Skocz do zawartości

perzyk44

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e60 530D 04r

Osiągnięcia perzyk44

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. witam Ja przerabiałem taki temat. Sprawa wygląda tak , że wywalasz z auta maglownicę AFS , wkładasz zwykła servotronic. Wyrzucasz z auta sterownik spod siedzenia , musisz przekodować samochód , usunąć opcję AFS a zakodować zwykłą. Pompa wspomagania może zostać ta co jest , musisz też wymienić pompę ABS/DSC na zwykła. Po takiej operacji zostaje błąd w sterowniku silnika ,ale jest to tylko błąd "informacyjny" , nic się nie pali na desce rozdzielczej. Mam tak od pół roku i wszystko działa jak należy , święty spokój z AFS. :D
  2. no może masz rację , ale skoro już samo ASO rozłożyła ręce i nie było mi w stanie pomóc ,to postanowiłem założyć zwykły servotronic .
  3. Nie chce mi się szczerze opisywać na czym polega problem , bo jest już to któryś z kolei problem i za każdym razem inny. Straciłem już do tego ustrojstwa nerwy i chcę się go pozbyć dla świętego spokoju. Jak byś miał AS i problemy z tym związane też byś chciał może pozbyć się tego i założyć zwykły servotronic. Z reszta ja nie jestem pierwszy , który ma z tym problem....
  4. witam Panowie szukam pomocy odnośnie Dynamic Drive , mianowicie : czy dynamic drive wychodził jako osobne wyposażenie czy zawsze razem z Active sterringiem ? Widziałem że są auta z samym Active steering bez DD , natomiast nie mogłem się spotkać z wyposażeniem odwrotnym. Do czego zmierzam , chcę wywalić ten wynalazek jakim jest As bo mam już go dość , i zostawić sam Dynamic Drive tylko. Mój mechanik (Pan K. Majewski z Brzegu ) mówi że wystarczy zmienić samą maglownice na zwykła lub z servotronik , i zmienić pompę ABS na taką która była w aucie z DD bez AS i wszystko będzie działać. Już robił takie zamiany i jego klienci mieli już święty spokój z ciągłymi problemami AS. Ktoś wie jak wygląda taka pompa , albo jakie ma numery części ?
  5. Pytanie do autora. Czy była by możliwość dodania do parametrów live wskan aktualnego ciśnienia czynnika w układzie klimatyzacji?
  6. witam czy to błąd w programie ? czy może uszkodzona sonda ? ktoś miał coś takiego we wskazaniach ? wskazane napięcia sondy -1 i nic się nie zmienia. auto e60 2004r M57N
  7. bmw e60 2004 r , M52N , Kabel K+D - CAN od Viaken i nie można zresetować czujnika RLS , próbuje się połączyć i nie rozpoznaje modułu. Ma ktoś coś takiego ?
  8. skoro wiązka pod silnikiem sprawdzona to zostaje ci druga część wiązki które idzie od nadkola do sterownika pod siedzeniem. Jest prawdopodobne że może tam być coś uszkodzone bądź tak jak u mnie nie było styku na pinach w kostce sterownika. Błąd 613D to bezpośredni błąd blokady elektrycznej która załącza bądź rozłącza silnik elektryczny na przekładni planetarnej na kolumnie. Wykluczyłbym awarię czujnika skrętu w kierownicy ponieważ wtedy miałbyś błąd 614A. Dopóki nie wyeliminujesz błędu 613d nie masz możliwości kalibracji i inicjalizacji active steering
  9. przyczyn może być kilka , od przerwanej wiązki , po uszkodzone czujniki na maglownicy , uszkodzony sterownik , wytarte szczotki w module kierownicy. Podstawą jest odczytanie błędów przy pomocy komputera to może zawęzić poszukiwania przyczyny.
  10. witam pytanie do twórcy :) czy można by dorzucić taką zakładkę jaka jest w inpie ,a mianowicie selective rotation conformity? są to chyba wskazania obrotów na danym cylindrze bez aktualnych korekt wtryskiwacz jak się nie mylę. Niech mnie ktoś poprawi jak źle rozumiem :)
  11. a co w przypadku kto ma się przed lifta z xenonami skrętnymi gdzie wiadomo że moduł ahl jest osobno. A przy wymianie tylko tylnych lamp na LCI i zmienia modułu na LM2 gdzie jest on juz zintegrowany razem z AHL ? chyba to nie zadziała ? czy się mylę.....
  12. nikt nic więcej nie kombinował w tym temacie ?
  13. no można w ten sposób ale może wtedy bagażnik nie działać lub raz się otwierać a raz nie , trzeba zakodować w następujący sposób: LMA: HEIMLEUCHTEN_FUNKSCHL >> aktiv LMA: HEIMLEUCHTEN_KL58G_1 >> aktiv CAS: SONDERTASTE_PANIKALARM >> panikalarm dodatkowo : W LMA zmienic: HEIMLEUCHTEN_FUNKSCHL nicht_aktiv => aktiv HEIMLEUCHTEN_VERLAENG (gaszenie przy drugim wcisnieciu pilota) nicht_aktiv => aktiv HEIMLEUCHTEN_ABBRUCH nicht_aktiv => aktiv Module: CAS SONDERTASTE_PANIKALARM nicht_aktiv zmienic na panikalarm
  14. może nie działa ponieważ masz przed lift i moduł świateł LM1 gdzie nie ma świateł powitalnych do zakodowania.
  15. No ja mam akurat pre lci . I nie wiem czy to właśnie zagra
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.