Skocz do zawartości

onepablo

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320d 150km 2003r

Osiągnięcia onepablo

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam, miałem "uszkodzonego" kompa w mojej E46 320d 150km 2003r - manual 6b Mechanik (od BMW) wymienił mi sterownik DDE, EWS oraz kluczyk - niestety jak już sam doszedłem komp pochodzi od e46 automat (prawdopodobnie anglik) Zakodował co trzeba było żeby auto normalnie mogło jeździć itp. Lecz mam 2 błędy w inpie 48C3 EGS 1 oraz 4AA3 EGS2 screeny: https://images90.fotosik.pl/56/a8599596ec18aa56.jpg https://images90.fotosik.pl/56/c89f4f278c0495ca.jpg Auto jeździ według mnie ok - nie pamiętam jak było prędzej bo miałem mapę na około 196km około 4 miesięcy i coś się zdupiło po tym czasie, auto nagle traciło moc podczas przyspieszania jakby odcinało moc i odrazu było siwo za mną w momencie tego odcięcia (biały/siwy dym), mechanik zdiagnozował że wina jest w tej mapie, lecz nie mógł jej usunąć, ani edytować była ponoć zakodowana (tuner u którego robiłem mape wylał się na mnie, brak kontaktu tel, w warsztacie ponoć go nigdy nie było itp.) więc mój mechanik postanowił wymienić kompa dodam, że zostały sprawdzone wtryski (wymienione na nówki - efekt ten sam), sprawdzenie przelewów wszystko idealnie, kompresja idealna, turbo ok. Problem jaki mam od wymiany kompa to: - obroty na jałowym, jak i na każdym biegu max 4tyś. (po wyżej 3,5 tyś już nie ciągnie) - nie działa tempomat (prędzej działał) - włącza się bo zapala się kontrolka - wydaje mi się, lecz jak pisałem prędzej nie pamietam jak miałem na serii - auto jest trochę przymulone Przeczytałem "cały" internet - praktycznie nic się nie dowiedziałem, po za tym że problem mogę rozwiązać wgrywając nowego softa Mam wszystkie programy: Inpe NCS Expert bmw coding tool winKFP w NCS zakodowałem wszsytkie moduły na nowo w BMW coding tool zaktualizowałem sp-daten e46 v50.2 oraz winKFP w winKFP mam wszystkie numery do kodowania - lecz do wyboru mam kilka DDE - 502 503 504 (jak dobrze pamiętam) Chciałbym prosić kogoś ogarniętego kto robił już to i wie o co chodzi o instrukcje jak zaktualizować DDE jakie wybrać numery itp - akurat tego nigdzie nie mogę znaleźć i nie mam pojęcia jak to zrobić (wiem że muszę mieć aku podpięte pod prostownik itp) Proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem, albo zna rozwiązanie tego problemu. dołączam screeny z inpy o wszystkich informacjach jakie pokazuje inpa na temat auta sterownika itp. https://images90.fotosik.pl/56/191f9e09ed7fa3ed.jpg https://images92.fotosik.pl/57/9c9525b94e5fa67e.jpg https://images92.fotosik.pl/57/ad307056c5925214.jpg dodam jeszcze ostatnie numery VIN auta: PJ53612 z góry dziękuje za pomoc
  2. onepablo

    Licznik LED lifting Ramki

    ile taki bajer kosztuje ?
  3. te ze zdjecia powinny pasowac do m paka ja jak zmienialem na m paka a mialem czarne to musialem na te biale zmienic bo pod czarne nie pasowało
  4. a jakie masz zarówki ? jak ledy to moze tak byc. sprawdz czy wszystkie swiatla działają na 100%
  5. onepablo

    Jakie wycieraczki do e46?

