Skocz do zawartości

Silwest

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 N43 318i 2008 143KM

Osiągnięcia Silwest

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Wiesz nie kazdy ma czas zeby caly dzien siedziec na forum. I tak jak juz mowilem przeszukiwalem forum po bledzie, a tego ewidentnie na forum nie ma. Temat skonczony.
  2. 1) Szukałem po kodzie błędu (bo zawsze to wystarczało) z racji tego, że nie wiedziałem za bardzo jak się ten czujnik po polsku nazywa, 2) Wystarczylo napisac: To jest mata zajetosci fotela bez zbednego niemiłego komentarza 3) Widze ze z forum robi sie kolejna elektroda.pl Pozdrawiam serdecznie Do zamkniecia
  3. Witam serdecznie, Szczerze powiedziawszy jestem troche zdziwiony ze temat czujnika wykrywania pasazera (seat occupancy sensor) nie została poruszona jeszcze na polskim forum. Patrzac na zagraniczne "echa" problem ten pojawia sie bardzo czesto. Chciałem dopytać czy ktoś sie juz z tym spotkal? Nowy czujnik kosztuje 650zł :( Istnieja jeszcze "blokery", które są dużo tańsze nie mniej jednak pytanie mam takie: Rozumiem ze ten bloker po prostu wysyla sygnal do systemu ze siedzenie *zawsze* jest zajete przez to poduszka w razie wypadku *zawsze* wystrzeli? Samochod: E90 Rok: 2007 Silnik: N43
  4. No nie mow mi, ze auto dlawi sie przez to ze Kata jest zapchany bo to nie prawda. Posiadam ten sam silnik z zepsutym czujnikiem nox, ktory niestety nie pozwala na wypalenie siarki w katalizatorze. Pisze to tylko dlatego ze mam 8000 mg siary w kata i auto jak jezdzilo tak jezdzi wiec watpie zeby problem z "zamuleniem" byl polaczony z kata.
  5. Witam, Interesuja mnie czujniki hamulcow przod i tyl E90 VF75580
  6. Tak, istnieje taka szansa (na podstawie viewtopic.php?f=70&t=260460) Nox do wymiany nie przeskoczysz ;/
  7. Szczerze powiedziawszy to wiem jak bardzo to boli bo bylem w tej samej sytuacji... Ja kupilem uzywke i po 4, ktora wyslal mi sprzedawca bledy sie nie pokazuja. Co do samego wyciecia/kupna nowej... To tez zalezy ile jezdzisz z tego co sie orientuje spalanie bedziesz mial okolo 1l wieksze bez noxa na 100 km. Srednia cena benzyny 4.5 zl Cena noxa: 1800 Wiec musilabys przejechac ~ 40 000 km, aby Ci sie "zwrocilo".
  8. Wplyw to bedzie mialo taki ze kata sie zapcha i prawodpodobnie za jakis czas, albo poadnie albo czastki siarki beda przez ten kata "wypadac". Wiec pewnie za jakis czas moze sie okazac, ze samochod nie przejdzie juz testow "smogowych".
  9. Posiadasz ten sam silnik co ja N43 wiec musisz zaczac od wtrysku. Prawdopodobnie zmiana cewek/swiec nic nie da (tez to przerabialem). Musisz wziac pod uwage ze najprawdopodobniej masz wtryski z indeksami nizszymi lub rownymi 11. Jesli jest to prawda to zepsuty wtrysk moze byc ywmieniony tylko na indeks <= 11 (obecnie nowe posiadaj indeks 12). Jesli chcesz zalaczy indeks 12 musisz wymienic caly bank. Co do korekt w inpa/ista itd. ja nic nie znalazlem, a wtrysk lal ... Jedyne co mozesz sprobowac zrobic (chociaz sam tego nie robilem) to kontrolowac kiedy ktory wtrysk sie zamyka. Na podstawie zebranych danych bedziesz wiedzial ktory wtrysk sie pozniej zamyka. Widzialem ze ktos tak anazlizowal wtryski niestety nie pamietam gdzie o tym czytalem i jakich narzedzi kolega uzywal. EDIT: Obecny index to 12 a nie 13.
  10. Szczerze to mialem dokladnie taka sama sytuacje 1:1 i problemem nie byla cewka/swieca, a po prostu wtryskiwacz, ktory podlewal cylinder. Po odpaleniu na zimnym skakaja Ci obroty? I trzesie cala buda? Ja mialem takie objawy. Mozesz sprobowac zamienic wtryskiwacze miejscmia (oczywiscie przekodowac), olac pierwszy blad, ktory wypadnie (bo to bedzie dalej 2 cylinder), skasowac i sprawdzic gdzie sie pojawi nastepnym. Jaki indeks masz swoich wtryskow? Obudawa jest szara czy czarna na cylindrze nr. 2?
  11. Świece ze co? Żarowe ? Cewki ? W Dieslu ? Może te we wtryskiwaczach ? Eee.....? Sorry, my bad ... Tyle sie dzis naczytalem tych tematow o wtryskach w benzyniakach (bo sam posiadam), ze zupelnie mi umknal ten detal. Co nie zmienia faktu, ze wtryski w dislach (z tego co czytalem) tez lubia sobie "polac"
  12. 1) Swiece, 2) Cewki 3) Wtryski Choc z doswiadczenia wiem ze pewnie to to 3 ... niestety
  13. Witam, BMW E90 318i VF75580: Czujnik NOX - chcialbym sie rowniez dowiedziec jak wyglada gwarancja odnosnie tego czujnika Termostatyt - z tego co sie orientuje sa dwa? Plyn chlodniczy Pozdrawiam serdecznie
  14. Panie i panowie nie za bardzo wiem o co chodzi... Mianowicie wyjechalem na trase 500 km po autostradzie ze srednia predkoscia 120 km/h i niestety kata nie zostal wypalony... Raz jedyny pojawil sie taki blad: $error locationNr: 12506 $error locationtext: 0x30DA Stickoxidsensor, Signal 570330DA2400124C01283C0E66D00389000000000000000000000000 Error: 3(3) No.: 12506 0x30DA Stickoxidsensor, Signal frequency: 1 error type: 4 (0 ) kein passendes Fehlersymptom readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt error status: (33 ) Fehler momentan nicht vorhanden, OBD-entprellt MIL - Status: (48) Fehler verursacht kein Aufleuchten der Warnlampe (MIL) P-Code: P124C NOx-Sensorsignal (Bank 1) - nicht verfügbar im Start F_LZ: 40 ambient text / entry at 122992 km(1.) Motordrehzahl 3264.00 rpm Motortemperatur 108.00 °C Motor Status PL Spannung Kl. 87 13.91 V Co robic? Czy problem z termostatem moze byc w jakis sposob powiazany? Serio jzu nie wiem co zrobic zeby ten kata sie wypalil. Dodam ze w DISie rowniez "zlecalem' wypalenie kata, ale nic nie poskutkowalo ;/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.