Skocz do zawartości

alex1602

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61, 3.0i, 2009 r.

Osiągnięcia alex1602

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Tak, wiem, co działo się z prawej strony. Widziałem foty jak była uszkodzona. Moim zdaniem nic dyskwalifikującego.
  2. Hej, ktoś ją badał, zastanawiał się? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m5-super-stan-zadbana-szwajcar-ID6yOzjZ.html#14b7e751a8 Co ogólnie myślicie? I czy któryś użytkownik m5 e60 mógłby się podzielić wrażeniami z jazdy i posiadania takiego cuda? Pozdrawiam.
  3. Witam Panowie, czy znacie jakiś warsztat w Olsztynie (lub okolicie) który ma pojęcie o serwisowaniu m5 e60? I jest w stanie zrobić przedzakupowy przegląd techniczny? Pozdrawiam.
  4. Panowie, proszę o pomoc w krótkiej sprawie. Które opony (i przede wszystkim rozmiar) polecacie do BMW e61, X-Drive, automat, 3.0 benza? Pirelli PZ Rosso Asimm 235/45/R17 czy ContiSportContact 2 FR * 225/50/R17 Jakie konsekwencje może mieć używanie rozmiaru, którego nie przewiduje tabliczka na słupku? Pozdrawiam.
  5. A uwalony NOX czy zapchany katalizator wyjdzie po podłączeniu kompa?
  6. Też nie mam wątpliwości, że to spalanie jest za wysoskie. Zwłaszcza, że mam porównanie ile palą podobne silniki albo v8 BMW. Od czego proponujecie zacząć? I co można zrobić w warunkach "domowych" bez konieczności bujania się po warsztatach?
  7. A znacie może kogoś w Olsztynie lub okolicach, kto się na tym zna i mógłby mi to sprawadzić? Niezbyt łatwo w moim regionie o dobry warsztat. Dzięki za wszystkie odpowiedzi!
  8. Filtr powietrza nie wiem szczerze mówiąc. Jak sprawdzić czy przepływomierz jest sprawny? Ewentualnie jaki jest kod błędu? W tych sprawach wymiataczem nie jestem, a jeśli chodzi o BMW to kompletny laik ze mnie więc proszę dużymi literami :) A na czym ta wadliwość ma polegać? Czy to jedna z urban legend? :D
  9. Na dystrybutorze też liczyłem. Komp pokazuje tyle samo. Po tankowaniach widzę, że spalanie jest naprawdę spore. W trasie ok. 13 l. Trochę wyprzedzam, ale prędkość nie przekracza 120-130 kmh. Jakieś sugestie?
  10. Dzięki za przypomnienie, bo zapomniałem dodać. Pomiar sprawdzany zarówno kompem jak i przy dystrybutorze. Wychodzi dokładnie tyle samo...
  11. Ale ja przeciez nie oczekuje spalania 10l/100 km. Nie oczekuje nawet 12 l/100km.. Więcej, gdyby przy normalnej dynamicznej jeździe palił 15 l to bym nie robił z tego zagadnienia. Ale kiedy przy dziadkowej jeździe, ledwie muskając pedał gazu dobijam do 17 l, to uważam, że jest coś nie tak... Mój dobry kumpel w e32 V8! nie przebija 17 l/100 km. I nie są to żadne bajki... Zwłaszcza, że bezpośredni wtrysk raczej służy oszczędzaniu paliwa.
  12. Witam wszystkich forumowiczów! To mój pierwszy post i od niedawna jestem posiadaczem pierwszego BMW. Pierwsze wrażenia są super, naprawdę kawał porządnego samochodu. Jednak mam z nią pewien problem, a mianowicie bardzo duże spalanie. Wychodzi jakieś 16,5-17 l/100 km, przy NAPRAWDĘ spokojnej jeździe i muskaniu pedału gazu. Wydaje mi się, że to trochę za dużo, a wręcz jestem pewien, że za dużo. Najwięcej jazdy po mieście raczej krótkie odcinki, korki, ale znajomi jeżdzący podobnymi silnikami (w tym BMW) nie przekraczają 14 l w mieście. Panie, Panowie, pomocy! Co może być nie tak, że BMW jest takie łakome? Niezbędne dane: - 3.0 benzyna (na klapie 525i), bezpośredni wtrysk!; - automat; - X-drive; - tankuję 98 oktanów na Statoil; -opony, 225, 17'' Wiem, że jest masa podobnych tematów, ale żaden nie jest na tyle podobny, aby rozwiązać problem i znakomita większość dotyczy diesli. Dzięki z góry za pomoc, pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.