Skocz do zawartości

Olixxx

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320D 2007

Osiągnięcia Olixxx

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany! :D Geometria sie nie otwierała do końca przez co nastawnik nie umiał sie ustawić w swojej pozycji. ehh
  2. jest tylko jeden błąd 44cc ktory zostal obisany chyba jako regulator cisnienia powietrza, skasować go tez nie idzie...
  3. Wiesz co, przy mnie otwierał turbo i sprawdzał łopatki zmiennej geometrii i powiedział, że wszystko jest ok. Po moim telefonie i przedstawieniu sprawy powiedział, że teraz błąd siedzi w aucie, a nie w turbo... i teraz zgłupiałem...
  4. Witam. Nie mam już pomysłów co może być przyczyna wiec szukam pomocy tutaj. Problem wygląda następująco... turbina była już u dwóch różnych specjalistów od ustawiania sterowania zmienna geometria i każdy z nich twierdzi, że turbina jest dobra i ustawiona, ale gdy tylko podłącze wtyczkę do nastawnika to ona 4 razy próbuje ustawiać się, a później wydaje z siebie dźwięk brzęczenia i tak przez dłuższa chwile. Na komputerze wywala ciągły błąd którego nie można skasować 44cc. Auto po odpaleniu chodzi normalnie, a przy jeździe turbo otwiera sie przy ok 2500 rpm. Gdy wyłączę auto i zajrzę pod maskę to dalej słychać ten nastawnik jak brzęczy. :shock: Mowa dokładnie o tej turbinie: http://iturbo.fr/turbo-mitsubishi-2-0-d-163-cv-ref-49135-05671.html Tak wiec POMOCY!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.