Skocz do zawartości

krol_u

Zarejestrowani
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krol_u

  • Urodziny 26.11.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 3 Coupe M Pakiet Cosmos

Osiągnięcia krol_u

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nie było żadnej uszczelki ... :\ Cieknąć, nie cieknie, po prostu gdy auto zagrzeje się do 90' i rośnie, zaczyna w koło termostatu wydobywać się para. Dziwi mnie ze wiatrak nie włącza się i przegrzewa się, części które zostały wstawione były sprawdzane i oryginalne... Powiedzcie mi może jak poprawnie odpowietrzyć układ to spróbuje jeszcze raz waszą metoda, a co do wiatraka, jak można sprawdzić jego działanie jeszcze raz samemu w domowych warunkach ? Może to kwestia jakiegoś bezpiecznika, a może trzeba autem przejechać chociaż kawalek żeby załączył ? Jak to wyglada, co robić ??? Jeszcze raz dołączam link z filmem jak to u mnie wyglada i jakie są efekty i problem z silnikiem https://youtu.be/9OJP7bl2MOY
  2. Dodaje link z filmem na którym widać dokładniej co się dzieje i jakie są objawy, czekam na Wasza diagnozę oraz pomoc ! https://youtu.be/9OJP7bl2MOY
  3. Wentylator nie włącza się, jednak przy zakupie był sprawdzany wiec na 100% powinien być sprawny... :/ Druga rzecz, powiedzcie mi czy przy wymianie termostatu powinienem go przy założeniu jakoś uszczelnić ? Płyn w chłodnicy cały czas jest nawet po kolizji utrzymywał się jedynie troszkę dolalem w celu uzupełnienia
  4. Tak jak w temacie, mam w E46 nagłośnienie HARMAN KORDON z tylu oryginalna wiązka, wzmacniacz, subwoofer HK jednak interesuje mnie podłączenie własnej skrzyni i wzmacniacza, czy jest jakaś możliwość, schemat ? Czy ktoś z Was może przerabiał już ten temat i wie jak ułatwić czy usprawnić taką prace ? Jakieś podpowiedzi, doświadczenie lub Wasza wiedza jest wstanie mi podpowiedzieć co należy zrobić ? ;D
  5. Potrzebuje pomocy odnośnie diagnozy lub działań jakie mogę zrobić przy usterce w mojej E46 . Auto jest po kolizji, ściągnięte z Niemiec, dokładna historia i szkoda nieznana, jednak w skrócie -> silnik 1.8Ci czyli 1.9 [118km] w samochodzie uszkodzony był delikatnie przód, z części mechanicznych połamany był termostat oraz wiatrak który wymieniłem, po odpaleniu auto pracuje ładnie jednak po 15 minutach w koło termostatu wydobywa się para a wskazówka temperatury na zegarach zaczyna przekraczać 90'. Co mogę zrobić, co może być przyczyna, co proponujecie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.