Skocz do zawartości

marcin.monia.bmw

Zarejestrowani
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia marcin.monia.bmw

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. marcin.monia.bmw

    pytanie

    E46 z tego co się orientuję ma inne lampy z przodu i szerszą nerkę. światła z tyłu prawdopodobnie mają białe kierunki ale mogę się mylic
  2. 3) (NAJWAŻNIEJSZE) Poprzednie badania techniczne czyli DEKRA, TUV itd. Jak wiadomo w Niemczech przy badaniu technicznym które odbywa się co 2 lata wpisywany jest przebieg auta. To są dane, które da się sprawdzić i wbrew pozorom jest to najważniejszy czynnik dotyczący autentyczności przebiegu. Poprzedni właściciel najczęściej ma te dokumenty i to nie tylko z ostatniego badania ale i poprzednich. A może ma ktoś więcej informacji w którym miejscu zapisany jest przebieg ewentualnie fotka takiego dokumentu?
  3. Tomek01 te chrowowe listwy są poprostu wciśnięte od góry. Można je wyjąc przy opuszczonych szybach.
  4. A jaki związek ma ta tulejka do wilgoci czyli opadów deszczu?
  5. Mi pomogła wazelina techniczna. Z tą plastikową tuleją w zamku raczej bym się nie zgodził, bo w przypadku gdy pada deszcz u mnie nic nie trzeszczy a jak nie pada to trzeszczy, wiec ta tuleja nie ma większego wpływu. Wydaje mi się a nawet jestem pewny, że to właśnie uszczelki.
  6. marcin.monia.bmw

    awaria

    Czy moze ktoś z forumowiczów wie co jest powodem szarpania samochodem przy puszczaniu sprzęgła szczególnie gdy silnik jest zimny? Złaszcza na biegu pierwszym i słychać przy tym jakieś stuki. Problem pojawił sie od niedawna i mam wrażenie , że to pierwsza powazniejsza usterka w mojej buni. Prosiłbym o kilka podpowiedzi co to może być?
  7. Panowie przyłożyłem gdzieś przednim zderzakiem i popękały mi te kratki w zderzaku. Mam pytanko czy da się je zdemontować od przodu , czy trzeba zdejmować zderzak?
  8. W Mag-Pol BIS w Piasecznie tam ci pomogą i nie zedrą z ciebie zbytnio
  9. Wiem, że było wiele razy ale bez konkretów. N nie odpowiada zupełnie biegowi jałowemu w skrzyni manualnej. W manualu można sobie bez przeszkód wrzucać na luz bez obawy o jakiekolwiek konsekwencje. A połozenie dźwigni zmiany biegów w pozycji N nie jest już takie bezproblemowe. Jest to praktycznie takie samo przełożeni co P z wieloma ograniczeniami, więc poza przejsciem z pozycji R na D nie służy niczemu ikonkretnemu, czy dobrze rozumuję?
  10. Panowie podpowiedzcie do czego tak naprawdę służy przełozenie N w skrzyni automatycznej
  11. Panowie zejdźcie na ziemię. Same wiązki do E39 które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania samochodu to kwota ok 8-10 tyś. Przy takiej przekladce pseudomechanik przerabia i lutuje wiązki elektryczne a póżniej wciska je tam gdzie popadnie a nie tam gdzie byc powinny. Także jak ktoś twierdzi że auto przerobi za 2500 zł. to osobiście gratuluje! W życiu bym takiego samochodu nie kupił. Pozdro
  12. Mercedes na pewno jest mniej awaryjny od BMW. Swiadczy o tym między innymi fakt, że prawie na cały świecie służą jako Taksówki i w większości rankingów niezawodności stoja wyżej w tabeli niż BMW. Ale ja i tak wolę BMW bo dla mnie wyznaczniekim samochodu nie jest jego bezawaryjnośc a raczej wygląd i tu każdy model BMW dystansuje każdego Mercedesa. Pozdro
  13. żadna głowica nie poszła to typowy objaw zapowietrzonego układu. Wymień płyn na nowy odpowietrz dobrze układ i będziesz śmigał dalej co trzecie BMW ma taką przypadłość i to nic groźnego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.