Skocz do zawartości

pikar133

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 318 IS

Osiągnięcia pikar133

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. ok zawór disa ogarnięty, jest podłączony działa ale problem z falowaniem pozostał, w aucie wymieniono przepływomierz TPS, czujnik temperatury, czujniki wałka, krokowy, sondę lambda, czujnik spalania stukowego, kable świece. na zimnym silniku jest w mirę ok lekko mieli wskazówka się rusza 1-2 mm i słychać, że źle chodzi, na ciepłym się zaczyna od 200 do 1100 obr czasem nawet zgaśnie, auto miało kiedyś gaz który za bardzo się tam nie nadawał starej generacji i został już wcześniej wyciągnięty, w kolektorze ssącym jest otwór zaraz za przepustnicą, jeżeli wyciągnę zaślepkę z tego króćca to auto chodzi w miarę ok, czuli jak dostaje lewe powietrze, czy mapy paliwa mogę się po prostu rozjeżdżać, albo ktoś mógł tam wcześniej grzebać ? ?
  2. Dzięki widziałem to już, ale nie byłem w 100 % pewny, czyli to powinno sterować zaworem disa, ale ktoś wywalił całość i jest tylko klapka w kolektorze trzeba będzie skompletować całość :( widać że auto jest po jakimś magiku który coś chciał zrobić, ale nie bardzo wiedział co i jak ... jeszcze długa droga przede mną do ogarnięcia auta
  3. Dzięki to już jakiś trop Czyli powinienem szukać przy listwie wtryskowej wejścia na podciśnienie ? masz może jakieś zdjęcia albo możesz pokierować gdzie tego szukać z której strony ?
  4. W E36 1.8 IS m42b18 na kolektorze ssącym od spodu jest wyjście na podciśnienie, gdzie to powinno być połączone i jak bo u mnie jest tylko kawałek przewodu i jest zaślepiony ,auto generalnie ma moc tak mi się wydaje ale strasznie faluje na obrotach, i szukam przyczyny, krokowy sprawdzony działa, sonda pokazuje dobre wartości, czujnik położenie przepustnicy też ok, przepływomierz zamieniony i dalej to samo, połamany był czujnik spalania sutkowego w poniedziałek będzie nowy i zobaczę co dalej, Kable nie oryginalne, zamówiłem już nowe, świece są czarne okopcone i mokre wydaje się od benzyny, dolot szczelny. Macie jakieś pomysły oraz co z tym przewodem podciśnienia ?
  5. Siemanko, szukam kogoś z Wrocławia i okolić, potrzebuje sprawdzić krokowy w e36 1,8 IS. Może ktoś ma w okolicy i mógł by udostępnić. Kupiłem pierwszą betkę i nie mogę poradzić sobie z falowaniem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.