Skocz do zawartości

Me_how

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Me_how

  • Urodziny 13.12.1993

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 177km 2007r
  • Lokalizacja
    Radomsko
  • Zawód
    CNC :)

Osiągnięcia Me_how

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam, tak jak w temacie wyskoczył komunikat o zbyt niskim poziomie płynu chłodniczego. Dolalem płynu na odpowiedni stan ale mimo to nadal błąd nie zniknął. Czy jest możliwość, że padł czujnik lub sam pływak uległ uszkodzeniu ? Jakieś pomysły na usunięcie tego błędu ?
  2. WItam, uderzyłem w sarenkę i niestety rozbiła mi się lampa a w zasadzie sam klosz. Ringi oraz żarnik świecą oraz skręcają ale klosz jest zbity :( Kupiłem kompletną lampę no i sprzedawca zarzekał się że to na pewno jest skrętna. Oczywiście gdy paczka przyszła okazało się, że jest to zwykły xenon. Teraz moje pytanie, czy samemu bądź z pomocą jakiegoś fachowca da radę przełożyć z mojej lampy, soczewkę skrętną wraz z silniczkiem do tej nowej lampy ? Zauważyłem również, że w tej nowej lampie są ringi ale nie ma tej małej przetwornicy do tych ringów, oczywiście po podłączeniu nie świecą. Całkowicie już zgłupiałem z tymi ringami. Dorzucam foty mojej lampy oraz tej nowej.
  3. Staram się nie wypowiadać w temacie o którym nie mam pojęcia ;) wiem jak działają klapki. Ile ludzi, tyle opini. Przeszukaj lepiej forum a znajdziesz odpowiedz ze ludzie wyrzucają, inni tylko czyszczą a jeszcze inni kupują nowe. Tak samo rożny efekt, niektórzy piszą że czuja spadek mocy a inni nie.
  4. Z tego co wiem chodzi tylko o zmiejszenie emisji substancji szkodliwych - na forum ludzie piszą ze wyrzucają klapki i zaślepiają, wiec jaka jest różnica jeśli zaślepisz jakimiś wkładkami czy zablokowanymi klapkami ?
  5. No ale jeśli zdejmiesz klapki i założysz zaślepki to tak samo masz cały czas zablokowany dostęp powietrza, czy nie :)?
  6. ja w swoim aucie zdjąłem z nastawnika kolektora mechanizm sterujący i zblokowałem w pozycji zamkniętej - przez to w każdej chwili mogę założyć ten mechanizm i kolektor będzie działał tak jak wcześniej ;) błędów nie ma, zmiany w pracy silnika nie zauważyłem :)
  7. Racja. zastanawiam się, jeśli teraz auto jest rozgrzebane nie dobrać się do kolektora, wyczyścić wszystko ewentualnie usunąć klapki ?
  8. Też miałem nadzieję, że wtrysk nie będzie uszkodzony, próbowałem dokręcić go tak jak pisałeś lecz nie drgnął nawet milimetra więc dałem do sprawdzenia. Rozmawiałem tylko z fachowcem przez telefon i zapomniałem zapytać czy znajdują się opiłki. Jeśli nie, to są szanse, że pompa jest sprawna ?
  9. Orientujecie się może, czy poprzez rozkodowanie VINu da się sprawdzić, czy występują klapki czy też nie ? :)
  10. sprawdziłem wtryski na maszynie i diagnoza - przepalone rozpylacze oraz uszkodzone przelewy które powodowały zbieranie się ropy we wtyczkach oraz to, że nie było odpowiedniego ciśnienia na listwie, czas zacząć poszukiwania nowych :) pytanie jak to jest - wszyscy piszą, że tych piezoelektryków nie da się nigdzie regenerować, natomiast u mnie były założony oryginalne regenerowane przez Boscha :D w czasie takiej regeneracji nabijają na nowo numery fabryczne, dlatego nie mogłem znaleźć takich samych nigdzie w internecie :duh:
