Skocz do zawartości

yogofon

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61 530d Lci

Osiągnięcia yogofon

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Moje auto to f11. 525d. 2011 rok. Sprawdzałem Inpa parametry i jedna rzecz mnie ciekawi. Mianowicie parametr akumulatora jest na minusie cały czas. Czy tak powinno być? Dołączam zdjęcie. I drugie pytanie czy inpą można sprawdzić korekty wtrysków w moim aucie. Bo nie mogę tej opcji znaleźć https://zapodaj.net/09eea80d72e08.jpg.html
  2. Tak przemyte właśnie zmywaczem do hamulców. Jeździłem autem i nie slychać żadnych niepokojących dźwięków. Co dalej mogę sprawdzić? I co z.tymi kilometrami przy błędach? Miał ktoś taki przypadek?
  3. Witam. Dziś sprawdziłem zawory vanosów-były czyste. Przeczyściłem czujniki wałków wydech i ssący. Jeden był już chyba wymieniany bo jest ze startym napisem. Łańcuch przez wlew oleju sprawdziłem- nie jest luźny. Co dalej można sprawdzić, co wykluczyć. Jeszcze jedna sprawa. Auto ma na liczniku około 148 tyś km przejechane a przy błędach widnieje przebieg około 117 tyś. Dlaczego tak jest. Dodam że są to świeże błędy.
  4. Dzięki. Dziś coś popatrzę. Czekam również na inne podpowiedzi
  5. Koledzy nikt nie pomoże. Czy może to być od starego wyciągniętego łańcucha rozrządu? Przeważnie jak czytałem w innych wątkach to pojawiał się ludziom błąd od jednego wałka. Wtedy wymiana czujnika pomagała. U mnie są blędy od dwoch wałków więc myśle że dwa czujniki się ne popsuły w jednym czasie tylko że jest inny problem. Podpowiedzcie co sprawdzać na początku
  6. Witam. Podłączę się do tematu jeżeli to nie problem. Auto z jakim problem to bmw e90 318i z 2006 roku. Inpa pokazuje błędy wałka ssącego i wydechowego. Po kasowaniu nie wracają odrazu tylko po jakimś czasie. To co ja zauważyłem z jazdy to jak dla mnie za mało mocy. Raz po nocy auto ciężko miało odpalić. Od czego zacząć. Gdzie szukać problemu. Ponieżej fotki z inpy https://zapodaj.net/2dfbe68041e48.jpg.html https://zapodaj.net/7f7b34e280302.jpg.html https://zapodaj.net/c3fad158ccd87.jpg.html https://zapodaj.net/5539576216835.jpg.html
  7. Witam koledzy. Gdzie wymienię łańcuch rozrządu i zregeneruję turbinę. Auto 530d lci 2008 rok. Szczecin lub okolice?
  8. Temat stary ale sam z tym walczyłem, nie trzeba nic wypalać ani wycinać jeżeli auto działa dobrze. Wystarczy disem zrobić procedurę wymiany filtra dpf. W każdym bmw przy przebiegu ponad 200 tyś pojawia sie ten komunikat żeby zgłosić się do serwisu celem sprawdzenia dpf. Także komputer i można samemu sobie to ogarnąć. Moja 5 tka przejechała po tym 40 tyś i nadal zero problemu
  9. No u mnie podcisnienie jest raczej odpowiednie gdyz ten zawor z innym numerem otwiera odrazu egr do konca az spaliny przyduszaja auto. Moze musi byc zawor z identycznym numerem, myslalem tez ze trzeba dopisac do auta ten zawor podcisnienia bo jest na nim podobny kod jak na wtryskach , ktory sie dopisuje do auta. Ktos cos jeszcze podpowie, bład wrzucilem na pierszej stronie.
  10. Podciśnienie powinno być takie że lekko zasysa palca jak przyłożysz, bynajmniej u mnie tak jest. Jeżeli takie podciśnienie nie rusza Ci egr-em to raczej niesprawny egr. Ja ściągałem rurę plastikowa która dochodzi od intercolera do egr. Odpal auto i tam będziesz widział jak egr pracuje.
  11. Krisstow zawór podciśnienia działa jak nazwa mówi na podciśnieniu czyli musi zaciągać powietrze. maniek21112 jutro zrobię zrzutkę z inpy, to myślę że będzie można coś wywnioskować. Znalazłem fotkę z telefonu z błedem https://zapodaj.net/7befcd0debaea.jpg.html
  12. Witam, jeżeli mogę to dołączę się do tematu. Też mam problem z egr. Napiszę co zaobserwowałem sam. Egr wyczyszczony i przy wciskaniu chodzi normalnie. Gdy zaciągam podciśnieniem też tłoczek chodzi i trzyma-nie opada. Gdy odłączę wężyk od egr to nie ma w nim podciśnienia,do zaworu dochodzi podciśnienie a dalej do egr już nie. Kupiłem inny używany zawór ale z innym numerem (sprzedawca mówił że są one zamienne 7.22796.00). Gdy go podłączę to działa bo podciśnienie z niego idzie na egr ale owiera on mocno egr aż tak, że auto się dusi jakby spalinami. Wszystko sprawdzane na postoju. Stary zawór ma numer 7796634. Inpa pokazuje błąd egr, w wartościach mierzonych ilość zadanego powietrza około 300 jednostek a wartość zmierzona waha się 450-500 jednostek. Filterki przy zaworkach wyczyszczone. Proszę o podpowiedzi co dalej sprawdzać i co można wykluczyć. Ja podejrzewam dalej zawór podciśnienia sterujący egr-em.
  13. U mnie nie działa razem. Przed chwilą sprawdziłem. Ma tak samo disa i inpę starą na wmware i teraz doinstalowałem nowszą inpę tak jak mówiłeś bezpośrednio na systemie. Jak chodzi wmware to nowa inpa nie wykrywa kabla.
  14. Ok dziś tak zrobię. Jeszcze pytanie czy jak np. będę robił wypalanie dpf przez disa a inpą kasował błedy. Czy można dwóch programów jednocześnie używać. Nie ma jakiegoś konfliktu?
  15. Witam. Z disem już sobie poradziłem ale znowu w inpie mam problem z połączeniem z silnikien. Mam 3 litry diesel po lifcie. Potrzebuję do szybkiego kasowania błedów. Podejrzewam że ta inpa jest stara i w tym problem. Instalowałem gotowce od Trandolf. Podpowie ktoś co zrobić żeby się połączyć z silnikem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.