Skocz do zawartości

cywa1982

Zarejestrowani
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 325i 2005

Osiągnięcia cywa1982

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Riv a jaki masz wynik po programie. Zdradź ile co cię kosztowało i jak oceniasz samochód po tej zabawie. Odczuwalna różnica?
  2. Jak śledzisz ten wątek to znajdziesz w nim np wykres mój po naprawie.
  3. @Riv - nie mam pojęcia. Nie byłem przy naprawie/weryfikacji, tak wiec nie wiem - co faktycznie robili - czy faktycznie po spuszczeniu oleju wyszło 7l Bazuje na informacji, jaka uzyskałem od ACS. Powiedział mi p. Adam ze musieli zrobic kalibrację, bo czujnik pokazywał min mimo ze było 7l (zmierzone na podstawie zlanego oleju z auta). Po kalibracji i zalaniu 6.5 pokazuje jak trzeba. Co dalej, czas pokaże....
  4. Historii ciąg dalszy. Odebrałem auto z ACS - okazało sie ze to czujnik oleju wariował. Z tego co mówił p. Adam zlali olej i było nawet więcej jak 6.5. Ponownie zalane 6.5 potem rekalibracja czujnika i jest ok. Uspokoiła mnie ta diagnoza i mam nadzieje ze już temat oleju poza mną i bedzie sie można bezstresowo cieszyć z bmk'i bo założenie było ze ma dawać radość z jazdy, a nie z wizyt warsztatowych. Daleki jestem od reklamowania na wyrost, ale jak przejadę 5tys i nic nie zejdzie to wszem i wobec będę ACS reklamował. Póki co będę kontrolował i dawał znać. Swoją droga to aż mi sie przypomniała historia mojej 318is. Wymieniałem w kolejności - wiskoze - termostat - chłodnice A na koncubokazalo sie winnym zamieszania był niestykajacy dobrze zegar od oleju w wskaźnikach.
  5. Dziwna to sprawa Jak odebrałem samochód po remoncie za chwile spadl mi olej do 1szej kreski. Potem po 1k spadła kreska ale jak pojechałem na wymianę to podskoczyło do pierwszej. No i to mnie zastanawia bo jak teraz ok 1km spadła każda kreska oprócz 1szej. Niby mi olej zlał i zmierzyli i mówili ze jest te ok 6,5l. Potem zalali 6,5 z miarka i znowu było poniżej stanu i dolewał na oko tak aby dobiło do 4 tej. Może w dodatku stan był większy niż 6,5 ale jeszcze nie łapał sie na MAX... Po tej wymianie historie znacie. W wpływ toru nie bardzo chce mi sie wierzyć. Ja sie tam uczę a nie ścigam, to znaczy jeżdżę technicznie a nie do odcina na każdym biegu. Po 2gie pierwszy raz pojechałem jak byłem 4K po remoncie czyli 3k po zmianie oleju - wcześniej pierwszy 1k do 3rpm, kolejne 2k do 4,5rpm później nie zwracałem uwagi na obrotomierz ale 5,5rpm nie przekraczam w mieście. Nawet przed remontem miałem tak ze 1sza krecha długo stała a reszta leciała lawinowo. Pierwsza padała po 400km a następne 3 po kolejnych 400km. Jakby mnie tam impreza 3k kosztowała to nawet bym sie nie przejął ale nie 11k. Podbije do ACS i niech sprawdza. Chociaż byłem przy 3,5k jak spadła 1sza kreska i mówili ze nie ma sie do czego przyczepić... dam znać co i jak, ale nie jest to efekt jakiego oczekiwałem za te pieniądze.
  6. Obserwacji ciąg dalszy Było 3500 pierwsza kreska 4500 druga 5600 trzecia Czyli jakby sie trend trzymał ze po pierwszej każda następna co ok. 1000 Co sądzicie?
  7. Oprócz odmy i wszystkich przewodów doszły jeszcze panewki i regulatory vanos *2. Zobaczymy jak to sie dalej bedzie rozwijać. - 3500 pierwsza kreska - 4500 2ga (to jak pisałem mnie zdziwiło bo zakładałem ze przy 7 skoczy) - teraz mam 5200 i póki co cisza. Jutro robię trasę ok 700 wiec zobaczymy, jaki trend bedzie.
