Skocz do zawartości

Ixtli

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Żadne na razie

Osiągnięcia Ixtli

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Ixtli

    M42B18 przeróbki

    Jak już mówiłem, swapa nie będzie, jak już to e36 328 w sedanie:) Pieniądze się znajdą, to akurat nie problem. Paradoksalnie, największy problem to.... dobór tłumika, tak aby miał dobry przepływ ale nie był mega głośny (lubię dobrze żyć z sąsiadami). Ma ktoś jakieś doświadczenie w tym względzie? Z dolotu zrezygnowałem, jedyne co zrobię to wsadzę wkładkę K&N lub Pipercross.
  2. Ixtli

    M42B18 przeróbki

    Autko spokojnie 3 lata przeżyje, ale wolałbym je na ten czas odrobinę usprawnić. 5-10KM jest ok wg mnie, jeśli tylko mu trochę dół obrotów poprawi to będę zadowolony. A przy okazji będę miał podstawowe rzeczy zrobione pod ew. przyszłe modyfikacje. Prawdziwe coś to będzie kompresor, widziałem gotowe zestawy oparte na M62 Eatona, ale wszystko jest z IC, a tego chciałbym uniknąć. Ale na początek chciałem się dowiedzieć, czy rzeczywiście warto ten wydech i dolot w ogóle montować, bo jeśli dołu mi to nie poprawi (nawet odrobinę) to nie chce mi się kasy wykładać, a że przeróbka dość popularna to pytam właśnie tutaj. Pozdrawiam
  3. Ixtli

    M42B18 przeróbki

    Witam, niedawno kupiłem sobie strucelka do codziennego śmigania, to 318is z silniczkiem m42b18. Buda meh, ale reszta zdrowa. Anyway. Po latach jazdy samochodami z turbo, zaczęło mi trochę brakować mocy "na dole" i chciałbym trochę ten silnik przerobić. Podstawowe założenia: -nie swapuję (lubię prowadzenie 4 cylindrowca, mimo wszystko fajniej w zakrętach śmiga) -lpg (ma być ekonomicznie, póki co nie ma, ale chciałbym aby wszystko co w nim zrobię mogło spokojnie z tym lpg śmigać) -celuję w maks 220KM, chociaż to dopiero w późniejszym etapie -więcej mocy dostępnej z dołu, abym nie musiał non stop pedału w podłogę wbijać aby jakoś jechał Ponieważ jestem całkiem zielony w temacie tuningu (to pierwsze auto, w którym chce mi się cokolwiek zmieniać) to poproszę o porady. Co na początek? Myślałem nad podstawowym zestawem typu dobry stożek w puszce i kompletny wydech +zestrojenie tego wszystkiego. Ostre wałki raczej odpadają, nie chce wysokoobrotowca. Turbo również raczej nie, chociaż zastanawiałem się nad kompresorem (ale to temat na za 2-3 lata dopiero). Jeśli zdecydowałbym się na kompresor, wtedy chciałbym raczej coś, co nie będzie wymagało IC, nie chcę za bardzo komplikować sprawy. Pytania: -na co mogę liczyć na zestawie dolot+wydech+strojenie? -jaki kompresor polecacie aby nie musieć stosować IC? Pozdrawiam
  4. Ixtli

    ZAKUP e36 PORADY OPINIE

    Witam, przymierzam się do kupna nowego auta (dupowóz w końcu opuścił moje ręce) i jednym z kandydatów jest e36. Oglądał już ktoś tą sztukę? Ew mógłby ktoś z okolic za flaszkę obejrzeć? https://www.olx.pl/oferta/bmw-e36-coupe-m-pakiet-styling-32-CID5-IDhMFcD.html#ad9eefc163;promoted Trochę martwi mnie odbicie rycerza ortalionu, ale wygląda ładnie. Cena atrakcyjna, gazu nyet, silniczek 1.9, tylko cholera daleko, i nie chce mi się na darmo dupy ruszać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.