34

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Witam A wiec chciałbym sie dowiedzieć o jakiej szerokości oponkę mogę założyć na tą szerokość felg? Chciałbym wsadzić jak najwęższe z powodu naszym pieknych kolein, aktualnie mam 235 sa świetne ale tylko na płaskich drogach w koleinach to można sie zabić. W necie piszą różnie wg tabel które pokazują to raz jes że najwęższa to 225 a raz 215 i takie chciałbym założyć ale czy jak założę kapciochy 215/45 czy nie będę miał stożka?
  2. jak nieznacznie przygasaja to jest ok mi tez potrafią się zmrużyć lekko nawet jak sie przyjrzysz to zobaczysz jak postojowki lekko mrugają, mam to samo od początku kupna czyli jakieś 3 lata i nic więcej sie nie dzieje
  3. Marek_e34

    GDZIE AKUMULATOR?

    :cool2: bagażnik po prawej stronie
  4. skąd wziołeś i ile kosztowało ? a silnik z filmu to strasznie chodzi - ma on jeszcze ciśnienie oleju ? Bez problemów bez wężyków kupiłem u nas w Chełmnie (małe miasteczko) 160zł w sklepie z częściami w ASO w Bydgoszczy wołali 210zł złodzieje, wężyk 80zł a najczęściej mechanicy urywają i twierdzą że był zepsuty, mój mechanior wiedział, że wężyk jest na zatrzask i LEWY gwint. Trzeba odpiąć zatrzask i go wykręcić a większość odpina zatrzask i na siłę ciągnie - tak mi oznajmił. Skoro dostałem u mnie to w większych miastach nie powinno być problemu a nazywa się to SEPARATOR OLEJU, pod taką nazwą występuje w sklepie. Wężyk który jest plastikowy jest tak kruchy ze najmniejsze jedo wygiecie to napewno strzeli zreszta i tak zawsze jest zapchany syfem dlatego wezyki radze kupic nawet ten gumowy co idzie do bagnetu był zapchany
  5. dokladnie im zimniej tym ciezej, polać mu :cool2:
  6. Mam nadzieje ze nie podniosł ci sie poziom oleju, tylko wode wywalilo przez korek. Uspokój sie i zacznij od nowa ja zawsze robie jednym sposobem i zawsze dziala. Przypuszczam że masz zbiorniczek zintegrowany z chlodnica wiec za zimnym silniku zalewaj powolutku plynem jezeli uzupelnisz zbiorniczek naciskaj dolnego weża ten po lewej stronie po przekatnej korka naciskaj az plyn zejdzie dolej ponownie i naciskaj dalej ten waz i tak wkolko bedzie zmudna praca i meczaca gdyż węża naciskaj "z chlebkiem" dwoma rekami. Gdy juz plyn nie bedzie schodzil ze zbiorniczka pomimo wielokrotnych nacisniec upewnij sie ze zbiorniczek jest uzupelniony i zakrec korek i odpal silnik, poczekaj aż sie zagrzeje i temperatura dojdzie do pionu potrzymaj go chwilke okolo 2 tys obrotow (jezeli masz LPG sprawdz czy reduktor jest gorący) jezeli tak odkrecasz odpowietrznik z obudowy termostatu i jezeli strumien wody bybije to zakrec (strumien musi byc caly czas nie przerywany) nastepnie robisz to samo z odpowietrznikiem na zbiorniczku. Po wszystkim zgas silnik poczekaj az ostygnie dolej plynu do stanu takiego jak powinno być i układ jest odpowietrzony. Robilem to nawet dwa dni temu gdy pompe wymienialem nigdy nie mialem problemow a tez mam LPG
  7. odma kupiona w serwisie bo tylko oryginał jest, razem z dwoma wezykami to koszt ok. 300zł . Silnik z filmiku to mój i nie taki diabeł straszny jak go maluja bo tez sie wystraszylem okazalo sie że to napinacz :norty:
  8. ja mialem problemy z odpaleniem jak padl czujnik polozenia walu korbowego. Czy poza gasnieciem macie jeszcze jakies inne objawy czy na zimnym szarpie, brak mocy?
  9. nie odma jest to odpowietrzenie skrzyni korbowej w silniku 2,8 wyglada to tak nie wiem dokladnie jak 2,3 ale chyba to samo czesc nr2 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=DH61&mospid=47558&btnr=11_1487&hg=11&fg=15 Wymieniałem ostatnio i powiem że kultura pracy silnika sie poprawiła i apetyt na olej lekko spadł. A co do dzwięku czy jest podobny do tego?
  10. wymien olej ze wspomagania moze jest juz stary, przynajmniej u mnie pomogło. A i jakie masz kapcie? A ztym odpowietrzeniem to dziwna sprawa bo ja tez strumienia nie mam a mam dobrze odpowietrzony
  11. Witam nie chcialem zakladac nowego watku i nie moglem znaleźć podobnego. Czy przy wymianie pompy wody trzeba spuszczać płyn czy wyleci tylko tyle co jest w okolicach pompy. Silnik to 2,8
  12. Film jest mojego autorstwa wiec jak to jest ten dzwiek wymien rolki i bedziesz miał spokoj :cool2: najlepiej zrobisz jak wymienisz juz wszystkie bo mi poleciala jedna za druga
  13. Jeśli to są dzwięki chociaż troche przypominające te co na filmiku to powoli siada któraś z rolek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.