  8. Myślałem ze tak dynamicznie to zmienia sie kilometraż do wymiany a nie poziom. Jak dla mnie to dwa różne mechanizmy na logikę powinny byc
  9. Ja miałem w planach po 1k obowiązkowo i to zrobiłem. Potem po 10k
  10. Cześć To historii po remoncie ciąg dalszy. Dla przypomnienia (od wymiany oleju po pierwszym 1k km po remoncie) - Po 3500 km spadła mi jedna kreska - miałem wrażenie ze coś za dobrze nie idzie - wykres pokazał ze moment przed wszystkim mu ucieka Byłem w ACS, stwierdzili ze wszystko jest ok. Zrobił reset ustawień Vanosow i zmienili filtr powietrza. Ci do oleju p. Adam stwierdził zeby sie nie przejmować - diagnoza z 9.06.2017 Nie umiem obiektywnie ocenić czy samochód idzie lepiej - muszę to zmierzyć, zeby nie wróżyć z fusów. Tym czasem po zrobieniu kolejnego 1km stan 4500 od remontu spadła mi druga kreska - czyli spadek nie jest liniowy i wyjedzie 1l na 6500, jeżeli sie trzymać algorytmu, ze każda kolejna kreska spada co 1k Dodatkowo wyskoczył mi błąd P0015 OBD-II Trouble Code: Camshaft Position B - Timing Over-Retarded (Bank 1) Co to może byc? Nie jest ciągły bo dzisiaj już zgasł check engine i błędu nie mam. Riv i reszta co ma fioła na punkcie obserwacji spalania - czy u was tez poziom oleju nie spada liniowo? Pytam zeby nabrać informacji - rownolegle uważam ze powinnienem reklamować robotę w ACS bo nie takiego wyniku sie spodziewałem.
  11. Tylko jak ja to zrobię jak nigdy INPY nie używałem. No nic zamówiłem kabel do INPy podłączę i zobaczymy. Może podrzućcie mi info na co zwracać uwagę i jakie powinny byc wartości. Tak czy siak i tak w tum tygodniu podjada do zakładu gdzie mi robili remont niech rzuca na to okiem, bo dla mnie coś nie jest jak powinno byc a wykres to niejako pokazuje.
  12. Na moc nie patrzę. Jedyne co mnie niepokoi to krzywa momentu obrotowego. W przedziale gdzie powinno byc go najwiecej jest wyraźny spadek.
  13. byłem dzisiaj na hamowni. Pacjent e90 325i n52b25. Wg. Danych powinien mieć 218km, 250 niutków. Poniżej wykres z hamowni - trochę brakuje do danych fabrycznych. Najbardziej zastanawia mnie spadek krzywej momentu - jest sie czym przejmować? Czy zwalić na możliwy błąd pomiaru hamowni? Dodam ze badanie robiłem bo milem subiektywne odczucia, ze nie przyspiesza jak trzeba - ale to może byc tylko moje odczucie. Silnik 4,5k km po remoncie w ACS. Wszystko porobione na świeżo na oryginałach kompletnie. Z góry dzięki za merytoryczne komentarze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. No i byłem na hamowni niby parametry mieszczą sie w błędzie statystycznym ale dziwi mnie krzywa momentu. Tam gdzie powinna byc najwyższa to spada. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Może i racja, ale to sa weekendowe pojezdzawki - całej zabawy był 200km a nie 1k. Mam doświadczenie z podobnych zabaw z E30 z m42b18 Honda z silnikiem k20 I przynajmniej te motorki nic sobie nie robiły z takich amatorskich mocno zabaw, a przynajmniej oleju nic nie brały. Nie mam doświadczenia z n52b25 które jest od poczatku zdrowe, stad było moje pytanie ile oleju i czy biorą te silniki przy normalnej eksploatacji, Marvel po remoncie ma stan 250ml po 10k - wiec bardzo nieźle.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.