Skocz do zawartości

dodi

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 528i 2011

Osiągnięcia dodi

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Najczęstszą przyczyna kopcenia w tym silniku, podczas odpalania na zimnym jest stalowa rurka od zasilania turbo... są wersje bez zaworka i poprawione już z zaworkiem...
  2. Hej. Jaki dodatek do oleju stosujesz? i co on daje? pzdr.
  3. a przy tym "zmiejszonym" naciągu wogóle klapy się Wam podnoszą? ja u siebie musiałem wręcz zwiększyć naciąg bo klapa opadała przy lekkim pochyleniu terenu i po otwarciu musiałem ja dodatkowo ręką podnieść do końca... teraz po przestawieniu 2 ząbki dalej jest ok...
  4. odświeżę trochę temat... zrobiłem takie zasilanie w E60... mam czujnik deszczu i lusterko fotochromatyczne... wpiąłem się w wiązkę od lusterka... nie wiem jak w E46 ale w E60 kabelek na którym pojawia się + po zapłonie to zielono-żółty...masę podpiąłem pod śrubę od silniczka szyberdachu... zasilacz z 12V na 5V zmodyfikowałem ze starego zasilacza ( gniazdo zapalniczki - dwa wyjścia USB ), modyfikacja polegała tylko na dolutowaniu 2 kabelków do masy i + zasilacza i zaizolowaniu wszystkiego, zmieścił się bez problemu w okolicach lampki... moja kamerka to overmax camroad 6.1... nagrywa bardzo ładnie w dzień, w nocy ciut gorzej ale jak na warunki nocne zadowalająco...
  5. maglownica w środku...http://static.pokazywarka.pl/n/9/t/3b09d1ec847a141c3d3bdefb58f2190b_orig.jpg?1486539007
  6. może wcześniej było coś dolane do starego płynu... teraz jak wymienił to rozrzedziło się i może się gdzieś przyciera na listwie...
  7. napisałem Ci, że w Oplu dostaniesz od ręki lub na drugi dzień...GM90004033 tu masz nr katalogowy... nalałem tego do A6 C6 i problem znikł bezpowrotnie... a ja uwierzyłem i ominął mnie niepotrzebny wydatek na nowy płyn co jak twierdzisz i tak nie pomogło... :wink:
  8. w dowodzie masz wbitą moc od "dwulitrówki"...
  9. dodi

    Low oil pressure 545i

    ale to nie jest komunikat od niskiego stanu oleju tylko niskiego ciśnienia... z doświadczenia wiem, że może to być problem z filtrem oleju, tym bardziej, że nie dawno zmieniałeś... może jakiś wadliwy się trafił... spróbuj zmienic go jeszcze raz na jakis markowy lub ori...
  10. Dość znany problem w E60 jak i w A6 C6 i w W211... jest taki specyfik o nazwie LUBRIZOL, który likwiduje te objawy ... ja pod tym samym numerem katalogowym co LUBRIZOL kupowałem w Oplu "uszlachetniacz" do tylnych mostów, ma dokładnie to samo działanie... skrzypiała mi kierownica właśnie w A6 C6 i po użyciu tego problem znikł... w E60 nie mam tego problemu...
  11. przycisk założony, zakodowane fahr_dynamic_control, napis sport się wyświetla...ale nic poza tym:( mam DD i AS wiec powinienem czuc rożnicę a nie czuje...
  12. cdxa zerkniesz na moje fotki...?
  13. ten przycisk podobno najlepiej sprawdza sie w benzynach i to w automacie... w dieslu chip wszystko załatwia... ogolnie podłaczenie przycisku to dosłownie 20 min mi zajeło...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.