Skocz do zawartości

Prezespozdro600

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    W39 520i 2000

Osiągnięcia Prezespozdro600

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. objawy: maksymalna prędkość 87 km na godzinę, jak z górki jadę szybciej to mnie hamuję samo, do 2 tysiecy obrotów strasznie wariuje, skaczą obroty i jak ruszam to zaczyna się dusić. Po ponownym odpaleniu silnika gdy błędu nie ma jest wszystko ok
  2. Witajcie, temat już pewnie nie raz wałkowany. W piątek, tj 21.10.2016 zakupiłem e39, wszystko było git. Jakoś od 2-3 dni zaczyna się z nią dziać coś dziwnego. Zazwyczaj rano po nocy jak odpalam becie to wyskakuje błąd silnika i EML. @ razy wystarczyło zgasić i odpalić i błąd gasł, ale nie dzisiaj. wyjechałem na trase na tym błędzie (nie wiem czy zrobiłem dobrze czy źle), błędy paliły się ciągle, co 1-2km zatrzymywałem się i gasiłem auto, po chwili odpalałem i błąd nie znikał, dopiero po przejechaniu jakiś 20km błąd znikł ale błąd silnika dalej się palił. Gdzieś doczytałem, że to błąd przepływomierza, prawda? To jest mój pierwszy samochód, jestem młodym kierowcą i na mechanice się nie znam za bardzo. Możecie mi opisać co to jest za błąd, jak go zlikwidować, ewentualnie co wymienić aby wszystko było git? Wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.