Skocz do zawartości

Franz

Zarejestrowani
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Franz

  • Urodziny 24.06.1978

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Wcześniej E-21 318i, E-32 730i, E-34 525i - obecnie E-39 528 Touring
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Franz

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. I ja poproszę o rozkodowanie WBADH61090BX31815 Pozdrawiam
  2. Dodam tylko że wszyskie plastyki i to nie tylko w tym modelu - które się nagrzewają pod maską są narażone na pęknięcia jeżeli się je demontuje - zwłaszcza te od chłodzenia. Też to przerabiałem w E-36 E-34 i E-32
  3. Może być kilka przyczyn i trudno tu zgadywać jeżeli sięczegoś nie widzi. Ale na kilka rzeczy można zwrócić uwagę: - czy komputery w obu silnikach są takie same i czy wymieniał komputer razem z silnikiem? - czy wszystkie doloty powietrza i rurki które się z nimi łączą są szczelne? - i podstawowe pytanie czy silnik był sprawny? - takie objawy są również przy wypalonych zaworach
  4. Albo uszkodzony licznik albo masa silnika nie kontaktuje. Maiłem coś takiego w dwóch beemach. W E-34 z powodu licznika a w E-21 z powodu masy. Można zacząć od sprawdzenia tego - nic nie kosztuje
  5. Mialem inny problem z tym blaupunktem i w rezultacji go nie podlaczylem. Było coś takiego że mimo iż był wyłączony to ciągnął prąd i siadał mi w rezultacie akumulator. Przymierzam się do nawigacji z 7 calowym ekranem ale zbieram jeszcze kase :)
  6. Franz

    problem z licznikiem

    Napisał kolega że coś tam robił przy tym autku. Pewnie jak filtr paliwa wymieniał to coś się rozłączyło przy moście więc CV może nie będzie potrzebne :D
  7. Jutro zrobię przelew. Mam nadzieję że wszystko będzie OK
  8. No to nie musisz regulowac gazu ale na pewno sam tez sie zle reguluje. W kazdym bądz razie mozesz zrestartować kompa odłączając akumulator a w między czasie sprawdz tak jak kolega mowil czy wszytstko jest dobrze podłączone. A gdy juz odpalisz to posłuchaj czy nie zaciąga gdzies lewegho powietrza - jezeli tak to bedzie syczalo
  9. Jak zapniesz bieg i dodasz gazu to drążek zmiany biegów będzie się cofał tak jakby chciał wyskoczyć - to normalny objaw. Jeżeli biegi się nie wyłączająto nie masz czym się martwić. Druga przyczyna nie jesst winą skrzyni - raczej dolotu powietrza lub ustawienia komputera. Jeżeli jest gaz to mógł się rozregulować. Może też byćwina świec. Tutaj trzeba posprawdzać. Można podawać kilka przykładó ale bez sprawdzenia nie można za bardzo pomóc
  10. ODłącz jeszcze raz akumulator i po 10 min podłącz i odpal samochód na benzynie. Po ok 15 min ustawi się komputer i dopiero wtedy trzeba ustawić gaz tak aby ta sama ilość powietrza była potrzebna na gazie co na benzynie - jeżeli będzie gaz źle ustawiony to zawsze będzie źle chodził i na tym i na tym. Prosty sposób ustawienia gazu to taki że: Odpalasz na benzynie, trzymasz 3000 obrotów i przełączasz na gaz. Jeżeli sapadną obroty na gazie to musisz odkręcić na kranie. Nie martw się o spalanie wzrośnie ewentualnie minimalnie - nawet jeśli odkręcisz np 2 obroty. Powturzyć trzeba to jakieś 3 razy i powinno sięznacznie polepszyć.
  11. W większości przypadków jest to wina kół. Albo krzywa felga albo niewyważone koło. W innych przepadkach (ale sporadycznie) jest to luz na przekładni kierownicy (w tych modelach i w E-32 to czeste) oraz źle nasmarowane zaciski hamulców - nasmarować trzeba ślizgacze i nasmarować prowadnice klocków (oczywiści naajpierw wszystko trzeba dobrze oczyścić)
  12. Franz

    [320i] Nosi samochodem ???

    Mówią też na to kości :) i fakt z jednej strony mam do wymiany choć nie są aż takie złe ale gumy na belce już wymieniłem i jest spoko. Do tego wymieniłem z przodu górne wachacze bo tam na tych gumach też wozi jak są szerokie kapcie ale teraz jedzie jak po torach. Czy sucho czy woda to to jadę tak samo :)
  13. W rezultacie dowiedziałem się od jednego speca że takie sytuacje się zdażają i spowodowane jest to tym że coś nie kontaktuje w zegarach ale dla pewności zmieniłem zegary na drugie :D
  14. Mam dobre wieści o ile się to srawdzi. Pytałem dzisiaj swoich mechaników (jeżdżą E-36 wiec coś wiedzą:) ) Może być taka sytuacja że cały układ jest nie szczelny i dlatego się płyn gotuje a może to być spowodowane np nieszczelnym korkiem. Korek od zbiorniczka wyrównawczego ma jakieś zapadki czy coś w tym stylu i jak to się rozwali to nie trzyma ciśnienia w układzi i wtedy się gotuje. Wymień korek i zobacz jakie będą efekty. Identyczną sytuację już robili w jakimś samochodzie. Też wymienili uszczelkę i dalej był problem. Po wymianie tego korka problem zniknął. Tylko nie zapomnij po tym odpowietrzyć układu. Daj znać jaki efekt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.