Skocz do zawartości

Bogi330D

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 330d

Osiągnięcia Bogi330D

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Podłączyłem bypass z Ebay, problem rozwiązany - sterownik klapek nie generuje błędu (został zastąpiony bypassem), przyspieszenie wróciło do normy. Jeśli ktoś będzie miał taki problem to 50USD wydaje się rozsądnym kosztem.
  2. Zgadza się - wtyczka jest na 4 pin. Na zagranicznych forach/stronach udało mi się namierzyć ten sterownik: swirl flap actuator (w wolnym tłumaczeniu sterownik/serwo klapek wirowych). Nie jestem pewien, że to typowe rozwiązanie w m57n 204 KM - na forach anglojęzycznych mało jest opisów tego mechanizmu. Wszyscy piszą raczej o standardowym przetworniku podciśnienia (vacuum converter). U mnie problem wygląda tak, że przy wciśnięciu gazu w podłogę nie zawsze podłącza się turbina ( z samą turbiną jest wszystko ok). Podejrzenie padło na błąd pochodzący z tego sterownika. Dodam, że klapki w kolektorze zostały już dawno usunięte. W tej sytuacji najlepiej byłoby wymienić sterownik, ale w obliczu braku takich części pozostaje: - wymienić kolektor (kosztowna sprawa) - próbować naprawiać sterownik - zastowować rozwiązanie pokazane poniżej na Ebay jest taki bypass pasujący do tej wtyczki na 4 pin. http://www.ebay.com/itm/BMW-e46-x3-330d-swirl-flap-motor-actuator-bypass-emulator-/262642396361?hash=item3d26b4ecc9:g:eGgAAOSw9N1Vs74D&vxp=mtr Na filmiku widać, że podłączenie tego bypassu pozwala uniknąć błędów ze sterownika (sam sterownik jak zakładam nie jest już potrzebny skoro nie ma klapek). Pytania: 1. czy znacie przypadki stosowania takiego rozwiązania (bypass)? 2. może ktoś orientuje się, czy jest szansa dostać taki sterownik z Pierburga bez kolektora?
  3. Zdjęcia: http://www.image-share.com/upload/3338/203m.jpg http://www.image-share.com/upload/3338/205m.jpg http://www.image-share.com/upload/3338/206m.jpg http://www.image-share.com/upload/3338/207m.jpg http://www.image-share.com/upload/3338/208m.jpg
  4. Koledzy, koleżanki, w moim M57N (2004, 204 KM) wystąpił problem z przetwornikiem ciśnienia sterującym klapkami. Co więcej okazało się, że nie jest to typowy przetwornik (zawór podciśnienia) występujący w tym modelu ozaczony symbolem 7796634. Wygląda na to, że rozwiązanie jest fabryczne. Czy ktoś z Was spotkał się z takim nietypowym sterownikiem? Potrzebuję go wymienić, ale nie sposób znaleźć takiego. Standardowy sterownik (7796634) wygląda tak: http://static.nanodatex.com/media/e8551887a7d0a1c195f80884360a1824.jpg Zdjęcie sterownika z mojego m57n dorzucę możliwie szybko.
  5. Witam, poszukuję zdjęcia/rysunku zaworu sterującego klapkami w M57N (2004, 204 KM). Czy te zawory różnią się w E46 320d i 330d?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.