Skocz do zawartości

igna

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    x3 2.0d 2005r

Osiągnięcia igna

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. ULOK polutowałem znaczy wymienilem te druciki na druty z sieci domowwej-na miedziane. nie ma kopczenia i z poł obrotu zapala akurat dziś -5 co wtedy krecił dlużej i puszczał takiego bąka ze każdy myślał że cos sie pali.
  2. nie wiem o czym piszesz jacek chodziło mi jak odpiąć ten przewód od magla. taki zawór nie jestes czasem przy pompie. olej już zmieniony -jest różnica.
  3. awitam jak rozpiąć przewód olejowy od maglownicy chodzi mi tu przy wałku nie w tulei cylindra. jest tam korek na nim napis open w przeciwną stronę kierunku zegara przekręcam ten korek o jakieś 0.5cm i nie idzie wyciągnąć tego przewodu. jak to zdjąć chcem płyn zmienić bo cos brudnawy. http://www.nanodatex.pl/uklad-kierowniczy/bmw/x3/page-1.html 2-3 zdjecie chodzi mi jak to odpiąć od magla.ciągnąłem do siebie dość mocno i podważałem -nie wyszło.
  4. witam rozebrałem sterownik i był odlutowane dwa kabelki od plusa i jeszcze gdzies tam na ktoryms pinie. oderwałem wszystkie druciki papierem przeszlifowałem blaszki i dałem druciki miedziane od sieci domowej. trzyma sie mocno po podaniu plusa i masy na obudowe to tak na 1pinie jest 12v 2,3 i 4 pinie jest 8.5v 5pin wsazuje 0 6pin 9,8 potem 7,8,9,10,11 wsazuje 0 i 12pin pokaazuje 8.5. może ktoś coś powiedzieć na ten temat co tym sie zajmuje i jest obstukany w tym temacie a nie spawacz amator.
  5. a czy moze ktos napisać jakie powinny byc napiecia na pinach w sterowniku podninam przez zasilacz 12v i cos tam pokazuje ale juz mniej vlotów cos kolo 8,6v na 1 było 12v pytam bo poprawiałem luty wymieniałem na inne druciki takie od sieci domowej-miedziane.tylko ciensze troszku.
  6. a ajk na wypetej wtyczce od przeplywomierza ci jedzie ? jak lepiej to problem w nim , moze byc EGR zdejmi wężyk od podcisnienia i wkreć srubę M8 na czas testu-przejedz sie tak i tak. A u mnie cos buczy z tyłu silnika na wolnych i około 1800-2000tyś obr. silnik drga leciutko-nie wiem w czym problem korekty na wtryskach w normie.A zrobiło sie to jak kolesie poluzowali srube na wale i drży nawet jak był bez paska i kola pasowego.
  7. i ajk koledzy poradziliscie z problemem.
  8. to podpowiedz jak bo jakos nie widzi mi sie to chyba ze ręke do łokcia włozyc od przodu po wczesniejszym wyjeciu rur dolotu i pod alternatorem próbować odkrecic. ale co z tym buczeniem i wibracjach na wolnych obrotach taki rzęch z tyłu silnika nie wiem co to. w sobote bede patrzył.
  9. u mnie jest pod podstawą filtra oleju. dziś go zlokalizowałem ludzie jak tam kluczyk wsadzić i w ogole. jutro może bede go wybierał.
  10. Jak tam wejsc bez zdjecia kolektora jak czytalem na fotach to wszyscy pisza o zdjeciu.-nie wiem ktoredy tam dojść a jezeli chodzi o robienie kluczy po pół metra to raczej nie da rady. Ok w bede zabieral sie za to.
  11. Napinacz i pozostale kola ida plynnie bez drgań. Tylko czasem wibruje pasek od kola pompy wspomagania i idzie w dół i do kola pasowego to na tym odcinku wibruje ale nie zawsze moze dlatego ze jezdzilem tak ze dwa tyg. jak koło pasowe sie rozpolowiło i troszku pasek wyszmulany jakby.kurcze mać kolektor zdejmować trzeba zeby tam sie dostać. Kolega z forum robi sterowniki ciekawe ile bierze za naprawe. A tak poza tym codziennie samochod potrzebny.
  12. no tak ale trzeba wiedziec tez jak ma być prawidłowo moze cos zle skrecili lub zgieli -połamali nie wiem. cos mowil ze sporo odkrecania było. to podejrzewam osłony łape skrzyni i gdzies tam blokowali wał fachowcy suwalskie. Dobra sprawdze za okolo tydzien moze pozniej jak cos to napisze co zrobione.
  13. To to racja olej mam przód 0,7 wchodzi ponoć. mniejsza o to co tu mi on tak drzy na wolnych obrotach a przy wiekszych buczy -wyje taj jakby dziurka była w wydechu ale to nie to. z tylu patrząc na tlumik to też kiwa sie od tej pracy silnika.
  14. mam do dołu i euro 3. No żebym tez nie narobił nic jest tam jak podejść montazowka osłon dużo mam go od maja wiec nie moge sie wypowiadać na temat wszystkiego dopiero poznaje go wczesniej miałem vana ze stajni vw ogolnie pakowne i dobre auto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.