    Panowie kupiłem wycieraczki z Biedronki (były ostatnio w ofercie) po 10zł 550mm i 500mm jak narazie sprawują się lepiej niż te z Bosha po 50zł za sztuke.
  6. musisz kupic specjalna ramke pod klimatronik kosztuje okolo 300zl poszukaj na realoem
  7. miałem identyczny przypadek zeszłej zimy, po postoju przez całą noc kręcił z minute żeby zapalić, aż któregoś dnia padł aku, kupiłem nowy i to samo. a w czasie pracy 8h postoju na parkingu odpalał praktycznie za pierwszym razem. Jak masz inpe to sprawdz błędy, ja miałem niestety błąd od 4 świec czyli na 99% spalony sterownik świec + 3 świece spalone, Wymieniłem na nowy sterownik i 4 nowe świece i zobaczymy jak w tym roku ale przypuszczam że nie będzie problemu.
  8. 400km tygodniowo to można na różne sposoby interpretować, dziennie mozesz robić 50km a w jednym 100km. Im dłuższa trasa tym lepiej bo na czestych ale krótkich może być problem z doładowaniem. Ja mam 85Ah 800A Varta od roku i nie mam problemów, takżę 96 powinnien też dać rade PS. Ile daleś za niego, jesli można spytać ?
  9. miałem ten sam problem ale 320d wymiana tłoczków (cały zestaw naprawczy) koszt okolo 50zl + nowy płyn hamulcowy i teraz jest idealnie cały zacisk przy takiej operacji nalezy dokladnie oczyścić np wiertarka ze szczotką drucianą ewentualnie piaskowanie (ale to większe koszta)
  10. miałem to samo, nawet po ustawieniu geometrii, wina była taka że miałem opony przód 225/40/18 tył 255/35/18 wróciłem do 205/55/16 i już jest ok Pan na geometrii powiedział mi że to normalne przy takich oponach jest szeroka i na nierównościach auto myszkuje szukając "prostej" "równej" drogi. wydaje mi sie że to też przyczyna napędu na tył, w przednio napędowcach przód wyciąga cię z nierówności i tak tego nie czuć.
  11. ja wymieniałem na ten dedykowany i mam zamiar wymienic rure od egr intel - trzeba dorobić mocowanie, z jakiś kątowników, rury w zestawie pasują ale nie wsadzisz ich w weże bo mają orginalnie na koncach takie metalowe obejmy zeby pasowaly pod ori intel. Kątówka nacinasz węża w miejscu tych metalowych obejm i zchodzi a potem ta rura z kwasówki która jest w zestawie wkladasz głęboko w ori węże i zciskasz mocno i gra. co do węża od egr ten górny to ponoć pasuje kolanko 45stopni fi 57mm, dolnej nie sprawdzałem to nie wiem. przed montażem polecam zakupic obejmy w sklepie takie uniwersalne na wszelki wypadek bo te od FMIC to o kant du.. rozbić, nie mogłem z chiny zalożyć przy wejściu do intela, a jak już mi się udało to pękła.. Pamiętaj zeby każde łączenie dobrze zcisnąć obejmą bo podczas pierwszej jazdy możę zleciec przez wysokie cisnienie.
  12. onepablo

    E46 320d branie oleju

    czyli sam seperator wymien jeszcze ta cala góre która odpowiada za odpowietrzanie
  13. onepablo

    320d radio?

    a ja ci polecam chinczyka z allexpres Radio 2din dedykowane do e46 na androidzie, jakbym miał teraz wybierac zwykle radio czy ten chinol zawsze bym kupil chinola, bardzo ladnie gra, nie muli masz dostęp do wszytkich aplikacji, youtube, google maps, laczysz tel bez BT i masz zestaw glonomowiacy. uzywam je od roku i smiga idealnie. na allegro tez mozesz go kupic cena okolo 1300zl http://allegro.pl/android-6-nawigacja-gps-radio-dvd-bmw-e46-3g-wifi-i6875981709.html
  14. onepablo

    Odpływ oleju z Odmy - 330d

    Olej zostanie w tanku a opary wrócą do dolotu
  15. onepablo

    Odpływ oleju z Odmy - 330d

    Olej idzie w dolot. Rura od przeplywki do turbo ma dodatkowe wejście to jest to od odmy. Tanka musisz założyć właśnie na to wejście z odmy i dolotu. Jeden wąż idzie z odmy do tanka a drugi z tanka do dolotu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.