Skocz do zawartości

hapat

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320D 150KM
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia hapat

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie Zaczęło się niewinnie, zostawiłem auto na 5 dni i przy próbie odpalenia nic się nie stało. Podładowałem akumulator prostownikiem i przejeździłem kolejne 5 dni bez problemów. Auto postało przez weekend i w poniedziałek znowu porażka. Podjechałem do serwisu po akumulator, sprawdzili powiedzieli, że jest OK, alternator też OK. Kazali szukać przyczyny gdzie indziej. No więc odłączyłem 1 klemę, podłączyłem miernik i przy wyłączonym aucie i innych bajerach zacząłem szukać przyczyny. Po ok 2-3 min pobór prądu wynosi 0,50A i tak już zostaje, przeczytałem, że to może być wina dmuchawy ale po wyjęciu bezpieczników nic się nie zmieniało. Gdy doszedłem do Radia (30A bezpiecznik nr 41) pobór wskazał 0,01A. Ponowne podłączenie bezpiecznika i początkowo 1,5A (Słychać jak zmieniarka pracuje) i potem znowu ok 0,5A. Radio jest oryginalne, jest też wspomniana oryginalna zmieniarka na 6CD oraz nawigacja (1CD ale płyty w środku nie ma). I teraz do sedna: ponieważ moja wiedzą elektryczna na tym się kończy, chciałbym zapytać: kto mi to ogarnie?? (Wrocław i okolice) czy też szukać nowego radia?
  2. nic jeszcze nie zrobiłem, bo paczki nie dotarły:) Odkryłem że mocy nie ma do 3-3,2 tyś obrotów, potem już idzie. Ale bardziej mnie zastanawia ta norma spalin, bo może ktoś wcześniej wtryski po prostu włożył inne?
  3. Jak w temacie. Auto wg vin data produkcji 18.12.2003 (7 ostatnich: PP10708) Kolega z forum potwierdził, że siedzą w nim wtryski od euro4 (231?) ale turbina nie jest sterowana elektrycznie. Tzn. mam 2 czujniki podciśnienia - przy turbinie i przy EGR Pytam, bo auto wg mnie słabo jeździ, odpiąłem egr (zaślepiony śrubką) po 50km pojawił się check engine, pojeździłem trochę i na obwodnicy wrocławskiej zgasł "check" potem znowu się pojawił. Czy gdybym miał EURO4 to odłączenie EGR może wpływać na to, że silnik zachowuje się inaczej niż w przypadku EURO3? Wiem, że teoretycznie ktoś mógł wsadzić do tego auta po prostu wtryski z euro4 ale czemu wg vin jest euro 4? jakaś dziwna sytuacja
  4. hapat

    [320D] Odpalanie auta

    ja mam identyczny problem Wkładam kluczyk, przekręcam 2 razy, czekam aż pogasną kontrolki, przekręcam żeby odpalić i .. nic, nie zakręci rozrusznikiem itd. Trzeba wyjąc kluczyk i od nowa. Dzieje się tak raz na 5-10 odpaleń, czasem odpali za 2,3 razem. Problemu nie zdiagnozowałem. Mam jeden kluczyk. Centralny z kluczyka działa. e46 320d 150km
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.