Skocz do zawartości

Damian63

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia Damian63

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Temat ten nie był poruszany nigdzie... Owszem była poruszana przebudowa na M3 stosując komplet czesci w tym błotniki od M3 ale na stronie nie ma żadnego tematu poświęconego dopasowaniu- zwężeniu zderzaka przód od M3 do E92 z podstawowymi błotnikami... Interesuje mnie jedynie czy ktoś tego próbował i czy jest to wykonalne... Naprawdę na forum nie ma żadnego blacharza ? Lub osoby, która tak próbowała zrobić ?
  2. Może w końcu w tym temacie uda mi się trochę więcej dowiedzieć :). Widzę, że poruszony został temat przeróbki wizualnej E92 na wersję M3. Chciałem się dopytać o ewentualną możliwość dopasowania zderzaka przedniego od M3 do E92 coupe ze standardowymi "wąskimi" błotnikami. Jak wiemy wersja M3 posiada szersze błotniki i w tym miejscu pojawia się utrudnienie. Spotkałem się jednak z opiniami, że wykonalne jest dopasowania zderzaka od M3- blacharz (cięcie, podcinanie zderzaka ? tak aby go zwęzić). Czy ktoś już tego próbował ? jest to wykonalne ? a jeśli tak to jak bardzo trudne ? czy dobry blacharz dałby sobie z tym radę. Wydaje mi się, że takie rozwiązanie sytuacji byłoby korzystne, nie jest wymagana głębsza przebudowa karoserii (szczególnie cięcie i poszerzenie błotników z tyłu). Pozwoliłoby to również na zrezygnowanie z kopi zderzaka M3.
  3. Podejrzewam, że chodzi o to E91 zmienione w M3. Ono jednak nie jest odpowiedzią na moje pytanie, ponieważ w tym BMW błotniki zostały wymienione na te od M3. Ja natomiast chciałbym się dowiedzieć o możliwość "docięcia" zderzaka przedniego od M3 do E92 ze standardowymi błotnikami.
  4. Można prosić o jakiś link do tej galerii ?
  5. Odrębny temacik mi zamknięto więc będę próbował tutaj, może w końcu się uda :) Widzę, że padło już wiele pytań o możliwości dopasowania elementów od M3 do E92, nikt jednak nie poruszył jeszcze jednej możliwości, o którą zapytam a która byłaby chyba mało inwazyjna. Mianowicie chciałem się dopytać o ewentualną możliwość dopasowania zderzaka przedniego od M3 do E92 coupe ze standardowymi "wąskimi" błotnikami. Jak wiemy wersja M3 posiada szersze błotniki i w tym miejscu pojawia się utrudnienie. Spotkałem się jednak z opiniami na temat właśnie możliwości dopasowania zderzaka od M3- blacharz (cięcie, podcinanie zderzaka ? tak aby go zwęzić). Czy ktoś już tego próbował ? jest to wykonalne ? a jeśli tak to jak bardzo trudne ? czy dobry blacharz dałby sobie z tym radę. Wydaje mi się, że takie rozwiązanie sytuacji byłoby korzystne, nie jest wymagana głębsza przebudowa karoserii (błotniki przód i tył, progi). Pozwoliłoby to również na zrezygnowanie z kopi zderzaka M3.
  6. kubaj123 to w takim razie gdzie najlepiej szukać ? polecasz jakieś strony ? rozumiem, że najlepiej nabyć samochód w Polsce dajmy na to poprzez otomoto ?
  7. Wiesz, może i starsze te kilka miesięcy ale też takie jakie bym chciał najbardziej :). Z drugiej strony 9 czy 10 letni samochód to nie staruszek, szczególnie jeśli chodzi o BMW. Tak naprawdę to już podjąłem kroki w kierunku głównie orientacyjnym co do ceny (sprawdzę jak sprawa ma się w Niemczech), uzbieranie potrzebnej sumy jeszcze chwilę mi zajmie. Mając teraz do wyboru albo kupno E90 albo poczekanie kilka miesięcy i zakup E92 raczej skuszę się na tą drugą opcję, tym bardziej, że nie mam na ten moment żadnej fajnej oferty z E90.
  8. W takim układzie to już bym wolał poczekać roczek, mieć pieniądze na E92 i kupić po niższej cenie w tym samym okresie :). Kupując w tym momencie E90 raczej nie byłbym spełniony, choć może to tylko moje zgubne myślenie... :)
  9. Rozumiem. Czyli bez minimum 45 tysięcy do E92 nie podchodź :). A co jeszcze ze spadkiem cen tych aut ? czy w ciągu dajmy na to do roku, da radę ugrać coś na tym polu ? Co do E90, przedstawioną przez Ciebie sumę miałbym na dzień dzisiejszy, planuję zakup auta na wiosnę/lato, co za tym idzie poważnie zacząłem zastanawiać się nad tym czy aby nie zdecydować się właśnie na E92, dołożyć ale mieć moim zdaniem fajniejsze autko pod względem typowo sportowym jak i wizualnym.
  10. Dzięki Wielkie :). A jak stoi cena E92 320D w znakomitym stanie w relacji do ceny E90 320D ? I jeszcze jedno pytanko, czy kupując, sprowadzając dla przykładu E92 z Niemiec zapłacę mniej niż te ponad 45 tys. ?
  11. Uff jestem tutaj nowy i patrząc na to ile stron w tym temacie zostało nabitych, zamiast je wszystkie czytać postanowiłem sam coś napisać, a raczej zdobyć trochę więcej wiedzy :). Z góry przepraszam jeśli tego typu pytanie już padło, mianowicie zastanawiam się nad kupnem BMW serii 3, modelu E90 lub E92. I teraz mam do Was kluczowe pytanie odnośnie ceny, aby dostać E92 320D, w stanie bardzo dobrym (które nie wymaga większego wkładu finansowego na początek), czyli samochód bez żadnych usterek mechanicznych, z podstawowym wyposażeniem, czyli bez M- Pakietu, IDrive i innych tego typu ulepszeń, potrzebuje mieć w portfelu ? no właśnie ile ? Przeglądając ogłoszenia, głównie otomoto cena E92 z silnikiem 320D rocznik 2006-2008 oscyluje w granicach 39-45 tysięcy, ile trzeba faktycznie zapłacić za takie auto ? Tak wiem, pewnie część z Was odeśle mnie do ogłoszeń ale właśnie w tym rzecz, że poszukuje porady u osób siedzących w temacie wiele lat. Kolejnym moje pytanie dotyczy tego na ile opłacalnym wyborem byłoby E92 ? czy koszty eksploatacji tego samochodu różnią się od modelu E90 320D ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.