Skocz do zawartości

seba35is

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW z4 35is e89 stage 1 407km 575nm :)

Osiągnięcia seba35is

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Potwierdzam, wgranie nowego softu i sterownikow z 2016r pomoglo :D teraz jade do Lodzi znow wgrac stage 2 na bazie nowych sterownikow!Z tego co widzialem problem ten wystepowal rowniez w innych modelach wiec sposob na jego rozwiazanie przyda sie wielu innym uzytkownikom.Ja za wgranie softu zaplacilem 600zl ale robil mi to prywatnie elektryk z ASO Bmw.W salonie pewnie duuuzo wiecej bedzie kosztowalo.
  2. Upgrade bede mial zrobiony w sobote.Przyklad ktory przytoczylem mial ten sam blad po podlaczeniu pod kompa i te same objawy wiec nie widze innej mozliwosci... Faktycznie po zimowaniu auta pojawial mi sie pare razy komunikat "niskie napiecie akumulatora" ale w zyciu bym nie przypuszczal ze moze to spowodowac jakies bledy lub niesprawnosc innych systemow :evil: :evil: Dzis wymienilem akumulator i pozostaje zrobic upgrde...
  3. BINGO!!! znalazlem identyczny temat jak moj: "Well I've done a diagnostics scan on the car and I get error code 6017 which is the wheel speed sensor DFA_EMF in the parking brake module. Turns out that a drop in voltage I.e. Your battery charge is low can throw this up. So if you've a new car and leave it parked up for 3 weeks you might get the same issue. Basically the only way to cure this is to complete a full softwear update to the vehicle including CAS per diag code D3440_EMF0000T_90_200. After programing fault codes should be cleared and road tested performed. So I suspect that's what happened to be OP in this one. It's a joke really that it can throw an error that can only be resolved via a softwear update. Now to get it booked in." Tu caly watek: http://www.z4-forum.com/forum/viewtopic.php?f=45&t=85788&start=15 Wszystkiemu winny slaby akumulator i zbyt niskie jego napiecie, przez to ze auto uzywane jest tylko sezonowo.Moze ono powodowac blad czujnika predkosci kola tak jak u mnie i w tym przypadku opisanym wyzej po angielsku.Musze wymienic fabryczny akumulator, zrobic aktualizacje softu i potem znow do TC performance na podniesienie mocy. Cosco dzieki za pomoc!!!! :D
  4. fakt ze akumulator jest w sredniej kondycji bo ma zaledwie polowe mocy po zmierzeniu przyrzadem diagnostycznym, ale podlaczalem na chwile nowy o podobnej pojemnosci i bylo to samo, chyba ze musze pojezdzic i potrzymac go dluzej...jesli chodzi o upgrade softu to jak juz pisalem wgralem ten moj seryjny, ktory mialem przed stage 1 i tez nic nie dalo...chyba ze chodzi o jakies jeszcze nowsze sterowniki... :roll: wezme ten nowy akumulator i pojezdze na nim troche bo fakt ze stary przez to ze jest to auto weekendowe nieraz spadal napieciem ponizej 12v :roll:
  5. jak wyp... reczny?? nie ma go w ogole?? nie biore takiej opcji pod uwage :| niebawem bede sprzedawal auto i nie wyobrazam sobie wystawiac takiego auta bez hamulca :wink:
  6. witam, od pewnego czasu przestal dzialac mi hamulec postojowy w mojej z4 e89.Odrazu po otwarciu auta z pilota glosno sygnalizuje awarie hamulca postojowego, ktorego nie idzie "zaciagnac" przyciskiem na tunelu srodkowym.Po podlaczeniu pod komputer wyskakuje blad czujnika predkosci obrotowej koła oraz syganilzuje "undervoltage" czyli jakby zbyt niskie napiecie w ukladzie (???).Puki co umowilem sie na diagnoze z elektrykiem z Aso BMW, ktory po podlaczeniu pod swoj komputer stwierdzil ze najpierw trzeba wgrac seryjne oporogramowanie poniewaz auto ma zrobiony stage 2 w Łodzkim TC Performance i cos tam nie gra.Skontaktowalem sie z chlopakami z Tc performance i stwierdzili ze moga mi to zrobic za darmo, i ze to z pewnoscia nie wina modyfikacji sterownika tym bardziej ze awaria hamulca pojawila sie po 4 tys km od modyfikacji.Wgranie serii nic nie dalo, bmw dalej sygnalizowalo usterke, wiec ponownie wgrano stage 2,shamowano zetke no i teoria elektryka upadla.Probowalem jeszcze podlaczyc nowy czujnik abs/predkosci obrotowej kola na prawym i lewym tylnym kole, to rowniez nic nie dalo.Dodam ze zetka reaguje na zaciagniecie hamulca postojowego podczas jazdy tzn hamuje do zera ale nie zaciaga go na stale przy predkosci 3km/h tak jak to zostalo opisane w instrukcji. Stwierdzilem ze podpytam najpierw na forum, zanim dam do aso lub elektryka ktory bedzie wymienial wszystko od a do z zeby usunac awarie tak jak sugerowano najpierw wgrane seryjnego softu, pozniej wymiane czujnikow predkosci kola, potem kto wie co jeszcze :| Jesli ktos ma na ten temat pojecie prosze o pomoc :)
  7. witam wszystkich :) jeszcze niedawno bo rok temu podobnie jak bj84 bylem właścicielem hondy s2000, która jednak została przeze mnie sprzedana i zaczęły sie poszukiwania jej następcy.Chodziło mi o kolejne auto bez dachu, najlepiej roadster jednak z dużo większym potencjałem do poprawy osiągów niż s2k.Wybór szybko padl na z4 e89 w wersji 35i, jednak gdzieś tam w głębi duszy marzyła mi się wersja is :wink: po około roku poszukiwań na rynku wreszcie w kwietniu tego roku pojawiła się w ogłoszeniach bezwypadkowa 35is od pierwszego właściciela :D właściwie to jej zapowiedz sprzedaży w maju bo wtedy klient miał ja zostawić w salonie za inne auto.Nie czekając na nic po zapewnieniach sprzedającego o idealnym stanie auta wpłaciłem zaliczkę rezerwacyjna i pojechałem oglądać z4.Auto okazało się takie jak opisywał, a wiec ostatecznie na przełomie maja i czerwca było już u mnie :D Rocznik auta 2011, przebieg w momencie zakupu 53tys km udokumentowany książka serwisowa w MK cars Krakow, skrzynia DKG oraz chyba maksymalne wyposażenie z 19 calowymi felgami.Przy przebiegu 56 tys zrobiony został przypadający serwis olejowy wraz z mikrfiltrem w Bmw Smorawiński w Poznaniu Jako ze silnik n54 ma spory potencjał we wrześniu bmw dostało nowy niemal dwa razy większy intercooler WAGNER Tuning oraz zostało wystrojone w TC Performance w Łodzi na 407 koni i 573nm :twisted: Puki co dysponuje tylko fotkami ze strojenia auta, myślę ze więcej pojawi się na wiosnę kiedy auto znów wyjedzie z garażu gdzie aktualnie przeczekuje zimę :) Plany na wiosne: -szersze i lepsze opony niż fabryczne Bridgestone które nie przenoszą mocy na asfalt -kolejne modyfikacje-wydech i hybrydy turbo :twisted: stay tuned :twisted: https://zapodaj.net/15284ccccc8ee.jpg.html https://zapodaj.net/6eb1d0edbed3d.jpg.html Ps.Nie mogę wkleić zdjęć wiec wrzucam linki :|
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.