Skocz do zawartości

gonzolak

Zarejestrowani
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 LCI, N47, 177km
  • Lokalizacja
    Nowy Sącz

Osiągnięcia gonzolak

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Dzieki panowie. Czyli odpuszczam ten zderzak. Nie moge znalezc sensownej uzywki. Czy warto zainteresowac sie zderzakiem z polcaru czy to smientnik??
  2. Witam! Czy uszkodzenia jak na zdjeciu kwalifikuja zderzak do wymiany? Chcialbym aby bylo to zrobione zgodnie ze sztuka bez jakiejs rzezby poniewaz auto mam cale w oryginale. Czy ratowac to czy moze kupic na allegro zderzak polift i to pomalowac? Jak myslicie?
  3. Update : Magiel euro zalozony. Numery udalo mi sie znalezc identyczne. Jedyna rozbica dwa miesiace w dacie produkcji. Po zalozeniu nawet bledu nie bylo na desce. W inpie wszystko na zielono zero bledow. Przejechalem narazie kilka km od warsztatu do domu ale wszystko smiga jak przed awaria. Takze dla potomnych szukajcie magla euro nie bawcie sie w silniczki bo euro itak nikt bez magla nie sprzedaje a reszta na allegro same angliki ktore nie da sie odpalic u nas.
  4. Ten watek na CT zalozyl czlowiek ktory mi to flashowal/programowal:) Probowalismy roznych kombinacji w wtyczce. Dziwna sprawa bo na rysunkach ktore mi wyslales zielony i zolty byle zamienione pinami u mnie w wtyczce. Probowalismy aroznych kombinacji wszystkie daja objawy jak bez kombinacji tj. trzepie kierownica lewo prawo. Wiem ze sam silniczek wystarczy ale na allegro samych silniczkow euro ja nie widze a po przygodzie z tym ktory mial identyczne numery jak moj nie bede ryzykowal drugiego anglika. Magiel ma jasne oznaczenia LA , RA i wyglad wiec raczej pewniak:) Przez zabawy jestem poltorej tygodnia bez auta a zyc sie bez auta nie da:P
  5. No niestety ale miales racje. Flash EPS nic nie daje. Dalej kierwnica urywa reke. Probowalismy zamienic te kable we wtyczce od czujnika skretu ale rowniez to nic nie daje. Trzepanie ustepuje po odlaczeniu tej wtyczki ale zaden to sukces:) Pogodzilem sie z tym faktem i szukam magla euro. I tu prosze o porade. Co z tych akucji osobiscie zaryzykowalibyscie zakupic: https://allegro.pl/oferta/bmw-e87-e90-e91-przekladnia-maglownica-6785267-01-8319627628 https://allegro.pl/oferta/maglownica-bmw-e90-e91-2010r-7806974285-8313890733 https://allegro.pl/oferta/bmw-e87-e90-x1-maglownica-przekladnia-la-6788741-7773021182 https://allegro.pl/oferta/bmw-e90-e87-e84-maglownica-la-6792941-7571881027 https://allegro.pl/oferta/bmw-e87-e90-e91-maglownica-przekladnia-la-6793453-7593852123 Zal mi starego magla bo byl ideal tylko ten j***e wspomaganie. Ehh.
  6. Wprawdzie w E90 ale ten sam objaw. Flashowanie sterownika nic nie daje. Ja juz sie pogodzilem i szukam magla UE :)
  7. Sliniczek wymieniony i ... niby numery identyczne wiec wszystko wskazywalo na wersje wuropejska ale niestety jest doklafnie to samo co na filmiku ktory wkleiles. Pewnie anglik. Probowalem ispa d czujnik kata skretu. Jest ok idealnie jak ma byc. Laczy sie rowniez ispa d z eps ale po awarii sie nie dalo wiec ok. Niestety objawy jak na filmiku wiec nie moge end out ustawic bo rece mi polamie:). Co teraz ?? Znalazlem watki gdzie ludzie anglika w e90 uzywali wiec wydaje mi sie ze jeat to mozliwe. Da sie to ogarnac?? Jutro ma facet podjechac ale twierdzi uparcie ze sie nie da ale caly czas mowi o doswiadczeniach z f10 i f30 a tam anglika napewno sie nie da ogarnac. Pomocy!
  8. Witam! Podejrzewam, ze padl mi silnik maglownicy. Sam uklad kierowniczy chodzi idealnie, ot pewnego dnia wyskoczyla ikona kierwonicy z wykrzyknikiem i brak wspomagania. Przy podlaczeniu do kompa nie wykrywa modulu EPS. Poczytalem i wychodzi na to ze padl silniczek. Zamowilem taki ktory ma najbardziej zblizone numery na allegro : Czy po przekladce musze cos jeszcze kodowac/programowac? Czy powinno dzialac bez zabawy? pozdrawiam
