Skocz do zawartości

Prezesmaruda

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e90 318i 129ps 2007r

Osiągnięcia Prezesmaruda

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich ponownie , Jestem szczęśliwym posiadaczem e65 745i 2002r. Od jakiegoś czasu, czasem jest problem z odpaleniem... Tzn, włożeniu kluczyka, włącza się zapłon, podaje mi kierownice, włącza się radio, wszystko, natomiast po naciśnięciu przycisku start nie ma żadnej reakcji. Dzieje się to co jakiś czas i tylko ma ciepłym silniku... odczekam jakiś czas i pali na dotyk... Macie może jakiś pomysł? Z góry dziękuję dodam tylko że w aucie jest nowy akumulator, nowy rozrusznik i wymieniony nawet kabel masowy żeby wyeliminować jakieś przerwy w napięciu. Jest tez tak ze czasami rozrusznik purknie ale to tak tylko na 1s i znów cisza ... już nie mam pomysłów co zrobić , dodam ze brak błędów w komputerze ....mechanicy rozkładają ręce ...
  2. A jeśli można dokładniej co to za moduł za co on jest odpowiedzialny ?? Można go sprawdzić z komputerach czy z tylko manualnie ?
  3. Witam drodzy koledzy mam taki problem w moim autku Samochód nie odpala ale nie zawsze najczęściej dzieje się to jak już jest ciepły na zimnym raczej bez problemowo . Błędy z komputera Wypadający zapłon na cylindrze 2 i 4 Oraz błąd czujnika położenia wału Objawy po wciśnięciu guzika startu silnik rozrusznik w ogóle nie reaguje cała reszta działa typu tam radio wysuwanie kierownicy i w ogóle . A pytanie kieruje do was dlatego ze byłem u mechanika i powodzial ze jak by to był ten czujnik to auto by kręciło tylko by nie odpalalo i nie wiem już co myśleć ;/
  4. Jeśli chodzi o komputer to mamy tylko takie cos http://viaken.pl/pl/profesjonalny-diagnoskop-v-scan-ds936-nowosc.html Wiec nie wiem czym tam sie da to ogarnąć .
  5. Ok , przekaże do kolegi mam nadzieje ze pomoże. Napisze Jak zadziała . Pozdrawiam.
  6. Witam pisze w imieniu kolegi który własnie kupił BMW e65 i ma taki problem a mianowicie auto było u lakiernika i jest problem z szyba pasażera (przód) po podpięciu kabli szyba jedzie tylko w dół lakiernik nie składa auto bo nie wie co jest grane . Odrazu mowię ze nie działa z przełączników kierowcy i z drzwi pasażera tez nie działa jedzie tylko w dół. Po podpiecu do kompa jest tylko błąd "nieprawidłowe położenie szyby" . Pozmieniałem tez silnik i tez jedzie tylko w dół . Panowie jeśli wiecie co to sie dzieje prosze o szybka odpowiedz .
  7. Facecik od której kupiłem mówi ze nic nie robił z silnikiem , kupił go dwa lata temu w Niemczech i tak jeździł , nie którzy mogą powiedzieć ze szybko sprzedał ale ja sam sprzedaje auto po roku raz tylko miałem auto 2 lata wiec jakoś mi to nie dało do myślenia ze moze chce cos ukryć i sprzedać na szybko. Myśle ze zacznę od rozebrania tej chlodniczki oleju sprawdzę czy ona sama nie przepuszcza i jaki jest stan uszczelki bo widzę ze napewno cos uszczelka puściłam bo na obudowę filtra pomoedzy chlodniczka jest wylane. Wymienię wodę i olej i pojeżdżę jakiś czas zobaczę co będzie. W najgorszej opcji tam jak mówicie to moze poszła głowica ale jak cos to sie silnik kupi ;D W necie widziałem kilka filmów jak własnie leje z tej uszczelki pomoedzy chlodniczka a filtrem oleju i tak sie pytam czy moze ktoś u nas miał podobnie ;)
  8. A z olejem to wyglada tak , z racji ze chyba nie mam bagnetu bo nie znalazłem ;D to sprawdzam na komputerze i tak jak zapalam zimne auto stojące jakieś 20h to pokazuje ze jest full oleju a jak zagrzeje juz silnik to tak jakieś 5mm od min sie zatrzymuje i tak jest codziennie nic więcej nic mnie tylko te różnice między ciepłym a zimnym.
  9. Dużo nie dużo na górze zbiorniczka nazbierało sie takie kakao kawa z mlekiem , kiedyś taka akcje miałem w hondzie tyle ze odrazu dymiła i obroty falowaly tak samo temperatura silnika , tu niestety nie widać temperatury i nie wiem czy cos nie gra. Z drugiej strony pod korkiem od oleju tez znalazłem troszkę tej kawy z mlekiem ale to dosłownie roztarta kropelkę. Tak jak mowię gdybym palucha nie wsadził w zbiornik to nic bym nie wiedział ze jest cos nie tak. Zastanawia mnie czy jest szansa ze jest to nieszczelność na tej chłodnicy oleju. A co do warsztatu to jeśli jest taka opcja to sobie poszukam.
  10. Witam ,jak to niwy na forum chciałem was wszystkich pozdrowić. Pozwolę sobie troszkę opowiedzieć co sie stało zeby tak z marszu nie wyskoczyć co boli moja bunie. Wiec tak zakupiłem samochód niedawno dosłownie pare dni temu i z powodu mojego nie dopatrzenia przy zakupie kupiłem sobie małego a możliwe ze nie tak małego kota w worku;) Sytuacja wyglądała tak pojechałem oglądałem jeździłem wszystko super podpiąłem sobie komputer jedyny błąd jaki sie pojawił to sonda za katalizatorem ale mowię to nie koniec świata ;D . I tak wróciłem autkiem do domu zrobiłem 1000km i nic mu dalej nie ma ale ze jestem osoba która lubi wkładać palce gdzie nie trzeba to wsadziłem paluch do płynu chłodzącego i co ???? I olej i nagle co jest grane kurczę. Oczywiście wiem ze komputer nie powie ze poszła uszczelka pod głowica a ja przy oględzinach nie zagdladalem do zbiorniczka ,moja wina. I teraz pytanie do was : szukam kogoś konkretnego kto mógłbym naprawić to auto. Czytałem juz ze moze to nie uszczelka pod głowica tylko cos tam z chlodniczka oleju ze moze tam sie leje i takie tam ja nie mam pojęcia co zrobić wiec pytam was kto w okolicy Oświęcimia bielska białej gdzies z okolic poleca zaufanego mechanika od BMW a nie bajkopisarza bo taki tu mam w okolicy i nie ukrywam ze mam dość. Najbadziej mnie zastanawia to ze nic autu nie mam dosłownie nic obroty nie falują nie kopci ale nie chce nim jeździć bo jak płyn poszedł do oleju to moge silnik zajebac ... Moje autko to BMW e90 318i 129ps 2007 r Przebieg 220000 tys Prosze i jakas pomoc bo niewiem jak teraz ugryźć temat. Pozdrawiam Adrian.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.