Skocz do zawartości

Rudy83

Zarejestrowani
  • Postów

    255
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 2005 N52B25 M-Sport Manual Mystic Blue (A07) + LPG (Qmax OBD/Solo Gold/KME Gold)
  • Lokalizacja
    Nottingham
  • Zawód
    Buyer / Kupiec

Osiągnięcia Rudy83

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Zacznij moze od resetu adaptacji i sprawdzenia korekt na bankach a takze czasow wtryskow na cylindrach. Filtr wymieniony? swiece OK? cewki git?
  2. wymien tez sondy. maja zywotnosc okolo 200tys km.
  3. poszukaj na jutupie. ogolnie to latwa robota nie jest.
  4. Hello! Kompresor klimy naprawiony jak pisalem wyzej. :lol: :lol: :wink: :wink: Teraz lozysko od alternatora siadlo... :mad2: No mechanicy to tu sa galanci. W sobote jade dac im w morde bo naprawili flexi w wydechu pasta do zaklejania dziur! i wzieli od mojej laski za to £120! Na szczescie znalazlem chyba innego mechanika. Nie jest takim co szybko chce czesci wymieniac! Suma sumarum - przy kazdej wymianie kompresora czy nabijaniu klimy trzeba miec na rachunku ile wyszlo a ile dali oleju / czynnika. :!:
  5. Rudy83

    N52 niedogrzany silnik

    Kasowalem selektywnie. Chwilowo temperatura jest jak jej sie podoba. Silnik mysli po prostu ze jest gnojony bardziej niz jest. WG mnie jest to cos zwiazane z czujnikiem stuku lub sensorem na wyjsciu z silnika.
  6. OK. Pompa miala za malo oleju i brakowalo 120 czynnika chlodzacego. Juz naprawione. Godzine jazdy pozniej poszlo chyba lozysko na alternatorze - przynajmniej regulator sie naprawil! Dzis rano znalazlem auto w bajorze bo rozwalilo rure od chlodzenia... Mam dosc...
  7. Przykro mi ale musze sie wpiac pod temat - Czy taki korek moze powodowac wzrost cisnienia w ukladzie? Wywalilo mi waz... N52B25
  8. Rudy83

    N52 niedogrzany silnik

    To co opisujesz to nie jest problem tylko naturalne zachowanie tego silnika, temperatura zmienia się zależnie od potrzeb w zakresie 75-110 stopniNaturalnie, lecz przy dużym obciążeniu silnika ma obniżać temperaturę przez szybkie otwarcie temostatu (dzięki wbudowanej grzałce) i zwiększeniu obrotów elektrycznej pompy wody, a przy delikatnej jeździe trzymać wyżej w granicy 100. Na Pb jak bym nie jezdzil - 74-84. NIe wiem czemu czasem po resecie adaptacji wraca wszystko chwilowo do normy. Mysle, ze to moze miec zwiazek z czujnikiem stuku. Juz wiecej nie szukam tego. Mam dosc i sie poddalem.
  9. Rudy83

    N52 niedogrzany silnik

    To co opisujesz to nie jest problem tylko naturalne zachowanie tego silnika, temperatura zmienia się zależnie od potrzeb w zakresie 75-110 stopniNa Pb temperatura w miescie przed wymiana oleju byla 74-84 stopnie. Na autostradzie tez. Jesli zrobie jeszce ze 100Km na Pb to wiecej niz 84 nie bede widzial. Na LPG trzyma okolo 97stopni i spadki sa tylko jak mu pocisne po czym temperatura wraca do 97 w ciagu minuty 2ch. Na obu paliwach powinno byc takie same zachowanie wg mnie.
  10. U mnie po zatarciu pewnie nie wymienili... Nowa sprezarka zaczela wydawac dzwieki od razu po montazu. Pojechala do Nissens i oni po sprawdzeniu mowia ze jest 100% sprawna. Tak czy inaczej dali mi nowa - i ta to samo teraz zaczela robic wiec jutro jade do siedziby Nissens i maja na to zerknac. Szukalem skraplacza ale tylko z neta moge zamowic. Wiec to zrobie i wymienie. Olej byl wymieniany mo mowili wiez zakladam ze jest czysty. Co do luzu - po niecalych 10 kilometrach? to raczej malo prawdopodobne. Wiec mysle, ze moze pompa od wspomagania? krecilem kiera ale nic nie widac by bylo z nia nie tak.
  11. U mnie ladowanie okolo 15.2... czy wlacze odbiorniki czy nie to raczej stale. chwilami spada do 13. Alternator lub regulator. Alternator moge kuic kompletny. Samego regulatora jeszcze nie znalazlem w normalnej cenie..
  12. Rudy83

    N52 niedogrzany silnik

    U mnie w tej chwili (manual) Po wymianie oleju i uszczelek kolo filtra + plukanka - temperatura jest czasem 74 a czasem 97! Na trasie 102. Wystarczy, ze odbije na zjazd i sie zatrzymam na swiatlach wali w dol do 74. Pozniej - roznie raz spada raz rosnie, az w koncu wali w dol i siedzi na okolo 80 zeby niespodziewanie sie podniesc do 97. Ale to tylko na Pb. Na LPG nie ma problemu... Jutro obadam, gdzie jest wpiety reduktor bo moze byc tak, ze czujnik temp widzi wode schlodzona przez gaz na powrocie. Bede grzebal w inpa to tez sprawdze temperatury na czujnikach.
  13. W chwili obeznej wszystko wydaje sie byc akceptowalne jak klima chodzi. Jak nie chodzi to wyje cos jak zatarta rolka. Skraplacz nie byl wymieniany - bo nie wiedzialem ze trzeba a mechaniory nic nie wspominali na ten temat. Kupie wymienie. Jesli chodzi o caly servis i wartosci - ja nie mam pojecia bo auto bylo u mechanika a ja w robocie. Mowia, ze czyscicli system, olej uzupelnili ile trzeba wg Autodata itd. Cisnienie sprawdzali - jego spadek po nabiciu klimy. Taktez poczatkowy problem zniknal i zmienil sie w nowy koszmar! Teraz klime musze miec wlaczona caly czas.
  14. No i niestety tez mam podobny problem. Chcę używać możliwie dobry olej, ale okazuje się, że silniki z systemem valvetronic są dość kapryśne, a na tym niedobrym Castrolu pracują dość ładnie. Co do wysokiej tem. zapłonu mobil1, miałem na myśli to, że wydawałoby się na tej podstawie, że użyta baza olejowa jest wyższej jakości niż w Castrolu. Mam Shell AM-L 5w30 i chodzi bardzo ladnie. Nie zauwazylem zeby chodzi glosniej czy cokolwiek. Poza tym ten smar ma lekkie wlasciwosci czyszczace ponoc a takze LL04. Teraz kupilem Petronas Syntium 0w40 i mam nadzieje, ze bedzie tez OK. Ma taka specyfikacje jak Valvoline Synpower 0w40. Pelny syntetyk ze specyfikacja LL01. Zobacze we wtorek jak odbiore auto - bedzei wymiana oleju czyli plukanka AR2820, Filtr + przelanie czystym 5w40 na 15 minut, spuszczenie i zalanie docelowego oleju + filtr.
  15. Nix2 widze ze masz tak samo szczesliwe auto jak i ja :duh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.