  9. Jestem po naprawie. Dla potomnych : winowajca pompka sprzegla. Po dokladnych ogledzinach wysprzeglika - czysciutko bez wyciekow, pompa sprzegla - czysciutko bez wyciekow. Gdzies jednak wyczytalem ze pompka moze miec wyciek wewnetrzny i wtedy nie bedzie widac na zew. wycieku a plyn bedzie wracal sie do zbiorniczka. Po wyjeciu pompki tlok troszke twardo chodzi i zacinal sie w pozycji calkowicie odblokowanej (tzn. zacinal nie zacinal trzebabylo uzyc wiekszej sily niz przy nowym zeby sie wrocil). Po wymianie pompki problem zniknal i o dziwo sprzeglo troche wyzej lapie :)
  10. Witam! Pacjent: E90 LCI 320d 2008. Przebieg: 125 tyś. Sytuacja wyglada nastepujaco: Pedał sprzegla działal zawsze idealnie. Zmiany biegow bez najmniejszych problemow. Nawet jedynka idealnie wchodzi a wiem, ze ludzie maja z tym problemy:) Wczorajszego dnia podczas dluzej jazdy nagle na swiatlach nie mam pedlau sprzegla (pedal w podlodze) . I tu sie dziwna historia zaczyna: wszedzie gdzie czytalem to ludzie mogli noga/reka podniesc pedl spowrotem do gory. U mnie twardy jak skaly w wcisniety w podloge - nie da sie go podniesz do gory, Wylaczenie silnika : ok teraz juz mozna i dojazd do domu bezproblemowy. Na drugi dzien start z domu i powtorka z rozrywki. Co najdziwniejsze to pedal idzie do podlogi sam (bez jego naciskania !!! - powolutku "pcha" go do podlogi). Wylaczylem auto - podnioslem reka pedal. Wlaczylem ponownie i idealnie wszystko dziala ale do poki nie wyjasnie co jest przyczyna nie ruszam sie autem. Poczytalem troche i winowajcy : - malo plynu hamulowcego (u mnie 3/4 stan w zbiorniczku , sam zbiorniczek jak i plyt czysciutenki - chociaz auto mam od roku i niewiem kiedy poprzedni wlasiciel wymienial) - pompa sprzegla (brak wycieku na dywanik) - wysprzeglik (do sprawdenia ale wtedy bylby chyba wiekszy brak plynu w zbiorniczku). Co myslicie?
  11. U mnie znow problem jest innego typu. Szarpanie przy ruszaniu z jedynki wystepuje tylko i wylacznie na nagrzanym silniku (przewaznie po dluzszej trasie takiej min. 100-200 km a i tez nie zawsze). Na zimnym oraz po trasach 20-100 km - idealnie. Dodawanie gazu nic nie daje jeszcze powiedzialbym, ze zwieksza szarpanie. Zmiany nawet przy minimalnym toczeniu sie auta - fabryka. Jakies pomysly ??
  12. Wiecej mitow niz w tym watku to dawno juz nie czytalem. Opowiesci o zlych dieslach np.: - bardzo glosny (szczegolenie w miescie) - Od zawsze mialem benzyne prywatnie( z przyzwyczajenia i stosunkowo krotkich pokonywanych odcinkow), natomiast sluzobow chesto jezdzilo sie klekotem i albo w wieku trzydziestu paru lat utracilem sluch albo dalej powtarzane są utarte od lat mity - Diesel musi być glośny. Po prywtanej przesiadce na E90 rocznik 2008 177km 320D jestem w szoku ! jak cicho to chodzi. W kabienie to jak radio bardzo cicho jest ustawione to praktycznie nie slychac. Czasami nawet go nie uruchamiam zeby slyszec czy wszystko ok chodzi. Moze koledzy przesiadaja sie z jakis mega wypasow i nie potrafia docenic wyciszenia i kultury pracy e90 i nowyszch f30. Polecam dla odmiany przejechac sie dieslem innych marek ehhehe Owszem na postoju jak wysiadze sie z auta to slychac ze v8 to nie jest :P ale bez przesady. - odpalanie w zimie . Osoby piszace tego typu opinie albo diesla po 1999 nie mialy albo jakiegos pazdzierza nie sprawnego technicznie. Moje 8 letnie E90 w gorach przy mrozach -25 odpala za pierwszym !!! razem.
  13. Gubin i....wszystko jasne:) Niewiem ile juz czytalem historii nt. aut z tego miejsca hehe
  14. Niewiem jak dlugo chcesz jezdzic przed zrobieniem porzadku z wykodowaniem , ale u mnie ten czujnik wg. ispy nie dzialal od 16 tys km i oprocz zapachanego dpf-u zadnych problemow nie zauwazylem, a katalizator od nowosci jeden czyli ladnych pare lat jest.
  15. Niewiem czy miedzy M47 a N47 jest taka przepasc , czy moze ja juz calkiem zdziadzialem i jezdze emerycko ale wyniki spalania strasznie duze wypisujecie. U mnie teraz przy -15 stopni mam spalanie 4.8 - 6.2 maks (miasto + trasa) ok. 40 km w jedna strone. Opony owszem malenstwa 16 cali ROF. Ciekawe co bedzie w lecie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.