  11. Teraz pytanie czy ten test mogę wykonać sam w garażu czy potrzebuje jakiegoś specjalnego przyrządu? Bo mechanik powiedział ze ma taki przyrząd ale może mi to zrobić dopiero w przyszłym tygodniu... Dzisiaj wykręciłem jeden wtrysk celem sprawdzenia jego numerów i niestety nigdzie nie znalazłem takich a wiem że muszą być wszystkie takie same (chyba że złe sprawdzałem) Kolego kotin44 o której nakrętce mówisz ? wstawiam zdjęcie tego wtrysku z zalaną wtyczką http://s5.ifotos.pl/mini/image1jpe_qnpenqw.jpg http://s2.ifotos.pl/mini/image2jpe_qnpenqs.jpg http://s6.ifotos.pl/mini/image3jpe_qnpenqa.jpg http://s5.ifotos.pl/mini/image4jpe_qnpeepp.jpg
  12. Witam, jestem w posiadaniu 320d n47 z 2007 roku, automat. Historia wygląda tak - dojeżdżając do świateł zgasło mi auto, odpaliłem i po ujechaniu 2km wywaliło błąd Engine Fault ! Reduced power. Auto zgasło i już dalej nie chciał odpalić. Laweta i do domu :) Mechanik podpiął pod komputer z Rheingoldem no i tutaj zaczyna się koło fortuny. Udało nam się odpalić tylko przy pomocy plaka - z testów na komputerze wynika: -pompka w zbiorniku paliwa jest ok - wykluczone -za małe ciśnienie na szynie - ponoć powinno być koło 400 a było zaledwie 20 -według pomiarów wtryski działają poprawnie -gdy mechanik chciał wykonać jakiś test (niestety nie pamiętam jaki - za duży natłok informacji) musiał zagrzać auto do 80 stopni, a to przy 60 zgasło i już dalej nie chciało odpalić nawet na plaka -mimo, że ze wskazań komputera wtryski działały poprawnie to pierwsze dwa są zalane w środku wtyczki. Gdy wyczyściłem wtyczkę do sucha i pochodził chwilę zanim się zagrzał do tych 60 stopni zdążyło znowu się w nich uzbierać pełno ropy. -autko zanim się zagrzało to chodziło tylko na wyższych obrotach, po puszczeniu gazu gasło Mechanik stwierdził, że wtryski na pewno są uwalone a dodatkowo albo pompa, albo regulator na szynie albo regulator na pompie albo i to i to, ale żeby to stwierdzić dokłądnie muszą być sprawne wtryski. Pytanie czy jest sens w ogóle "tracić" pieniądze na sprawdzanie tych wtrysków ? pierwszy raz spotkałem się aby były zalane w środku wtyczki. Czy może od razu kupić dwa nowe wtryski i szukać dalej przyczyny ? Ciekawostką jest, że przy przebiegu około 200 000km były wymieniane wszystkie 4 na nowe, a teraz auto ma 280 000km, filtr DPF również był wymieniany na nowy, dziennie robię 80-90km w trasie więc raczej wykluczam jego zapchanie. Uprzedzając pytania olej wymieniam na bieżąco co 10-11 tysięcy. Nie tankuję po żadnych "dziurach", leję tylko na Shellu ale wiadomo co tam leją do beczki :duh: dołączam zdjęcie gdzie jest zalany wtrysk
  13. Witam Panów, trochę odświeżę temat taką małą ciekawostką - pytaniem :) Zakupiłem niedawno E91 i zastanawiam się nad dodatkowym zabezpieczeniem, orientowałem się w sprawie bearlocka oraz różnych odcięć takich jak wymieniliście w temacie - zapłonu czy pompy. Rozmawiałem z jednym "szpecem" który zajmuje się zakładaniem różnego rodzaju odcięć i powiedział mi tak - a wie Pan, że przecinanie czy przerabianie przewodów które mogą odpowiadać za unieruchomienie samochodu jest karalne ? inaczej mówiąc, jeśli złodziej ukradnie Panu samochód i zgaśnie mu bo nie wciśnie odpowiedniego przełącznika i w tym czasie dojdzie do wypadku to Pan idzie do więzienia :) Byłem bardzo zaskoczonym spotkał się ktoś z Was z czymś takim :)?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.