Skocz do zawartości

Liero

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 520d

Osiągnięcia Liero

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Jak w temacie, bmw f11, 520d 184km n47, , moze od poczatku, auto w pewnym momenie jazdy zaczelo szarpac, zgaslo i nie dalo sie odpalic, wymiana czujnika na listwie, pozniej okazalo sie ze pompa wtryskowa padla, opilki poszly w uklad, kupiona nowa (uzywana w 1000% sprawna sprawdzona w Bosch) pompa, o takich samych oznaczeniach Boscha, wtryski nowe zregenerowane w Boschu, uklad paliwowy wyczyszczony, zalane swiezd paliwo, filtr paliwa wymieniony, wszystko zamontowane zakodowane, proba odpalenia, auto odpalilo na chwile i zgaslo i nie da sie uruchomic, mechanik powiedzial ze pompa daje 200bar, po czym stwierdzil ze ta pompa ma 1 kanal ,a nie 2 tak jak moja stara uszodzona pompa (przpominam obie pompy o identycznych oznaczeniach Boscha, obie z tego samego auta, rocznikowo i silnikowo te same, foto pomp ponizej) czy mimo tej roznicy w tych kanalach pompa powinna dzialac jak powinna skoro i tak w tym samym silniku tylko innych samochodzie dzialala jak nalezy? Czy problem tkwi gdzie indziej, dziekuje za odpowiedzi Nowa sprawna pompa Stara uszkodzona Kanaly o ktorych wspominal mechanik
  2. One czesto wygladaja jak nowe :) wyciagnij poduche, nabij w nia pare barow i wloz do kibla z woda , jak zobaczysz babelki to wtedy dojdzie do ciebie, ze jednak nie jest jak nowa :D
  3. Nowa akcja wiec ponawiam pytanie, czy: DU35523 obowiazuje jakas akcja serwisowa ? z gory dziekuje
  4. Mozesz powiedziec , lub rysunek wrzucic o ktora tuleje dokladnie chodzi ? z gory dziekuje
  5. Liero

    BMW F10 n47 klapy wirowe

    Myślę że coś źle zrozumiałeś i wylewasz gorzkie żale na mojej osobie choć jak widzisz, na końcu mojego zdania masz znak zapytania co oznacza, że zadałem Ci pytanie po co to robić więc czytamy ze zrozumieniem :nienie: No to przeciez odpowiedzialem :) Swoja droga widze ze chyba jeszcze nikt nie wykonywal takiej operacji wkladajac ta z 1.8 tylko przy ew czyszczeniu kolektora usuwal poprostu ta cala oske z klapkami
  6. Liero

    BMW F10 n47 klapy wirowe

    Tylko powiedz jaki ma sens taki zabieg :?: pewnie kolega za kolejne 100-200tkm nie chce ponownie wydawać 200zł an nowe klapki :oops: Taki ma sens jak pytania i instruktarze jak to w filmie powyzej czyli jak usunac klapki w kolektorze, wymieniajac owa uszczelke na ta z 1.8 nie mamy tych klapek, proste i logiczne, i nie zal mi wydac 200zl na nowa uszczelke z klapkami, ale po co mam to wydawac i modlic sie zeby te nowe sie nie rozpadly za 50tkm jak moge wrzuci taka uszczelke oryginalnie bez tych klapek i nie myslec juz wogole o tym temacie czy wymianie tej uszczelki, zamiast pomyslec lepiej bezsensu dosrywac :) pozdro
  7. Liero

    BMW F10 n47 klapy wirowe

    A ja z takim pytaniem, czy ktos montowal ori uszczelke z 518d ? podobno jest ona oryginalnie bez klap, i czy po zainstalowaniu takiej trzeba cos odkodowac w kompie *sterowanie klapami
  8. To ja tez bym poprosil o informacje czy jest jakas akcja dla: DU35523 z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam
  9. O taka odpowiedz mi wlasnie chodzilo, dziekuje i pozdrawiam :)
  10. Jak w temacie, mam mala navi bussines i w trojkatach lusterek mam zaslepki bez glosnikow, kupilem owe glosniko oryginalne z wtyczkami , pytanie takie, czy instalacja w drzwiach jest pociagnieta i wystarczy podlaczyc glosniki do wtyczek czy trzeba bedzie to w jakis inny sposob polaczyc np z glosnikiem w drzwiach ?
  11. A pytanie takie, chcialbym zalozyc licznik taki jak opublikowal zalozyciel tematu mam ten standardowy w f11 2.0d , czytajac na roznych ofertach, wychodzi, ze licznik sa wymienne w F07 F10 F11, czy jest jakas roznica miedzy licznikami z silnika 2.0d i 3.0d ? znalazlem w fajnej cenie licznik tyle ze z BMW 5 GT F07 3.0D i nie wiem czy to bedzie pasowac do mojej f11 2.0d , z gory dzieki za odpowiedz , pozdrawiam
  12. Tez bym obstawial kostke, tylko zeby tak nagle ? Z chwili na chwile ? Czy mozna jakos sprawdzic zewrzwc jakies kabelki czy cos zeby wykluczyc ta kostke? Ogolnie to rozebralem ten plastik wokol niej i troche ruszalem ta mala kostka wtyczka i bez rezultatu, dzis podmienie jeszcze akumulator na nowy..moze on robi jakas zware czy cos..
  13. Wszystkie :D po przekreceniu kluczyka w pozycje co sie oswiecaja akku, swiece itd, nie swieci sie nic, tylko wyswietla przebieg auta
  14. Jak takowy test wykonac ? Ale zeby przez problem z wtrydkami po przekreceniu kluczyka ikonki w zegarach sie nie oswiecaly? Jest tez mozliwe ze to wina swiec? Bo te akurat bardzo dawno byly wymieniane, ale z drugiej strony ale palilo od strzala..
  15. Dzis mala aktualizacja, auto zimne, wsadzam kluczyk przekrecam i nic.. 0 ikonek, auto kreci i nie odpala, nie wiem czy to cos z kluczykiem nie jest czy cos..kluczyk nie spadl ani nic takiego..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.