Skocz do zawartości

Neos97

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e61 525d m-pakiet

Osiągnięcia Neos97

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam poszukuje osoby z programem inpa co podepnie sie pod moje e61 i pojezdzi z nim sprawdzajac doladowania itp Bielsko-Biała i okolice....
  2. Mam to samo w swojej bmw 525d manual przy delikatnym przyspieszaniu czuc poczarpywania zwlaszcza na 2 biegu. Lecz gdy odepne podcisnienie wezyk od egr wszystko ustaje i jest ok. Egr wyczyszczony
  3. Neos97

    Bmw e61 nie odpala

    Odpielem wczoraj wieczorem te male wtyczki co ida do plem i jak narazie akumulator trzyma rano odpalil i dzisiaj tez odpala podlaczylem pod kompa auto i nie wazne czy sa wtyczki odpiete czy zapiete to i tak wywala te dwa bledy
  4. Neos97

    Bmw e61 nie odpala

    Problem pojawil sie po myjni wieczornej rano juz nie odpalilem auta dodam ze nieraz stalo cala noc i bylo ok a po 2 godz juz nie odpalal za malo pradu
  5. Neos97

    Bmw e61 nie odpala

    Nie. Jedynie usuniety dpf ale to juz pol roku temu
  6. Neos97

    Bmw e61 nie odpala

    Witam was mam kolejny problem z moim bmw mianowicie z dnia na dzien auto przestalo odpalac po dluzszym postoju pradu brak musze kleme.odlaczac na noc zeby rano odpalic auto. Mianowicie po naszych deszczach mialem z 5 cm wody w skrzynce z akumulatorem a tam gdzie kolo zapasowe jest to wogole czysciutko. Sprawdzalem pobor pradu po 30 min i spadlo do 0.000 czasami bylo 0.02A Dodam ze swieca mi sie poduszki powietrzne caly czas kiedy dalo je usunac teraz juz nie. Po podlaczeniu do komputera wychodza mi takie bledy jak: 9AFF Zbyt wysoka opornosc zacisku bezpieczeństwa obwodu odpalania akumulatora. 4477 inteligentny czujnik akumulatora i 46D1 usterka wewnetrzna sterownika 4. Dodam ze 3 blad dal sie usunac i juz nie powrocil a dwa pierwsze sa stale. Zamowilem juz nowa kleme ibs minusowa i kleme pirotechniczna plusowa Tylko czy to to jest powodem rozladowania sie akumulatora
  7. Jutro sie zabieram za taka operacje dam znac o wynikach
  8. Mialem podobne błędy i objawy i u mnie był winny kolektor wydechowy popękany co nie dawało ciśnienia do turbiny
  9. Neos97

    brak mocy e60 525d

    Witam mam ten sam problem auto do 2.1 tys obrotow jest mulowate i wiem ze mam pęknięty kolektor wydechowy bo czuc spaliny i jest wszystko okopcone pod maska. Ale zastanawiam sie czy to to może być problemem turbo dziury
  10. W e61 wszystkie są na wprost
  11. Przeplywka jest ok była sprawdzana kompem. Wydaje mi się że DPF posiadam bo pod autem za kolektorem wydechowym mam ten cały katalizator z dwoma sondami. I na wyświetlaczu w serwisie też jest limit kilometrów filtra i katalizatora
  12. Części zamowione. Auto jest z 2004r. Egr byl czyszczony w sumie byl jak nowy zero nagaru. Po drugie w mojej bmw jest sterownik a nie elektrozawor który steruje geometria. Sterownik zamowilem używany który działa na 100%. Zamowilem też uszczelke turbo ta na wejściu do turbo z rury IC tam mam nieszczelnosc bo sączy sie olej.
  13. Pojezdzilem troche z kompem i widac ze brakuje mu cisinienia doladowania na 3 biegu przy obrotach 1.8 obr powinno być 1.3bar a auto laduje 0.4 dopiero jak osiąga ponad 2.5obr i zadane ciśnienie ma być 2.3bar to to osiąga i trzyma już do końca jak powinno. Zauważyłem że auto czasami traci calkowicie moc mul na całego jak sdi wtedy wystarczy na luzie auto przegazowac i przytrzymać na maxa obr i auto jedzie normalnie. Jakies propozycje ?? Zamowilem sterownik turbiny i termostat egr ponieważ auto osiaga max 70stopni
  14. Zaplacilem tyle co w serwisie i porobili mi logi itp zobaczyli co go boli wkoncu a nie wróżenie z fusow z błędy a może to albo to. Taka prawda przez 2godziny nic nie zrobiłeś tylko odczytales błędy z kompa. W serwisie zaplacilem 80zl chlop wpadł do auta przejechał z 10km i powiedział jasno co autu dolega. Niestety Mlody90 nie umiesz posługiwać się programem dopiero sie uczysz nie potrafiles nawet adaptacji sterownika wykonać i jeszcze za to chcesz pieniądze
  15. Witam no nie stety jestem nie zadowolony z pomocy kolegi Młody z Zabrza pojechalem do niego ponad 100km w jedna stronę dwie godziny próbował cos wyczytać z auta odczytał tylko kody błędów żadnych logow adaptacji nic bez jazdy z kompem i na podstawie błędu stwierdził że może to być sterownik turbiny lub map sensor lub nieszczelność lub zapchany dpf którego też bie sprawdził czyli nic się nie dowiedziałem skąd problem z brakiem mocy nawet nie sprawdzil jak turbina sie zachowuje w czasie jazdy. Dla tego jestem rozczarowany tym że zaplacilem za paliwo diagnozę i dalej nic nie wiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.