Skocz do zawartości

Thrasher

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 CI

Osiągnięcia Thrasher

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Przejazdy autostradowe z prędkościami jak wyżej 140-160 przy równej jeździe to powinno być tak koło 10l wtedy byłbym zadowolony , mam inne autka większe ,mniejsze słabsze i mocniejsze i jedno z nich dużo szybsze i sporo mocniejsze to na trasie gdzie prędkości przelotowe duużo wyższe a spalanie podobne jak w Beti przy wolniejszej spokojniejszej jeździe :cry2:
  2. Bo to prawda ale w pudełku Febiego jest ori, ma zeszlifowane symbole na samym czujniku oraz na wtyczce. E46 to stary samochód i te części są wyeksploatowane i z racji wieku nie będzie to też długo służyć. Będę pamiętał na przyszłość jak z tym coś się będzie dziać , to wtedy kupę Febi (ale mam nadzieję że ten będzie długo służył) , a kupiłem OEM w niezłej cenie 50zł razem z przesyłką i gwarancją 14 dniową , jak na razie działa dziś przejechałem około 80km kręcąc się po mieście i jest OK spalanie zaczyna spadać na razie o litr z hakiem ale krótkie odcinki po 5do15km i gaszenie a po kilku minutach dalej i tak kilka razy, teraz muszę podjechać gdzieś dalej jakąś małą trasę i się okaże ile pomogło , wcześniej jak jeszcze wszystko było w miarę OK to jazda autostradowa 140-160 spalanie na poziomie 11-11,5 l nie wiem czy to dużo czy dobrze ??
  3. Postawiłem na ori OEM bo tyle się naczytałem na forach o nie działających zamiennikach , a większość pozakładało używki OEM i śmigają po kilka lat bez problemów , jak coś się będzie działo to zobaczymy z Febi , ale dzięki za zainteresowanie i pomoc :cool2:
  4. Dziś założyłem używkę z M54 ori OEM BMW nr.1438081po podłączeniu kompa nie wyświetla żadnych błędów :mrgreen:
  5. Tyle się naczytałem o zamiennikach i większość pisze że nie działają dlatego chciałem kupić ori , czy ten jest sprawdzony i będzie działał na 100% ??
  6. Witam mam problem z czujnikiem położenia ssącego wałka rozrządu (ten z kabelkiem) w silniku M52TUB28 jaki powinien mieć właściwy nr.OEM BMW ?? ja wcześniej miałem włożony ori BMW 1438081-B (ale ktoś kiedyś mi mówił że to do silnika M43) i wywalał mi błąd , zmieniłem na jakiś zamiennik 1438081 Checka mi nie wyświetla ale po jakimś czasie zamula i nadal po podłączeniu do kompa wyświetla błąd położenia wałka ssącego po skasowaniu czasem błąd pojawia się po kilku minutach a czasem po kilkudziesięciu przejechanych km wiadomo wtedy nie ma pełnej mocy i spalanie sporo wzrasta , teraz chcę kupić ORI BMW( pewnie używka bo nówka około 400zł) i mam pytanko jaki powinien mieć NR. części OEM BMW ten czujnik żeby na 100% był właściwy i przede wszystkim działał jak należy w silniku M52TUB28 , a może ktoś z Warszawki lub okolic miałby taki na podmiankę w celu sprawdzenia lub na sprzedaż ??? Pozdrawiam i czekam na info..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.