Skocz do zawartości

Konrad525

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525D 2000

Osiągnięcia Konrad525

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Dobra panowie dzięki za wskazówki problemem pompa Cr się okazala. :)
  2. Tego nie sprawdzałem ogólnie wczoraj zmieniłem zawór regulacji ciśnienia w pompie CR polatalem trochę znowu wyskoczył błąd systeme d injection i dziś z rana nawet z tzw plakiem nie chciała juz odpalić wydaje mi się ze to pompa CR ale bez sprawdzenia nic się nie dowiem rzecz jasna
  3. Cześć. Mam problem związany z tym że auto ostatnio straciło część mocy , na zimnym dłużej pali a na gorącym to loteria. Rzecz w tym że nie kopci , jak odpalę chodzi równiutko nie klepie, nie szarpie, ale jak się już nagrzeje to często wskakuje komunikat Systeme D Injection , auto w tryb awaryjny i po zgaszeniu albo złapie albo nie, chyba że się jej psiknie to bez problemu zapala. Wtryski suche paliwo nigdzie nie ucieka , czyściłem czujnik na listwie CR , regulator ciśnienia w pompie , zawór zwrotny zmieniałem , filtr paliwa również, obie pompki na Pierburga obie działają prawidłowo. Po podpięciu pod komputer najgorsze to że żadnego błedu nie było. Proszę o możliwe wskazówki co może jej dolegać :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.