Skocz do zawartości

lykon

Zarejestrowani
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 2002

Osiągnięcia lykon

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej Co prawda dawno wyjmowałem swój IC ale z tego co pamietam wystarczy wleźć pod spód auta, odpiąć dwie opaski, dwie sruby (któryś torx) i IC jest twój, osłonę dolną silnika też trzeba odkręcić. Oczywiście jeśli masz dostęp do kanału lub podnośnika, robota na parę minut plus podstawowe narzędzia. Pozdr
  2. Witam Problem nie odpalania silnika rozwiązałem wymieniając sterownik (sklonowałem dane na inny moduł), tylko teraz nie działa klimatyzacja. Nie ma napięcia na przekaźniku za schowkiem. Po sprawdzeniu na spokojnie napięcie do przekaźnika dochodzi, układ napełniony,ciśnienie 6bar, kompresor nie zatarty, bezpieczniki całe. Nie sprawdzałem jeszcze elektromagnesu na spreżarce czy załączy się na "krótko". W inpie w zakładce motor, status przełącznika ac się nie zmienia po włączeniu, a w zakładce klimatyzacji jest zmian po wciśnięciu ac. Przed awarią sterownika dde klima działała. Przyczyną nie załączania się sprężarki klimatyzacji był przerwany obwód w czujniku temp zewnetrznej.
  3. Podłączyłem napięcie do przekażnika pomp "po zapłonie", działają, ale silnik dalej nie odpala. Spróbuje jeszcze synchronizacji sterownika z ews.
  4. Nie za pewnie się czuję w elektronice samochodowej ale warto spróbować. Jeszcze postaram się zaktualizować ECU, może się naprawi :D a nie to przelew do ojca-dyrektora i musi działac :lol:
  5. Mało jest po sieci informacji o błedzie 4703, a te które są, wskazują, że najszybszą metodą na uruchomienie samochodu jest wymiana ecu, ews i kluczyka, ewentualnie samego ecu i zgranie ze starego sterownika danych. Inna sprawa ze samochód na poniedziałek był potrzebny, zastępczego nie mam za bardzo skąd wziąsć i teraz pali mi się pod nogami, stąd ten pośpiech.
  6. Sprawdzałem je również, są w porządku. Napięcie na przekażnik jest podawane, brak napiecia po przekręceniu kluczyka na cewkę przekażnika odpowiedzialnego za pompę w baku. Z tego co udało mi się sprawdzić nie ma nigdzie przetartych przewodów. Jeśli zdecyduję się wymienić Ecu, Ews i kluczyk muszę to wszystko jeszcze zaadaptować czy wystarczy podmienić te elementy?
  7. Dzięki za schematy. Podmieniałem przekażniki oraz posprawdzałem bezpieczniki, niestety dalej brak napięcia (pompa po podpięciu na krótko działa) Prawdopodobnie uszkodzony jest ECU. W związku z tym co dalej proponujecie, zakup zestawu startowego czy lepiej próbować naprawić obecny komputer?
  8. Witam Proszę o wskazówki w diagnozie dlaczego nie ma napięcia na pompie paliwa. Silnik odpalił z rano normalnie a po przejechaniu kilku km zgasł podczas jazdy. Przyczyną był brak zasilania pompy paliwa w baku. Sprawdziłem bezpieczniki, przekaźniki pod schowkiem pasażera,na razie znalazłem Inpą błąd 4501(za dużo powietrza, mam zaślepiony egr) oraz 4703 (bład wewnętrzny 7, czyżby padł ECU?) Któryś bezpiecznik/przekażnik pod maską odpowiada za pompę? Na który pin w gnieździe przekażnika od pompy powinno być podawana stałe napięcie? Co mogę jeszcze samemu sprawdzić? Samochód to e46 320d 150hp, 2002. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.