Skocz do zawartości

siara64

Zarejestrowani
  • Postów

    397
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Obecnie Infiniti G37xS 3.7 V6 LPG automat.
  • Lokalizacja
    Nowe Borówko

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia siara64

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. siara64

    gaz w x3 3.0i m54

    Jak dla mnie najlepszym obecnie rozwiązaniem jest duża butla za siedzeniami. Tylko montowana wzdłużnie ,a nie w poprzek jak było w moim przypadku. W ten sposób masz dużą butlę i w miarę funkcjonalny bagażnik , dostęp to kwasa bez przeróbek.
  2. Nie ma w tym nic dziwnego , nie wpadłeś na pomysł ,że gdy jest gorący silnik to płyn odparowuje i nie ma śladu ? Temat wycieku płynu chłodzącego był wielokrotnie wałkowany na forum , wystarczy poszukać .
  3. "wysoka korekta wtryskiwacza" czyli mieszanka zbyt uboga i spalanie stukowe załatwiło 2 tłoki i piękny żółty check nie świecił ? estobar infinity8709 to w takim razie po sprawdzeniu czy nie ma błędów czujników jeszcze korekty paliwowe w czasie rzeczywistym do sprawdzenia , robimy to na rozgrzanym silniku za darmo u siebie lub u kolegi .
  4. Czy któryś z tych mechaników użył multi metra i sprawdził napięcia ? Do tego drugiego od przepływomierza na pewno nie jedz . Co powiedział trzeci mechanik? Temat taki lub podobny był już wałkowany na forum. Zacznij od najprostszego : sprawdzenie kwasa , klem, rozrusznika i podłączenia masy. Takich baboli żaden komp nie wychwyci. Można podłączyć pod kompa , aby wykluczyć uszkodzenia czujników , najlepiej za darmo u siebie lub u kolegi .
  5. Mam taką na sprzedaż , komplet z blendą w kolor silbergrau. https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=31&t=370716#p2682842 Wyjęcie samej listwy z blendy też nie jest proste , czasami siedzi ona mocno więc wymiana całości jest dobrym rozwiązaniem.
  6. Czyli przy niskich obrotach czujesz że jest mocniejszy bo ma otwarta klapkę , a im więcej obr. klapka się zamyka to jest słabszy? To odczucie o którym piszesz to jest po prostu VANOS , bo właśnie przez niego samochód ma lepsze przyspieszenie z niższych obrotów. A jak dla mnie to najmocniejszy jest od 3500 obr./min bo ma wtedy 300 Nm . Jak nie poświęcisz 100zł i nie pojedziesz na hamownie to będą to tylko twoje odczucia.
  7. Dlatego wymiana samego zaworka z klapką za 350zł +robota jest nie warta, bo trzeba wszystko zdjąć, pociąć, wstawić, pospawać i założyć spowrotem. Wymiana na działająca używkę jest lepszym rozwiązaniem. Najlepszym jest całkowita blokada, albo zaspawać klapkę która jest w wydechu i się obraca, albo dociąć kółko i załapać spawem . Jak klapka stoi to kawał ajzola i młotek na pobudzenie. Wtedy wystarczy tylko zdjąć chromowaną dwururkę i jest dostęp.
  8. Heh każdy robi jak uważa. A co tam ma być widać, kto ci patrzy w rurę wydechową. Trzeba się położyć na glebę aby w ogóle zobaczyć cokolwiek, aby znalesć zaworek. No faktycznie zrobienie małej kropki migo matem aby złapało to partactwo. :mad2:
  9. Czyli masz otwartą klapkę na stałe. Więc ją zamknij i zablokuj zaworek fizycznie na stałe. Dlatego nie warto bo spawarką zrobisz to za 5 zł i masz zablokowane na stałe, a ty chcesz wydać 350zł + robota.
  10. Myślę ,że nie warto w ogóle tego wymieniać . Ale jak już tak bardzo chcesz to lepiej kupić komplet z alle drogo https://allegro.pl/oferta/tlumik-wydech-aktywny-bmw-x3-e83-3-0i-8370307717 resztę sprzedasz lub zostawisz sobie na przeszczepy , bo w końcu kiedyś wydech w aucie zgnije.
  11. siara64

    X3 2.5 nie odpala

    Manuala to byś sobie na pych lub lince odpalił. Sprawdziłeś kwasa oaz podstawowe rzeczy miernikiem ? takie jak : v na postoju v przy odpale na obciążeniu ( włączony nawiew , klima , światła) ładowanie altka jak już w końcu odpalił jak nie to do dzieła, bo cykanie to w pierwszej kolejności słaby kwas później poszukaj luźnej lub zaśniedziałej masy : silnik- karoseria , możesz dać dodatkowy przewód i sprawdzić czy będzie poprawa lub daj drugi przewód prowizorkę do rozrusznika co nie będzie łatwe , to jak już od razu lepiej go wyjąć. Bo już nie raz było na forum o głównym przewodzie masy w tych silnikach.
  12. heh ceny zależne od regionu u mnie koło domu kasuje 250zł od szt http://regeneracja-hc.com/cennik/e83-2003-2010/ po negocjacjach płaciłem 220zł od szt , trzy lata temu
  13. Bardzo dobrze korekty właśnie się sprawdza na gorącym.W takim razie wszystko jest ok, problem dotyczy tylko odpalania wtedy gdy silnik jest zimny i potrzebuje dużo powietrza i paliwa. Disę odpuść ona jest odpowiedzialna za pracę na wolnych obrotach słynne falowanie obrotów w M54.Choć ma wpływ na odpał auta. Wepnij się manometrem w listę wtryskową sprawdź ciśnienie paliwa jak przekręcisz zapłon zostaw tak i zobacz czy spada na manometrze. Może być ze regulator nie trzyma ciśnienia i po dłuższym postoju brakuję przez chwilę paliwa przy odpalaniu przez to się telepie. Było na forum jakie powinny być ciśnienia paliwa na zapłonie i podczas pracy silnika , sprawdź rano przed odpałem i potem po trasie. Poszukaj w moich postach są foty bo to sprawdzałem.
  14. He he standard w M54 Na pewno układ dolotowy jest szczelny? Bo w pierwszej kolejności to objaw lewego powietrza. Odłącz przepływomierz i zobacz czy jak odpalisz będzie telepać ? Czy trochę lepiej. Błąd z kompa pewnie się pojawi tylko jeszcze trochę czasu potrzebuje ,wyłapie to jak będzie trwało to dłużej. Bez błędu lub odczytu korekt paliwowych w live data jest to zgaduj zgadula co powie czarodziejska kula. Moja mi mówi ,że to klapka od DISy , więc sprawdź to
  15. kolektor ssący trzeba zdjąć co nie jest fajne możesz też od dołu się do niego dostać trzeba zdjąć osłony , wydech , wał i skrzynie biegów z ATC :D a tak na poważnie chyba lepiej go od dołu dostać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.