Witam Zwracam się z prośba o pomoc w zdiagnozowaniu usterki w F11 520i (N20B20) 2012r. Auto po uruchomieniu na zimnym i spadku obrotów do nominalnym (700-800 obr/min) zachowuje się jakby wypadał mu zapłon - delikatne przerwy w pracy. Silnik wyczuwalnie "wibruje". Opóźniona reakcja na gwałtowne wciśnięcie gazu, rura wydechowa jest mocno zaczerniona ( bogata mieszanka ?). Auto normalnie przyśpiesza W silniku zostały wymienione: - kompletny rozrząd wraz z napędem pompy oleju - wszystkie cewki - wszystkie świece - termostat - olej - płyn chłodniczy - filtr powietrza Sprawdziłem również : - nieszczelności w dolocie ( brak) - wyczyściłem przepływomierz - sprawdziłem przepustnicę ( czysta) Diagnozowałem auto Istą - brak błędów ... Skłaniam się ku diagnostyce układu zasilania paliwem a dokładniej poprawną pracą wtryskiwaczy. Co Wy na to ? Czy ewentualne korekcje wtryskiwaczy na "-" czy "+" mogą świadczyć o kończącym się wtryskiwaczu ? Gdzie to sprawdzić w ISTA? Jak kodować wtryski w Ista ? Pozdrawiam